quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik de hoeveelheid glas op de campings zie de laatste jaren ehb niet echt het idee dat er nog echt veel gecontroleerd wordt
het grote voordeel, je wordt niet om 9.30u uit je tent gebrand door de zon terwijl je er om 7.30 inkroopquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef RedWind het volgende:
RedWind meldt zich ook als LL08 ganger. Het weer ziet er dit jaar niet al te tof uit. Regenachtig en middelmatig lauw zo ver het oog reikt.
Dat is eigenlijk best wel fijn jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het grote voordeel, je wordt niet om 9.30u uit je tent gebrand door de zon terwijl je er om 7.30 inkroop![]()
en dat vind ik bijzonder relaxt
mooi, geen openlucht bios, dan kan het geluid in de Grolsch bij 90's now dus gewoon open blijven staan ipv dat het rond 1.30u langzaam naar fluisterniveau wordt gedraaidquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Openlucht lijkt me ook geen succes met het voorspelde weer
Oh oke, das fijn. Dus als werknemer hoef je niet per se bij de camping van je werkgever te overnachten maar mag je ook in een tent op 1 van de campings met mensen die je kent?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef superheist het volgende:
[..]
Tussen de werknemers camping en het terrein rijdt het hele weekend (ook 's nachts) een pendelbusIk sta dit jaar weer achter de bar (eerste keer was 06) en krijg hetzelfde crew bandje. Met dat bandje mag je op alle plekken komen waar je met een normaal kaartje komt, dus ook op de campings + achter de hekken etc. Bij mij checken ze iig niet of ik op de werknemers camping sta of op de normale.
MaJo neemt mijn tentje mee (staat al in utrecht op haar te wachten) dus daarvoor hoef je geen plaats vrij te houdenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit me hetzelfde af te vragen voor camping 2. Vorig jaar stond die extreem vroeg vol.
Gaat alleen om nog iets meer tenten.
Zoiets had ik al begrepenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef lienelien het volgende:
MaJo neemt mijn tentje mee (staat al in utrecht op haar te wachten) dus daarvoor hoef je geen plaats vrij te houden![]()
Maak je om mij maar geen zorgen hoor: het gaat al 12 jaar goed & we hebben in de groep afgesproken dat er altijd 1-tje nuchter is om de boel in de gaten te houden & de rest terug te fluiten als we te ver gaan (dit jaar hebben we onzequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
yep. voornamelijk nachtelijke ritjes LL - ziekenhuis en v.v. waar ik voor sta ingepland
Durf ik niet te bevestigen. 2,20 is wel wat ik me kan herinneren. Ik vind het in ieder geval duur maar het weerhoud me er niet van bier te kopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:31 schreef Ascaroth het volgende:
Was het vorig jaar nog ¤2,20 dan?
Das top geregeld danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:07 schreef Sbas het volgende:
[..]
Maak je om mij maar geen zorgen hoor: het gaat al 12 jaar goed & we hebben in de groep afgesproken dat er altijd 1-tje nuchter is om de boel in de gaten te houden & de rest terug te fluiten als we te ver gaan (dit jaar hebben we onzemoslimvriend
mee, dus dat zit wel snor).
Ik ga het meemaken, draai alleen de nachtdiensten. Dus ook wanneer het terrein sluit en de mensen die ver heen zijn overblijvenquote:Ik heb trouwens altijd respect gehad voor de mensen van de EHBO: als je ziet wat daar af en toe naar binnen gaat....![]()
Goed werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
Das top geregeld dan
[..]
Ik ga het meemaken, draai alleen de nachtdiensten. Dus ook wanneer het terrein sluit en de mensen die ver heen zijn overblijven.
quote:Muntprijs & meer / 12-8-2008
WAT KOST DAT NOU, ZO'N MUNTJE
Een heel muntje kost je 2,30 euro. Bier, fris en koffie zijn 1 munt, de meeste cocktails 2,5 munt. Eten is in alle smaken en prijzen verkrijgbaar. Van een patatje voor 1,5 munt tot een volledige maaltijd voor 4 munten.
LET OP: Omdat Lowlandsmunten maar 1 jaar geldig zijn kun je de munten die je overhebt op het eind natuurlijk weer inwisselen voor geld. Dit kan van zondag 12:00 u t/m maandag 12:00 u bij de grote munttent in Servicegebied Noord en bij de muntenkassa naast de supermarkt in Servicegebied Zuid.
10 BEKERS VERZAMELEN EN INLEVEREN
Natuurlijk kun je ook 10 bekers bij elkaar verzamelen en deze inleveren bij de speciale Clean Up-containers, waar je er een muntje voor terugkrijgt. 10 biertjes kosten je 23 euro, dus na inlevering van deze bekers betaal je dus voor 10 biertjes 20,70 euro, wat dan weer 2,07 euro maakt voor een biertje. Oftewel, een normale prijs voor een biertje in een gemiddeld café!
Alleen onze composteerbare biologisch afbreekbare PLA-bekers die we gebruiken in de bars kun je inwisselen bij de Clean Ups. Op de kartonnen draagtrays zit ook 1 munt statiegeld. Bekers die je bij cateraars krijgt bevatten geen statiegeld en kunnen dus niet worden ingewisseld.
ZELF DRANK MEENEMEN NAAR DE CAMPING
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf.
Maar waarom met blikken bier zeulen als het ook veel makkelijker kan? Grolsch heeft weer een mooie actie voor alle Lowlanders! Haal in de supermarkt 8 blikjes Grolsch en je betaalt er maar 6 en je krijgt er ook nog eens een mooie Grolsch Festival-bag bij. Maar het belangrijkste: je biertje is lekker koud!
OMSCHENKEN ALS JE NAAR HET FESTIVALTERREIN GAAT
Op het plein voor de festivalentree kun je je eigen drank laten omschenken in een beker die je kunt meenemen naar het festivalterrein (1 beker per persoon). Het omschenkpunt bevindt zich dit jaar niet bij de controlepoortjes, maar rechts vooraan in de inloop naar de festivalentree. Voorkom teruglopen en schenk op tijd om!
Tot dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef petre86 het volgende:
Ik ga het meemaken, draai alleen de nachtdiensten. Dus ook wanneer het terrein sluit en de mensen die ver heen zijn overblijven.
Hmm alleen op LL camping? of overal?quote:Maar waarom met blikken bier zeulen als het ook veel makkelijker kan? Grolsch heeft weer een mooie actie voor alle Lowlanders! Haal in de supermarkt 8 blikjes Grolsch en je betaalt er maar 6 en je krijgt er ook nog eens een mooie Grolsch Festival-bag bij. Maar het belangrijkste: je biertje is lekker koud!
alleen op LL camping!..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm alleen op LL camping? of overal?
Alleen op de LL camping....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm alleen op LL camping? of overal?
Vrijwillig met vergoeding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Goed werkIs dat eigenlijk op vrijwillige basis (met vergoeding) of echt werk met dit soort evenementen?
Een waterpijp kan je wel vergeten, als ie van glas is. Het terrein op lijkt me sowieso geen goed idee. Op de camping moet het nog wel kunnen, als hij niet gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..
Oh, dan loop ik er ook wel rond, maar ik doe nooit rare dingen op drugs. Ben eigenlijk altijd degene die het meest nuchter is, tussen alle bezopen idioten. Speed klinkt dan wel eng, maar het gaat veel minder vaak fout dan bier.. Om over MDMA nog maar te zwijgen. Kwestie van ervaring en je grenzen kennen. Ik hou mn vrienden ook altijd wel in de gaten, en ga altijd voor ze zorgen als het wat minder gaat, kan er niks aan doen als ik wat op heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
Das top geregeld dan
[..]
Is een hele aparte kamer voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:52 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niet te veel GHB-coma's langskomen
Ik heb op Awakenings nog iemand wakker zitten houden, die in de steek was gelaten door haar vrienden.. Ik vind de combi festivals (=bier) en GHB niet zo fijn, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
Is een hele aparte kamer voor, wordt dus wel verwacht.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:26 schreef On het volgende:
WAT KOST DAT NOU, ZO'N MUNTJE
Een heel muntje kost je 2,30 euro. Bier, fris en koffie zijn 1 munt, de meeste cocktails 2,5 munt. Eten is in alle smaken en prijzen verkrijgbaar. Van een patatje voor 1,5 munt tot een volledige maaltijd voor 4 munten.
Ssstquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:37 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jij zat in een rolstoel toch? Daar kan je denk ik wel misbruik van maken, en vanalles mee naar binnen krijgen. Ze gaan je vast niet fouilleren
Dat mag ik toch niet hopen....overgewaardeerde humorloze kwal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dolf Jansen op lowlands, wat onverwachts.
ja en het jaar daarvoor 2,10 en daarvoor 2 euro, maar dat was volgens mij het jaar dat die mooie lowlandsmuntjes had van 1 euro per stuk en dat een biertje 2 muntjes wasquote:
Goede tips. Zat ik ook al te denken. Ik denk dat ik bij de albert heijn wat van die groentetassen ritsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nuttige tip van ome Nem:
- Doe je slaapzak en je tent in een plastic zak alvorens ze in hun eigen tasje te stoppen.
Mocht je in de rij staan en het regent, dan worden ze in ieder geval niet nat,
- Voor de mensen met een grote backpack(in tegenstelling tot een weekendtas of koffer): pak je spullen in in groepjes in plastic zakken. Dus sokken+ondergoed in 1 zak, broeken in 1 zak, shirts in 1 zak. Zo kun je heel snel alles in en uit je rugzak krijgen zonder te moeten graven en moeilijk doen
muntenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en het jaar daarvoor 2,10 en daarvoor 2 euro, maar dat was volgens mij het jaar dat die mooie lowlandsmuntjes had van 1 euro per stuk en dat een biertje 2 muntjes was
Erg handig inderdaad, zo doe ik het ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nuttige tip van ome Nem:
- Doe je slaapzak en je tent in een plastic zak alvorens ze in hun eigen tasje te stoppen.
Mocht je in de rij staan en het regent, dan worden ze in ieder geval niet nat,
- Voor de mensen met een grote backpack(in tegenstelling tot een weekendtas of koffer): pak je spullen in in groepjes in plastic zakken. Dus sokken+ondergoed in 1 zak, broeken in 1 zak, shirts in 1 zak. Zo kun je heel snel alles in en uit je rugzak krijgen zonder te moeten graven en moeilijk doen
Ik zit al voor de ingang!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:31 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga vanavond al weg
Eerst nog even wat spullen pakken.
Hier ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef Tourniquet het volgende:
Op http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48282 staat een redelijk gedetailleerde verwachting. Zo te zien valt het allemaal wel mee, zaterdag overdag lijkt zelfs zonnig te worden (aan het percentage bewolking te zien) en de neerslaghoeveelheden vallen ook best mee.
Ik ben al weer op de terugweg!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik zit al voor de ingang!
Ik wil graag vooraan staan bij Anouk namelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik ben al weer op de terugweg!
Ff serieus, grapje zekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |