komt mij bekend voor hoor... Ik heb het ook wel dat als ik al een paar dagen slechter eet qua avondeten, ik ook geen zin meer heb om in de keuken te gaan staan... Maarja, dat zien, is al de eerste stap naar ingrijpen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.
Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.![]()
![]()
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef teigan het volgende:
ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..![]()
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...
Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
Hoe was het?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
Dankejwel, ben net klaar met werken en heb nu wel meer zin in de introductie
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
Hartstikke mooi.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed omearos!!
ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
Vanaf Hadrian's Wall langs het Westen omhoog. Rhum and Eigg die eilandjes kan ik me nog goed herinneren en Ullapool. We zijn helemaal naar het Noorden gegaan en via het Oosten naar Edinburgh. Veel gezien, echt supermooi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef JX het volgende:
Dank jullie![]()
Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvelsWaar ben je allemaal geweest Soempie?
Ik moest op of onder een bepaald gewicht komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
Sportschool helpt zekerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.![]()
Straks wel weer naar de sportschool.
De bedoeling is 3 keer, maar deze week wordt het de tweede keer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sportschool helpt zeker
Hoe vaak per week ga je?
Ik ga 3 keer week (meestal danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef Soempie het volgende:
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
Ligt er maar aan hoe zwaar je je oefeningen doetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
Witbrood is evil maar soms zo lekker....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.
t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat lįger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...
dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...
maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
Je voelt je wel weer lekker dusquote:Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen
had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
De weegschaal komt ook wel weer goed zolang je goed voor jezelf (en je lichaam) blijftquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingenbeuh
ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
Daar moet je echt niet al te veel op letten hoor. Je snelheid kan veranderen met het weer, je humeur, etc etc etcquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingenbeuh
ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |