Doe je dat vaker? Een jaar of 5 geleden ben ik misschien met je meegereden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
yep. voornamelijk nachtelijke ritjes LL - ziekenhuis en v.v. waar ik voor sta ingepland
Nee, serieus. Fok! op mijn mobiel ftw!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik ben al weer op de terugweg!
Ff serieus, grapje zekers
Komt door die haken die ze gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook
[url=http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X5043&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X5043]weer.nl]http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X5043&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X5043]weer.nl[/url]
Klote url, even kopieren en plakken dus.
Ja, dat klopt, maar het is wel een vrij betrouwbare voorspelling over het algemeen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Komt door die haken die ze gebruiken.
Maar daar kun je de verwachting niet per uur zien, op windguru wel.
Zo:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef RoaRRR het volgende:
hoe zou het veld er uit zien na al die regen ???
Of korte broek aan en op je slippers. Voor je naar bed gaat even je voeten wassen en klaar !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef kriele het volgende:
Het weer lijkt voor alsnog niet mee te gaan werken. Even een tip van een doorgewinterd festivalganger: Doe waterdichte schoenen aan. Legerkisten, werkschoenen o.i.d. Neem van mij an dat je niet met je linnen schoentjes door die bagger wilt lopen.
Dat kan, maar bij een graad of 18, 19 is dt ook niet echt ideaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Of korte broek aan en op je slippers. Voor je naar bed gaat even je voeten wassen en klaar !
Inderdaad! Positief denken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:59 schreef Longmen het volgende:
Hebben we het nu weer over het weer?Nog steeds maar enkele milimeters regen in het vooruitzicht. Niets aan de hand dus...
Xenos. Van die kleine flesjes die eigenlijk bedoeld zijn om shampoo en dergelijke in te doen, inclusief spuitmondje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef pinominie het volgende:
Wij willen kleine flesjes meenemen om op het festival terrein cola 'aan te lengen'. Ze moeten dus wel een beetje comfortabel in je achterzak mee te dragen zijn (als je eenmaal binnen bent). Iemand tips waar je zoiets kunt kopen? Bij Blokker/Kruidvat in elk geval niet.
kindercola!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef pinominie het volgende:
Wij willen kleine flesjes meenemen om op het festival terrein cola 'aan te lengen'. Ze moeten dus wel een beetje comfortabel in je achterzak mee te dragen zijn (als je eenmaal binnen bent). Iemand tips waar je zoiets kunt kopen? Bij Blokker/Kruidvat in elk geval niet.
een heupfles ! kun je vast wel bij een legerdump kopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef pinominie het volgende:
Je bedoelt theedoeksjaaltjes, brillen zonder glazen, skinnies, neonkleren en hippe nikes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben al een beetje aan het pakken en probeer het zo minimal mogelijk te houden.
Haha, ja hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt theedoeksjaaltjes, brillen zonder glazen, skinnies, neonkleren en hippe nikes?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt theedoeksjaaltjes, brillen zonder glazen, skinnies, neonkleren en hippe nikes?
Jaaaaa. bij weeronline staat ie trouwens op zaterdag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Technoviking het volgende:
ZIE JE DAT ZONNETJE DAAR!!!!!! !!!!!![]()
een meteoroloog naar mijn hart!quote:
Doen. Goed weer dwing je af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef lenme het volgende:
[..]
een meteoroloog naar mijn hart!
hier ga ik dan ook van uit nu!
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zal ik dan weer eens refereren aan 2005, waar het op een moment onwijs kloteweer leek te worden, de hele lucht donker werd op een kilometer afstand en waarna het precies langs Biddinghuizen trok en de enige schade een enkele partytentje was dat de lucht in ging?
Ik vond het een mooi moment. Wij hadden gelukkig de partytent wat zwaarder gemaakt door er een volle vuilniszak aan te hangen in het midden.quote:
geweldig was datquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zal ik dan weer eens refereren aan 2005, waar het op een moment onwijs kloteweer leek te worden, de hele lucht donker werd op een kilometer afstand en waarna het precies langs Biddinghuizen trok en de enige schade een enkele partytentje was dat de lucht in ging?
Zie foto in de OP:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vorig jaar leek iets vergelijkbaars te gebeuren, ook op vrijdag volgens mij? Maar die bui kwam wel gewoon over de campings, maar dat was ook van vrij korte duur volgens mij.
Zag er mooi uit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie foto in de OP:
[ afbeelding ]
To be announced. Ben benieuwd. Was het vorig jaar niet Marike Jager? Die had ik nog wel willen zien, maar volgens mij was ik toen bij de India voor een zanger waarvan de naam me even ontschoten is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef steeg het volgende:
Op zondagochtend is nog steeds de alpha opener niet bekend. Of heeft iemand hier geruchten opgevangen?
OF is TBA een bandnaam?
Luciano. Staat ook gewoon in het blokkenschema op de ll-site.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef steeg het volgende:
Op zondagochtend is nog steeds de alpha opener niet bekend. Of heeft iemand hier geruchten opgevangen?
OF is TBA een bandnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |