denk omdat ze bang waren dat dan mensen grolsch bekertjes mee zouden van huis en deze dan in gaan leveren om zo mooi goedkoop bier te kunnen halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom mocht dat op Wâldrock niet? Beetje flauw.
Sowieso zonde dat ze van het oude systeem afgestapt zijn daar, maar ja, ik heb het hele festival mijn bekers maar gewoon op de grond gegooid voor de gelukkige vinder.
Ik snap niet dat mensen bekertjes gaan zoeken, maar bekers van huis meenemen is wel nog sneuer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef lenme het volgende:
[..]
denk omdat ze bang waren dat dan mensen grolsch bekertjes mee zouden van huis en deze dan in gaan leveren om zo mooi goedkoop bier te kunnen halen.
maar meenemen van het terein naar de camping is geen probleem ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, je mag geen lege bekers meenemen op het terrein, maar normaal is er tussen de 24-uurs tent en de ingang ook een bekerinleverhokje.
Jaa, dat smaakt echt naar raket-ijsjes!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef ondeugend het volgende:
Goed een belangrijk besluit is genomen.
Een fles Bacardi razz met sinas voor in de tas (zou naar raketijsje smaken) en een fles rode wodka met red bull in de auto om aan te spreken als noodrantsoen.
Poll: Als bestuurder in de rij op de dijk al drinken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef Technoviking het volgende:
Tijd voor een poll
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
Heb er zin in!
Ik bedoelde als opslag terwijl LL aan de gang is... niet om al in de auto op te drinken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Poll: Als bestuurder in de rij op de dijk al drinken?Ja, welja, dat korte stukje telt niet! Nein, ist verboten! Ook dat laatste stukje!
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stukje duwen was voor mensen vorig jaar naar wacken toe in de file pure noodzaak die hadden de tank leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, rijden is het vaak niet te noemen, je kunt ook gewoon de auto in de versnelling laten staan en die paar meter steeds even duwen als je graag wilt drinken (alleen oppassen als je een stukje naar beneden moet).
Tip :quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, rijden is het vaak niet te noemen, je kunt ook gewoon de auto in de versnelling laten staan en die paar meter steeds even duwen als je graag wilt drinken (alleen oppassen als je een stukje naar beneden moet).
Ja ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:37 schreef RedGuy het volgende:
Verkopen ze in de supermarkt flessen 7up?
Uhm, ja, dat bedoel ik uiteraard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tip :
Dat gaat een stuk beter als je 'm niet in de versnelling laat staan maar in z'n vrij zet !
Geen dank, it never hurts to help
Ja, maar niet veel merken. Was het niet vooral Lucky Strike de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef lenme het volgende:
uiteraard zal ik genoeg peuken bij me hebben maar in geval van nood dat ze toch ineens op blijken te zijn kan ik die krijgen op lowlands?
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Breuls het volgende:
Het Lowlands-voorpretlijstje in iTunes is aangelegd. Vanavond de tent even uitpakken en controleren. Is het al vrijdag?
gauloises voor de winquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar niet veel merken. Was het niet vooral Lucky Strike de afgelopen jaren?
Ik kan er in ieder geval geen zware Van Nelle krijgen, dus ik neem ook maar weer in overvloed mee.
stug weer begonnen dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kwestie van oefenen.
Gauloises zijn wel mijn favoriete sigaretten. Verder rook ik liever shag, het is wat zwaarder. Na een peuk heb ik vaak alsnog trek in een shagie. Ik was dan ook mijn eerste Lowlands erg teleurgesteld toen ze geen zware shag hadden, alleen Javaanse Jongens 3/4. Sindsdien neem ik genoeg mee (behalve vorig jaar toen ik gestopt was).
Gewoon alles wat ik heb dat op LL speelt. Is nog bijzonder weinig overigens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.
Ik heb een verzamelcd'tje gemaakt voor in de auto:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.
Je weet na een aantal keren toch wel ongeveer wat je mee moet nemen, of niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Argh, ik ben m'n 100% perfecte Ik-ga-naar-lowlands-en-ik-neem-mee-specifiek-voor-mij-en-niet-zo'n-standaard-lijst lijst kwijt.
Ik heb ook geen lijst maar vergeet ook standaard dingen naar festivals , kamperen en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Argh, ik ben m'n 100% perfecte Ik-ga-naar-lowlands-en-ik-neem-mee-specifiek-voor-mij-en-niet-zo'n-standaard-lijst lijst kwijt.
Ja uiteraard, maar hij was 100% perfect, dus gewoon dat bij elkaar pakken en me verder geen zorgen meer maken. Nu zit ik straks weer uren van 'ojee, straks ben ik iets vergeten'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je weet na een aantal keren toch wel ongeveer wat je mee moet nemen, of niet?
vergeet je goede humeur niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar hij was 100% perfect, dus gewoon dat bij elkaar pakken en me verder geen zorgen meer maken. Nu zit ik straks weer uren van 'ojee, straks ben ik iets vergeten'.
Voor bij de Flaming Lips?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:20 schreef lenme het volgende:
onder andere eens kijken wat een outfit bij een feestwinkel kost
Het is gewoon fukking onduidelijk, afwijkende sites prima, maar dat wil niet zeggen dat het een puinhoop moet zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker op z'n kop! Rapid Razor Bob dacht namelijk dat de gemiddelde Lowlander erg handig met internet is en daarom een afwijkende site wel kan waarderen. Kennelijk is het voor sommige mensen toch een beetje te ingewikkeld ;-)
Lowlands is een alternatief festival en straalt dat in alles uit; ook in de vormgeving van de site. En zo ingewikkeld is het toch niet? Naar de eerste klink op een button staan alle buttons netjes op een rijtje.
Anyway: veel plezier dit weekeind!
De file is dan wel weg, de rij is altijd afwachten. Voor de file is het ook handig om vanaf de goede kant aan te komen, op de een of andere manier is 1 kant veel drukker dan de andere kant. Wij komen vanaf de dijk Enkuizen - Lelystad en houden dan een beetje links aan om aan de goede kant uit te komen. Dat gaat tot nu toe sneller dan de keren dat we de andere kant namen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:29 schreef Byte_Me het volgende:
wat is een beetje handige tijd om aan te komen, zodat je geen eeuw in de file staat en de rij al een beetje is opgelost. ik dacht rond een uur of 7-8 misschien?
Kaartje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef lenme het volgende:
psst iemand nog een hippe lijst zonder dat ik het hele lowlands en ik neem mee topic moet doorploegen ga gegarandeerd dingen vergeten
dat kan wachten tot donderdag!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ga zo maar eens beginnen met inpakken
Dan vergeet ik altijd vanallesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:42 schreef lenme het volgende:
dat kan wachten tot donderdag!
idd en dan moet je juist weg (rond 11:00 ofzo ) geen tijd voor inpakken dan meer.quote:
Ziet er wel handig uit. Ik heb er een met zonnecellen, maar die lijkt het niet meer te doen. Maar ik heb 2 accu's bij mijn oude telefoon, waarvan 1 het zelfs het hele weekend wel moet volhouden, dus ik denk niet dat ik zonder telefoon kom te zitten. En zowel, dan wel, niks aan te doen.quote:
Knijpkat opladers zijn klote. Je moet echt lang knijpen voordat ze een beetje energie geven. Ik heb diverse oplaaddinge geprobeerd en dit ding bevalt me het beste want hier gaat een normale penlite in. En die dure dingen van Philips vindt ik het niet waard. Dit is mooi klein en handig en koste 14,50.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand waar ik een noodoplader kan kopen die je aan kan zwengelen? (geen stroom nodig dus, net zoiets als een knijpkat)
Eh, je hebt toch nog altijd het oplaadpunt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ziet er wel handig uit. Ik heb er een met zonnecellen, maar die lijkt het niet meer te doen. Maar ik heb 2 accu's bij mijn oude telefoon, waarvan 1 het zelfs het hele weekend wel moet volhouden, dus ik denk niet dat ik zonder telefoon kom te zitten. En zowel, dan wel, niks aan te doen.
