abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:46:16 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61175334

Welk ritme...
Het is weg, zoek...

Heb me vandaag helemaal ongans gevreten en gesnoept...

Morgen maar weer op zoek naar die knop en dan ook maar gewoon helemaal NIETS meer snoepen, een beetje kan blijkbaar niet.

*probeert gruwelijke trek in chocola te negeren...
pi_61175699
Oeh, hopen dat je het snel weer oppakt BE, je drinkt wel genoeg?
ik krijg van te weinig drinken altijd snoepdrang.

ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...

Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:01:10 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61175759
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.

Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.
pi_61183781
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.

Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.
komt mij bekend voor hoor... Ik heb het ook wel dat als ik al een paar dagen slechter eet qua avondeten, ik ook geen zin meer heb om in de keuken te gaan staan... Maarja, dat zien, is al de eerste stap naar ingrijpen..
Ik neem vandaag maar een halve liter flesje mee naar mijn werk, dan kan ik tenminste proberen om genoeg te drinken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61183832
Goedemorgen
Vandaag alleen weer met kleren aan en na het ontbijt kunnen wegen dus maar even een weekje wachten totdat ik echt kan wegen
pi_61184168
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef teigan het volgende:

ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...

Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61184172
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
Dankejwel, ben net klaar met werken en heb nu wel meer zin in de introductie
Hoe was het?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:35:31 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61184367
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
Hier sluit ik me bij aan.
Hopelijk heb je lekker geslapen vannacht en gaat het vandaag wat beter.
pi_61184545
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe was het?
Ja spannend he nee wel Kiss en TIS wijzer geworden en verder gewoon gezellig
pi_61190101
Ik heb mijn rooster En gelijk ingeschreven voor groepslessen bij de sportschool: Steps en Power yoga ik kan niet wachten, volgende week begint het weer.
pi_61192185
Klinkt goed omearos!!

ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
pi_61193499
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed omearos!!

ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
Hartstikke mooi.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:19:27 #63
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61193840
Hi!

Nieuwe aanmelding hier! Ik las af en toe al een beetje mee, maar nu toch eindelijk maar eens "meedoen"
Profieltje op dieetweb heb ik al aangemaakt onder dezelfde naam als hier op het forum

Vorig jaar woog ik 121 kilo en was ik nogal ongelukkig met alles dus heb ik rigoreus m'n hele leven over de kop gegooid Relatie van 5,5 jaar beeindigd, in m'n eentje verhuisd naar Schotland en eindelijk de wilskracht gevonden om echt af te gaan vallen Na jaaaaaren van jojo-en, verkeerde "dieten" en de weegschaal vermijden was ik op een gewicht beland waarvan ik mezelf had beloofd het nooit zo ver te laten komen

Wat mij vooral heeft geholpen om die wilskracht ook te houden is mijn eigen geluk voorop te stellen en mijn hart te volgen. Zodoende ben ik 6 maanden geleden in een klein plaatsje aan de westkust van Schotland beland, waar het ook nog eens veel leuker is om te gaan hardlopen en wandelen Ik woon maar een paar minuten lopen van het strand af Alleen al de heerlijke frisse lucht hier doet je gezonder voelen!

Ik zit niet op een dieet, ik mag van mezelf gewoon alles eten wat ik wil. Ik let alleen meer op de hoeveelheid en wat ik precies in mijn lichaam stop. Ik moet er tegenwoordig niet meer aan denken chemische en gefrituurde troep naar binnen te werken :s Ik zorg gewoon dat ik vooral voldoende fruit, groente en vezels naar binnen krijg en netjes 3 maaltijden per dag.

Afgelopen zondag woog ik 98,6 Ik sprong een aardig gat in de lucht toen de weegschaal eindelijk onder de 100 kwam 2 weken terug Nadeel is wel dat al m'n kleding te groot wordt, maar gelukkig heb ik een hele stapel kleding liggen wat altijd te klein was (vast een bekend probleem ), daar kan ik al een deel van aan

Ik kijk er naar uit om ervaringen uit te wisselen!!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61194592
JX, wat een geweldige stap om naar Schotland te verhuizen! Ik ben er een aantal jaar terug op vakantie geweest en heb er 2 weken rondgetrokken. Zo mooi.

Welkom in elk geval. En gefeliciteerd met de 98.6 kg!
pi_61226698
Wauw JX wat een verhaal maar ontzettend goed zeg! Gefeliciteerd met de 98,6!

BE succes met het terugvinden van het ritme.

Hier gaat het nog steeds goed alleen denk ik dat ik het wegen deze week maar oversla.
Ik heb heel netjes gegeten maar heb een opgeblazen buik, menstruatie en het gevoel alsof ik 3 kg zwaarder ben. Het zal me dan ook niks verbazen als ik niks ben afgevallen.

Ook nog leuk nieuws. Ik heb vandaag een bloesje aangehad dat me al bijna een jaar te krap zat! Het past gewoon weer.
Wat kan een kilo of 5 toch al een verschil maken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:23:11 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61226748
even snel: ik ben er weer!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:53:44 #67
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61227316
Dank jullie

Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvels Waar ben je allemaal geweest Soempie?

Gefeliciteerd met het passen appelsap! Ik ben ook elke keer verbaasd als ik weer een kledingstuk pas. Sommige dingen had ik al jaren in dozen liggen en passen nu eindelijk. Een mooie beloning voor het zware werk

Ik heb deze week erg slecht (lees: weinig) gegeten, en toch woog ik vanochtend alweer 99.2, dat schommelen blijft toch vreemd Maar ik heb ook slecht geslapen, misschien komt het daardoor. Ik merk dat goed slapen ook wel een positief effect heeft op het afvallen. Maar goed, weekeeeeeeeeeend, dus weer zat tijd om uit te slapen

Morgen naar een Country & Western festival op een eilandje hier in de buurt, Millport, zal wel lachen worden Wordt lekker veel lopen, aangezien het eilandje zo klein is dat er nauwelijks vervoer is.
En vandaag een uitnodiging gehad voor een sollicitatiegesprek in Glasgow voor een (vaste) baan die perfect bij me past Zou mooi zijn als ik die binnensleep, want op het moment doe ik nog uitzendwerk wat elk moment afgelopen kan zijn Zou toch fijn zijn om weer wat zekerheid te hebben, scheelt een hoop gestress.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61229777
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef JX het volgende:
Dank jullie

Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvels Waar ben je allemaal geweest Soempie?

Vanaf Hadrian's Wall langs het Westen omhoog. Rhum and Eigg die eilandjes kan ik me nog goed herinneren en Ullapool. We zijn helemaal naar het Noorden gegaan en via het Oosten naar Edinburgh. Veel gezien, echt supermooi!

Ik wil terug.
pi_61229968
Vandaag weer uit eten geweest maar ook de hele dag geshopt
pi_61233597
JX, wat een succesverhaal zo zeg! Wel dapper, je leven zo omgooien..

ik ben vanavond ook uit eten geweest, afscheid van een collega... Het was leuk, maar ik heb een beetje last van een buikgriepje ofzo, mijn darmen doen moeilijk... En dat was wel vervelend..
pi_61240254
Vanavond fotoshooot nerveus en benieuwd
Wil dit eigenlijk al sinds ik ben begonnen met afvallen, toch een soort bewijs dat ik geen 100 kilo meer weeg
pi_61240497
Ik heb mijn maanddoelstelling gehaald. Als ik die van eind september ook haal gaat het echt goed
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61240561
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
pi_61240568
Oja, en gefeliciteerd natuurlijk.
pi_61240581
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
Ik moest op of onder een bepaald gewicht komen
En voor eind september moet er weer 5 kilo af zijn

Thx
pi_61240592
Ik was nieuwsgierig naar de hoeveelheid kilogrammen inderdaad.
pi_61240604
5 is bij mij zeker nog met redelijk gemak te doen, heb zat overgewicht nog
pi_61240618
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.

Straks wel weer naar de sportschool.
pi_61240635
Ik denk dat ik komende week ook maar eens begin met nog -5 kilo
Ookal ben ik erg tevreden als het bij 3 blijft
pi_61240649
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.

Straks wel weer naar de sportschool.
Sportschool helpt zeker

Hoe vaak per week ga je?
pi_61240656
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:23 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Sportschool helpt zeker

Hoe vaak per week ga je?
De bedoeling is 3 keer, maar deze week wordt het de tweede keer.
pi_61240657
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
pi_61240671
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef Soempie het volgende:
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
Ik ga 3 keer week (meestal dan ). Ben meestal 1,5 uur bezig. Waarvan 50 minuten cardio.
pi_61240703
Ik ook Iets langer cardio, omdat ik dat het leukst vind. En het is al een beetje zo dat ik het mis als ik een paar dagen niet ben geweest, dus dat is wel mooi.
pi_61240710
Moet jij ook oppassen dat je niet teveel gaat doen tijdens het sporten?
pi_61241164
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
pi_61241190
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
Ligt er maar aan hoe zwaar je je oefeningen doet
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:17:20 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61242286
ik haaaaaaaaat cardio. gewichten zijn nog wl leuk en ook beter voor je als je wtl afvallen, maar ik heb nooit zin om te gaan. dus ik loop nu 3 keer in de week hard en ik doe 1 groepsles en miss worden dat er 2, op t sportcentrum.

kwak heeft een kater, en is 1,5 kg aangekomen: 82,4 kg. bah. mn reisje naar dld was leuk, maar t eten was zó ongezond...vleees vleees vleees, pasta met een liter olie(en borden met 200 gram pasta erop) en veel koekjes en chocola, en heel veel witte wijn. heb 1 keer groente gehad. de rest zat zuiveldressing op, en dat kan ik niet eten.

ugh. nou ja, met lekker sproten en gewoon doen zal t er wel snel weer af zijn.
pi_61243840
Kwak die 1,5 kilo zal toch vooral vocht zijn? zo snel kom je toch niet echt aan.....

En gewichten mis ik wel, doe thuis alleen maar cardio
En verder wil ik 2 keer in de week gaan dansen (1x hip hop en 1x buikdansen)

Ahh begin nu wel zenuwachtig te worden
pi_61245218
Veel plezier bij de fotoshoot zo.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:16:17 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61254328
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.

t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat lįger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...

dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...

maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
pi_61261598
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:03 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier bij de fotoshoot zo.
Het ging erg lekker
Trouwens gisteren door al die drukte wel heel weinig gegeten
pi_61261608
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.

t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat lįger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...

dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...

maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
Witbrood is evil maar soms zo lekker....
Succes met weer naar de 80 gaan dan ga ik proberen naar de 70
pi_61277709
Net heerlijk uit eten geweest met m'n vriend en twee vrienden. 't Was restaurantweek en voor 25 euro heb je dan een diner van drie gangen.

Nu lekker met een kop thee op de bank en morgen om half 6 op.
pi_61284219
Goedemorgen
Vandaag toch maar gewogen ookal is dat niet helemaal eerlijk na het weekend enzo maar goed
De score is: 73,5 kilo minstens 2 kilo teveel, die moeten er sowieso af
Maar het liefst heb ik er 4 kilo af

Het plan:
Na het avondeten geen brood meer eten
Geen extra cal halen uit drinken dus alleen water en thee (behalve in het weekend een paar glazen wijn)
Sporten! (3x in de week hardlopen en 1x dansen)
  maandag 1 september 2008 @ 08:56:49 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61284317
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen

had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
pi_61284425
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen

had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
Je voelt je wel weer lekker dus ?

Ik ga vandaag Les 6 lopen
  maandag 1 september 2008 @ 09:13:22 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61284521
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingen beuh

ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
pi_61284565
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:

ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
De weegschaal komt ook wel weer goed zolang je goed voor jezelf (en je lichaam) blijft

En ik loop meestal gemiddeld 7 km/u, veel sneller zal het nooit worden volgens mij maar het gaat erom dat je beweegt en je zal het vast ook wel weer opbouwen naar 7 km/u
pi_61284616
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:

Daar moet je echt niet al te veel op letten hoor. Je snelheid kan veranderen met het weer, je humeur, etc etc etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')