abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:41:11 #151
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60744669
pfff. ik krijg nu zelfs lichtelijk koorts :S
damn i don't need this now ....
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:43:18 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60744754
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wijn uit pak niet accepteren is zo 2006.

Ik heb best vaak ontzettende goedkope troep gedronken maar wijn uit pak is echt goor. Dus dan ben ik maar 2006:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:43:56 #153
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_60744777
Morgen maar eens van die handige aankopen doen, zoals Wibra-poncho's en dat soort dingen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_60744922
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik heb best vaak ontzettende goedkope troep gedronken maar wijn uit pak is echt goor. Dus dan ben ik maar 2006:
De wat duurdere is goed te pompen, maar ik prefereer ook de fles hoor
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Admin maandag 11 augustus 2008 @ 21:51:54 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60745083
Whehe. Ik ben op zoek naar spullen van vorig jaar om dit jaar in te pakken, maar die kan ik niet vinden. Dus ik zoek in verhuisdozen, onder m'n bed en dat soort dingen. Totdat ik een koffer vind en die openmaak. Wat vind ik? Honcho, tent, warme trui, een NME van vorig jaar, een Oor van vorig jaar, Lowlandskrantjes en een los kussensloop.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60745106
Weet er iemand trouwens of de buiten biosoop er dit jaar weer is? Was vorig jaar wel tof namelijk
pi_60745159
Hoe werkt het trouwens met het lopen van festivalterrein naar camping? Ik ga daar namelijk werken voor La Place (dat is toch op het festivalterrein?), maar ik slaap op een externe camping. Kan ik dan ook gewoon lopen naar de camping en daar chillen of zit er een douane tussen het festivalterrein en de camping, waardoor je als werknemer niet op de camping kan?
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:55:11 #158
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_60745188
RedWind meldt zich ook als LL08 ganger. Het weer ziet er dit jaar niet al te tof uit. Regenachtig en middelmatig lauw zo ver het oog reikt.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:56:02 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60745228
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef RedWind het volgende:
RedWind meldt zich ook als LL08 ganger. Het weer ziet er dit jaar niet al te tof uit. Regenachtig en middelmatig lauw zo ver het oog reikt.
Met onweer ook
  Admin maandag 11 augustus 2008 @ 21:56:22 #160
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60745246
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Irving het volgende:
Hoe werkt het trouwens met het lopen van festivalterrein naar camping? Ik ga daar namelijk werken voor La Place (dat is toch op het festivalterrein?), maar ik slaap op een externe camping. Kan ik dan ook gewoon lopen naar de camping en daar chillen of zit er een douane tussen het festivalterrein en de camping, waardoor je als werknemer niet op de camping kan?
Ik heb geen idee waar de externe campings zijn, maar van het festival kun je altijd de gewone camping op. Vice versa moet je een bandje laten zien, maar ik neem aan dat je daar als medewerker wel langs komt? Of bedoel je iets heel anders?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:56:35 #161
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60745260
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Irving het volgende:
Tussen de gewone campings en het festivalterrein is bandjescontrole en tassencontrole.
Maar ik weet niet of werknemers op een aparte camping staan.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Admin maandag 11 augustus 2008 @ 21:57:13 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60745294
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef RedWind het volgende:
Ja, de wellies zijn ook terecht, en ik heb nog een extra poncho. Regen is kut, maar als het niet anders is ben ik erop voorbereid.

Was ik vorig jaar ook en toen was het goed weer, dus *duimt*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60745333
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar de externe campings zijn, maar van het festival kun je altijd de gewone camping op. Vice versa moet je een bandje laten zien, maar ik neem aan dat je daar als medewerker wel langs komt? Of bedoel je iets heel anders?
Mijn camping van La Place is 10 minuten rijden geloof ik van lowlands, maar als het goed is krijg ik een groen bandje (crewbandje) alleen als ik eenmaal op het festivalterrein ben, kan ik gewoon gaan en staan op de campings waar ik wil en weer terug?
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:59:26 #164
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_60745398
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, de wellies zijn ook terecht, en ik heb nog een extra poncho. Regen is kut, maar als het niet anders is ben ik erop voorbereid.

Was ik vorig jaar ook en toen was het goed weer, dus *duimt*
Ik ben niet vies van een beetje regen. Maar de meeste jaren LL waar ik geweest ben was het toch 1 dag flink wat regen, een dag middelmatig en een dag prachtig weer. Nu is het grauwigheid troef lijkt het wel.

Hmm, alhoewel, was het twee jaar geleden ook geen grijze editie?
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  Admin maandag 11 augustus 2008 @ 21:59:26 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60745399
Pin me er niet op vast (ik ben gewoon bezoeker en weet van niks) maar vanuit mijn oogpunt zeg ik: dat lijkt me wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 11 augustus 2008 @ 22:00:21 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60745441
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef RedWind het volgende:

Hmm, alhoewel, was het twee jaar geleden ook geen grijze editie?
Twee jaar geleden was het een grote modderpoel. Tijdens de Arctic Monkeys ging de Alpha-regie qua camera's opvallend vaak naar het modderglijden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60745460
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:58 schreef Irving het volgende:

[..]

Mijn camping van La Place is 10 minuten rijden geloof ik van lowlands, maar als het goed is krijg ik een groen bandje (crewbandje) alleen als ik eenmaal op het festivalterrein ben, kan ik gewoon gaan en staan op de campings waar ik wil en weer terug?
Lijkt me wel
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:03:25 #168
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60745560
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Twee jaar geleden was het een grote modderpoel. Tijdens de Arctic Monkeys ging de Alpha-regie qua camera's opvallend vaak naar het modderglijden.
Maar de vrijdag en vooral de zaterdag was het weer niet slecht hoor. Zaterdag nog heerlijk in het zonnetje met een biertje op de camping gezeten en toen had ik het zelfs goed warm (de rest van de dag is wat wazig door het bier in de zon op de lege maag ).

Ik neem 2 poncho's mee en zie wel hoe het weer wordt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60745584
voor mij eerste x lowlands komend jaar, vet zin in

Ik hoorde dat je 12 blikken bier mag meenemen het festival terrein op, en onbeperkt de camping op, klopt dat?
En kan je daar een beetje eterij kopen enzo?

hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..

lowlands.nl is overbelast geloof ik
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_60745652
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:

Ik hoorde dat je 12 blikken bier mag meenemen het festival terrein op, en onbeperkt de camping op, klopt dat?

hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..

Over meer bier doen ze ook niet moeilijk hoor, ze lopen de tassen echt niet na...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60745657
quote:

instant correctie:
max. 12 blikken + 1 petfles op de camping en geen het festivalterrein op.
bron: www.lowlands.nl
pi_60745666
quote:

Nee, limiet van 12 is voor de camping. Je mag helemaal geen blik meenemen op het terrein.
Qua eterij kan je het niet beter treffen dan Lowlands
quote:
Mag ook op het terrein. Je mag uiteraard niet meer wiet meenemen dan wettelijk toegestaan.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:06:18 #173
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60745669
quote:

Nee, je mag 12 blikken mee de camping op en als je mee wilt nemen het festivalterrein op, moet je dat overgieten in bekers die je krijgt als je het festivalterrein op gaat. En geen idee of daar nog een maximum aan zit, maar ik doe het sowieso alleen met een eventueel restje dat ik nog in het blik heb.

En je kunt op Lowlands prima eten.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:07:11 #174
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60745702
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ook op het terrein. Je mag uiteraard niet meer wiet meenemen dan wettelijk toegestaan.
Zoals op de site staat; tot 5 gram per persoon wordt gedoogd op Lowlands (een wettelijk maximum is er niet, het is nog steeds een gedoogbeleid, toch?).
pi_60745719
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nee, je mag 12 blikken mee de camping op en als je mee wilt nemen het festivalterrein op, moet je dat overgieten in bekers die je krijgt als je het festivalterrein op gaat. En geen idee of daar nog een maximum aan zit, maar ik doe het sowieso alleen met een eventueel restje dat ik nog in het blik heb.
Je mag maximaal 1 blik overgieten geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')