50.000 andere mensen willen daar ook opladen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eh, je hebt toch nog altijd het oplaadpunt?
Is wel behoorlijk bekend jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Technoviking het volgende:
Wat is dat toch met die "knijpkat"
Wij hebben sinds kort ook zo'n ding, want mijn vriendin wilde een knijpkat. Nu was er hier laatst iemand op bezoek, dus ik zeg, geef dat knijpding even. Bezoek: "oh, een knijpkat? "
Is dat iets heel bekends dat ik gemist heb, op de één of andere manier
Ik heb de wat grotere variant, ook voor PDA en Mp3 spelers:quote:
Die rij, daar pas ik voor. Hoewel, als je gewoon doorloopt, is er ook niemand die er iets van zegt, zo ondervonden we vorig jaar toen we niet zagen dat er een meterslange rij stond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ziek, dus jij krijgt voorrang.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
op pinkpop ben ik gewoon gegaan toen het terrein net open ging. Geen enkel probleem met rijen
Vorig jaar een uur in de wegbrengrij gestaan, toen meteen naar de ophaalrij, wat ook een uur duurde, dus toen was mijn telefoon wel weer opgeladen. Twee uur in de rij gestaan dus. :-squote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die rij, daar pas ik voor. Hoewel, als je gewoon doorloopt, is er ook niemand die er iets van zegt, zo ondervonden we vorig jaar toen we niet zagen dat er een meterslange rij stond.
Verbeterpunten voor volgend jaar dus: Geen baggerwebsite meer en extra oplaadpunten voor de telefoons.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:34 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Vorig jaar een uur in de wegbrengrij gestaan, toen meteen naar de ophaalrij, wat ook een uur duurde, dus toen was mijn telefoon wel weer opgeladen. Twee uur in de rij gestaan dus. :-s
Ik heb nu een zaklamp die je aann moet draaien (ipv knijpen). Zijn daar ook geen opladers van?
Belangrijkste is gewoon dat we het donderdag droog houden met het opzetten van de tent. Daarna is er altijd wel een mouw aan te passen als het regent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:58 schreef lenme het volgende:
nog even en we hebben een zon overgoten lowlands
Toch bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
van 3voor12
ok lama dan
quote:Wanneer mag je komen? Ik hoorde dat dat donderdag al kan?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18:00 uur, met minimale voorzieningen. Hoewel de doorstroming bij de ingang sterk verbeterd is, kunnen we het niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18:00 uur naar Biddinghuizen!
Ik denk dat ik ook maar daarvoor ga, ik ben geen tegenstander van wachten maar +3 uur is toch wel:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:30 schreef On het volgende:
Ik zorg wel gewoon dat ik er rond een uur of 3 ben dan zit ik er tussenin.
zaterdag en zondag nog plek op de campingquote:Ik kan pas vrijdagavond / zaterdag / zondag komen; kan dat nog?
Ja hoor; er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.
heb daar al 2 keer meegemaakt dat ze de oplader neit goed in mijn telefoon hadden gedaan en er dus niks was opgeladenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
zou het dan toch aan die debiele dans liggen die ik een paar dagen geleden uitgevonden heb?quote:
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef lenme het volgende:
ik ga gewoon van de officiele tijd uit beetje naar als je een paar uur voor een dicht hek staat
dan ben ik zo zat als een aap voor ik maar binnen ben ... komt die tent nooit meer te staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Deze dames mogen natuurlijk niet ontbreken met het voorspelde weer
[ afbeelding ]
[..]
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkbiertje erbij en genieten maar met dat zonnetje!
Als je met een groepje bent en van verschillende artiesten houdt die tegelijkertijd optreden is het wel handig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:01 schreef lenme het volgende:
niet berijkbaar zijn is toch niet een hele erge ramp op buitenlandse festivals staat telefoon meestal uit bij mij
als ik graag wat wil zien hop ik daar heen vrienden vind ik wel weer een keer terug op de camping. Vermaken lukt me altijd welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als je met een groepje bent en van verschillende artiesten houdt die tegelijkertijd optreden is het wel handig.Je kunt elkaar dan makkelijk bereiken.
En ach: het weer. Als het donderdag en vrijdag maar droog is met de tent opzetten. RTL Weer is wel erg postief over het weekend!![]()
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkbiertje erbij en genieten maar met dat zonnetje!
quote:Nobody Beats The Drum geeft lowlandskaartje weg!
Werken is kut en bier drinken is leuk,
En om jullie te stimuleren om meer bier te drinken en op te houden met werken, hebben we een lowlands kaartje gehosseld, die we weggeven aan degene die het origineelste filmpje maakt van zichzelf of een vriend(in) die ontslag neemt.
In scene gezette acties zien we door de vingers!
Oftewel: Quit Your Job bitches!
Zet dit filmpje even snel in elkaar gooi m op youtube!
De maker van het vetste filmpje mag naar lowlands, woehoe!
Voor meer info, lees dit stukje nog een keer,
Of luister morgenochtend naar Giel op 3fm, daar leggen we het nog een keertje uit.
succes!
jaaa daar zjn ze weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Camping 5quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef Leonos het volgende:
Welke camping op donderdag is het minst snel vol?
Ik ben er wel vroeg, 4 dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Wokker het volgende:
[..]
Camping 5die gaat pas laat open !
Ongeveer vrijdag ochtendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Wokker het volgende:
[..]
Camping 5die gaat pas laat open !
2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Longmen het volgende:
Nog even het handige camping plaatje van Breuls:
[ afbeelding ]
Ik stond bij het tweede paadje, bij de 6 ongeveer, ook prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.
wordt de kans dat iemand over je tent staat te pissen wel mee vergroot is mijn ervaring op andere festivalsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.
alcohol consumptie stijgt niveau daalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef MadGuy het volgende:
Tegen de hekken lijkt mij ook geen handige plek nee. Aan de andere kant: wat voor josti moet je eigenlijk wel niet zijn om over iemands tent te gaan pissen?
Ik miste de 24 uurs tent op het plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Longmen het volgende:
Nog even het handige camping plaatje van Breuls:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef lenme het volgende:
[..]
alcohol consumptie stijgt niveau daalt.![]()
en tada mensen gaan ineens rare dingen doen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik miste de 24 uurs tent op het plaatje![]()
[ afbeelding ]
Dat kwam ook vooral doordat een ander het wat te bont had gemaakt de avond ervoor, en daar kan hij niet tegen, als andere mensen kotsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...
Een dronken josti?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef MadGuy het volgende:
Tegen de hekken lijkt mij ook geen handige plek nee. Aan de andere kant: wat voor josti moet je eigenlijk wel niet zijn om over iemands tent te gaan pissen?
een tent is idd geen dixie. Maar als je zat genoeg bent denk je effe bij het hek pissen en richten is dan vaak wel een uitdaging voor veel mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Richten? Zorgen dan je met je leuter de goede kant op staat, meer is het eigenlijk niet. En om nou zoveel te zuipen dat je achterstevoren gaat staan, per ongeluk, dat gaat mij zelfs te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef lenme het volgende:
[..]
een tent is idd geen dixie. Maar als je zat genoeg bent denk je effe bij het hek pissen en richten is dan vaak wel een uitdaging voor veel mensen
tegenwind ? hebben ze er ook meteen een paar gele benen bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Richten? Zorgen dan je met je leuter de goede kant op staat, meer is het eigenlijk niet. En om nou zoveel te zuipen dat je achterstevoren gaat staan, per ongeluk, dat gaat mij zelfs te ver.
Dat is nog vervelender dan vrijdagochtend pas heen kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef lienelien het volgende:
Ik moet zondag al redelijk vroeg naar huis
omdat ik véél te vroeg op stage moet zijn maandagochtendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is nog vervelender dan vrijdagochtend pas heen kunnen.
Hoe laat moet je weg, en waarom moet je eerder weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |