Met tele2 kan je niet naar 4-cijferige nummers smsen, en kan je ook geen smsjes versturen naar vaste nummers...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nu al voor het derde jaar op rij problemen met dat programma downloaden. Ik sms zoals elk jaar LOWMAP naar 4443, maar volgens mij telefoon kan het bericht niet verzonden worden. Vorige jaren heb ik toen maar met een andere telefoon (en simkaart en provider) een sms gestuurd. Zijn hier mensen met Tele2 mobiel die het (mogelijk met succes) geprobeerd hebben?
Camping 7; lukt prrrrima. Ik slaap altijd heerlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, ik ben al oud, ik heb 8 uur per dag nodigVrijwel onmogelijk op een festival.
Klotezooi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met tele2 kan je niet naar 4-cijferige nummers smsen, en kan je ook geen smsjes versturen naar vaste nummers...
Die drugsusers van vrienden van me willen altijd op een herrie camping staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Camping 7; lukt prrrrima. Ik slaap altijd heerlijk.
Ik zag het ja, dank je, even proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Breuls het volgende:
Of gewoon naar bovengenoemd linkje gaan, dat scheelt een SMS'je.
Okay, maar niet zo strak graag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdagmorgen vroeg vertrekken want ik mag jullie de bandjes omdoen![]()
het bedrijf dat hem maakt doet er dan ook elk jaar alles aan om het zo vervelend mogelijk te makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar ik overigens een gloeiende teringhekel aan heb: de officiële website is altijd ongelooflijk rommelig. Ik erger me er elk jaar weer aan kapot....
Kleur heb ik geen idee van. Is voor ons ook altijd een verassing als we aankomen daar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, maar niet zo strak graag.Die van '07 zit me nog steeds dwars, af en toe.
En welke kleur zijn ze? Paars?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef -Sum- het volgende:
gaat nu toch wel te snel, echt kut dat ik t/m woensdag moet werken
vast elke avond maar een beetje voorbereidingen treffen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdagmorgen vroeg vertrekken want ik mag jullie de bandjes omdoen![]()
Op die Grolsch festivalposters die overal hangen heeft die chick alle bandjes wél links.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag links. Belachelijk dat het bandje niet meer links mag maar rechts moet
Hoe lang kun je doen over inpakkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfde probleem hier! Net maar even snel wat ingepakt
Breuls, je PM box is vol?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef Breuls het volgende:
Overigens, over de site: http://twitter.com/Lowlands_2008/statuses/884175902
Het is gewoon kut... En het zegt ook wel wat over hoe LL over zijn klanten denkt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het bedrijf dat hem maakt doet er dan ook elk jaar alles aan om het zo vervelend mogelijk te makentis gewoon een wedstrijdje daar op kantoor
Nee, PM staat uit. Mijn mailadres lijkt me echter eenvoudig te raden.quote:
Hier sla je de spijker op z'n kop! Rapid Razor Bob dacht namelijk dat de gemiddelde Lowlander erg handig met internet is en daarom een afwijkende site wel kan waarderen. Kennelijk is het voor sommige mensen toch een beetje te ingewikkeld ;-)quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon kut... En het zegt ook wel wat over hoe LL over zijn klanten denkt.
tja het zal de onervarenheid zijn, pas mijn 9e keerquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe lang kun je doen over inpakkenIk pleur de avond tevoren alles in een tas. No sweat! (En ik ben vrouw!). Misschien scheelt het dat ik geroutineerd festivalganger ben.
De Lowlands twitteraar zit ook op fok?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef Breuls het volgende:
Overigens, over de site: http://twitter.com/Lowlands_2008/statuses/884175902
dat ze je een uitdaging willen bieden bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon kut... En het zegt ook wel wat over hoe LL over zijn klanten denkt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker op z'n kop! Rapid Razor Bob dacht namelijk dat de gemiddelde Lowlander erg handig met internet is en daarom een afwijkende site wel kan waarderen. Kennelijk is het voor sommige mensen toch een beetje te ingewikkeld ;-)
Lowlands is een alternatief festival en straalt dat in alles uit; ook in de vormgeving van de site. En zo ingewikkeld is het toch niet? Naar de eerste klink op een button staan alle buttons netjes op een rijtje.
Anyway: veel plezier dit weekeind!
Klopt, die zijn omgedraaid met Autokratz zie ik, is idd kut.. ik wou daarna naar Santogold.. nu moet ik Slagsmalsklubben missen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef PastoorPeter het volgende:
Het is alweer bijna!
Trouwens, volgens mij hebben ze Slagsmålsklubben later gezet! Want mijn plan was om na Slagsmålsklubben naar The Kooks te gaan maar dat kan nu niet!
Ik doe het altijd de dag zelf. Dit jaar dan niet, want we gaan vrijdagochtend vroeg weg. Ik zoek wel altijd even een post uit 2005 of 2006 van mij met een lijstje met spullen die ik mee moet nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe lang kun je doen over inpakkenIk pleur de avond tevoren alles in een tas. No sweat! (En ik ben vrouw!). Misschien scheelt het dat ik geroutineerd festivalganger ben.
Dat hoort bij de lowlands lifestyle!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is niet ingewikkeld maar gewoon heel slecht leesbaar. Ik heb 2 minuten moeten zoeken naar het "vervoer"-knopje
http://fabrique.nl/index.asp?id=104&catid=242quote:Lowlands is in de eerste plaats een lifestyle festival, betrokkenheid en fun staan centraal. Jong, avontuurlijk en alternatief, dat zijn de kenmerken van het Lowlands publiek, en dat zie je terug in de vormgeving. Druk, druk, druk, hip en WILD! Met veel Rock & lol levert de site ieder jaar een belangrijke bijdrage aan de Lowlands lifestyle.
Goed punt, die heb ik nog niet eens thuis liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En je kaartje uiteraard
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
- Kleding afhankelijk van het weer. En dan de helft weer terugleggen in de kast, want dat is toch overbodig
- Tent
- Matje/luchtbed
- Slaapzak
- Toiletartikelen
- Ponchos
- Geld en id-bewijs
- evt. eten en drinken
- evt. stoeltje
- evt. drugs
- evt. condooms
- evt. oordoppen
Klaar. Slotje.
Weet ik dat. Maar ik denk dat de lijnen tussen Rapid_Razor_Bob op FOK! en Lowlands_2008 op Twitter niet zo heel lang zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De Lowlands twitteraar zit ook op fok?
Ja, als je het daadwerkelijke festivalterrein opgaat moet je alles overgieten of tussen je tieten verstoppen. Voor naar de camping wordt er alleen moeilijk gedaan over glas. Blik mag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef Romanov het volgende:
Weet iemand trouwens hoe moeilijk ze doen met drinken in pak? Je kan nogal lekkere wijn kopen in pak, en 12 bliksen drank zijn iig te weinig
Word er ook onderscheid gemaakt tussen halve liters of van die 33 cl ampulletjes? Mijns inzien is blik blik, maar kon daar niets over vinden op de site of regeltjes
Maakt idd niet uit wat voor een blikken je meeneemt. Njaa miss als je met zo'n Heineken tapvat aanzetten komt:Pquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef Romanov het volgende:
Weet iemand trouwens hoe moeilijk ze doen met drinken in pak? Je kan nogal lekkere wijn kopen in pak, en 12 bliksen drank zijn iig te weinig
Word er ook onderscheid gemaakt tussen halve liters of van die 33 cl ampulletjes? Mijns inzien is blik blik, maar kon daar niets over vinden op de site of regeltjes
Wijn uit pak niet accepteren is zo 2006.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als je het daadwerkelijke festivalterrein opgaat moet je alles overgieten of tussen je tieten verstoppen. Voor naar de camping wordt er alleen moeilijk gedaan over glas. Blik mag.
En "nogal lekkere wijn kopen in pak"???? Ik ben echt geen wijndrinker maar wijn uit een pak is echt ZO goor![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wijn uit pak niet accepteren is zo 2006.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb best vaak ontzettende goedkope troep gedronken maar wijn uit pak is echt goor. Dus dan ben ik maar 2006:
Met onweer ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef RedWind het volgende:
RedWind meldt zich ook als LL08 ganger. Het weer ziet er dit jaar niet al te tof uit. Regenachtig en middelmatig lauw zo ver het oog reikt.
Ik heb geen idee waar de externe campings zijn, maar van het festival kun je altijd de gewone camping op. Vice versa moet je een bandje laten zien, maar ik neem aan dat je daar als medewerker wel langs komt? Of bedoel je iets heel anders?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Irving het volgende:
Hoe werkt het trouwens met het lopen van festivalterrein naar camping? Ik ga daar namelijk werken voor La Place (dat is toch op het festivalterrein?), maar ik slaap op een externe camping. Kan ik dan ook gewoon lopen naar de camping en daar chillen of zit er een douane tussen het festivalterrein en de camping, waardoor je als werknemer niet op de camping kan?
Tussen de gewone campings en het festivalterrein is bandjescontrole en tassencontrole.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Irving het volgende:
Hoe werkt het trouwens met het lopen van festivalterrein naar camping? Ik ga daar namelijk werken voor La Place (dat is toch op het festivalterrein?), maar ik slaap op een externe camping. Kan ik dan ook gewoon lopen naar de camping en daar chillen of zit er een douane tussen het festivalterrein en de camping, waardoor je als werknemer niet op de camping kan?
Ja, de wellies zijn ook terecht, en ik heb nog een extra poncho. Regen is kut, maar als het niet anders is ben ik erop voorbereid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef RedWind het volgende:
RedWind meldt zich ook als LL08 ganger. Het weer ziet er dit jaar niet al te tof uit. Regenachtig en middelmatig lauw zo ver het oog reikt.
Mijn camping van La Place is 10 minuten rijden geloof ik van lowlands, maar als het goed is krijg ik een groen bandje (crewbandje) alleen als ik eenmaal op het festivalterrein ben, kan ik gewoon gaan en staan op de campings waar ik wil en weer terug?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de externe campings zijn, maar van het festival kun je altijd de gewone camping op. Vice versa moet je een bandje laten zien, maar ik neem aan dat je daar als medewerker wel langs komt? Of bedoel je iets heel anders?
Ik ben niet vies van een beetje regen. Maar de meeste jaren LL waar ik geweest ben was het toch 1 dag flink wat regen, een dag middelmatig en een dag prachtig weer. Nu is het grauwigheid troef lijkt het wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, de wellies zijn ook terecht, en ik heb nog een extra poncho. Regen is kut, maar als het niet anders is ben ik erop voorbereid.
Was ik vorig jaar ook en toen was het goed weer, dus *duimt*
Twee jaar geleden was het een grote modderpoel. Tijdens de Arctic Monkeys ging de Alpha-regie qua camera's opvallend vaak naar het modderglijden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef RedWind het volgende:
Hmm, alhoewel, was het twee jaar geleden ook geen grijze editie?
Lijkt me welquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:58 schreef Irving het volgende:
[..]
Mijn camping van La Place is 10 minuten rijden geloof ik van lowlands, maar als het goed is krijg ik een groen bandje (crewbandje) alleen als ik eenmaal op het festivalterrein ben, kan ik gewoon gaan en staan op de campings waar ik wil en weer terug?
Maar de vrijdag en vooral de zaterdag was het weer niet slecht hoor. Zaterdag nog heerlijk in het zonnetje met een biertje op de camping gezeten en toen had ik het zelfs goed warm (de rest van de dag is wat wazig door het bier in de zon op de lege maagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het een grote modderpoel. Tijdens de Arctic Monkeys ging de Alpha-regie qua camera's opvallend vaak naar het modderglijden.
Over meer bier doen ze ook niet moeilijk hoor, ze lopen de tassen echt niet na...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
voor mij eerste x lowlands komend jaar, vet zin in
Ik hoorde dat je 12 blikken bier mag meenemen het festival terrein op, en onbeperkt de camping op, klopt dat?
En kan je daar een beetje eterij kopen enzo?
hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..
lowlands.nl is overbelast geloof ik
instant correctie:quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
Ik hoorde dat je 12 blikken bier mag meenemen het festival terrein op, en onbeperkt de camping op, klopt dat?
hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..
lowlands.nl is overbelast geloof ik
Nee, limiet van 12 is voor de camping. Je mag helemaal geen blik meenemen op het terrein.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
Mag ook op het terrein. Je mag uiteraard niet meer wiet meenemen dan wettelijk toegestaan.quote:hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..
Nee, je mag 12 blikken mee de camping op en als je mee wilt nemen het festivalterrein op, moet je dat overgieten in bekers die je krijgt als je het festivalterrein op gaat. En geen idee of daar nog een maximum aan zit, maar ik doe het sowieso alleen met een eventueel restje dat ik nog in het blik heb.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
Zoals op de site staat; tot 5 gram per persoon wordt gedoogd op Lowlands (een wettelijk maximum is er niet, het is nog steeds een gedoogbeleid, toch?).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ook op het terrein. Je mag uiteraard niet meer wiet meenemen dan wettelijk toegestaan.
Je mag maximaal 1 blik overgieten geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, je mag 12 blikken mee de camping op en als je mee wilt nemen het festivalterrein op, moet je dat overgieten in bekers die je krijgt als je het festivalterrein op gaat. En geen idee of daar nog een maximum aan zit, maar ik doe het sowieso alleen met een eventueel restje dat ik nog in het blik heb.
Wettelijke gedooglimiet danquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoals op de site staat; tot 5 gram per persoon wordt gedoogd op Lowlands (een wettelijk maximum is er niet, het is nog steeds een gedoogbeleid, toch?).
Zal ook een beetje ervan afhangen wie je treft. Ik hoor vaker van mensen dat ze flink gecontroleerd zijn, maar heb ook de ervaring dat mensen met ruim 2 keer het maximum gewoon door mogen lopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Over meer bier doen ze ook niet moeilijk hoor, ze lopen de tassen echt niet na...
Je bent ook wel behoorlijk stom als je er meer gaat overgieten, loop je de hele tijd met die bekers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je mag maximaal 1 blik overgieten geloof ik
Zeg dat eens tegen die zwarte cross-types.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bent ook wel behoorlijk stom als je er meer gaat overgieten, loop je de hele tijd met die bekers.
Om daarna te horen te krijgen welke kleur tractor ze hebben? Nee, dank je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen die zwarte cross-types.
voordat je bij de alpha-tent ben zijn die wel op toch?.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen die zwarte cross-types.
Doe ik ieder jaar. Vaak nemen we er 1 mee vanaf de auto en gaan na het opzetten van de tent e.d. naar de auto om de bletten bier te halen. Dan loop je gewoon met een compleet blet er doorheen. Geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef lenme het volgende:
ow dus voor 24 blikken bier gaan moet geen probleem zijn ? tenzij je bij de controle een geheelonthouder met een slechte dag treft?
Ik zit helaas niet in de luxe positie van een auto dus zal allemaal in 1 keer meegesleept moeten worden maar ga dan gewoon voor 24 bierquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ik ieder jaar. Vaak nemen we er 1 mee vanaf de auto en gaan na het opzetten van de tent e.d. naar de auto om de bletten bier te halen. Dan loop je gewoon met een compleet blet er doorheen. Geen haan die er naar kraait.
Op donderdag dan.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat zelfs als je zonder iets komt met alleen maar 24 terwijl dat het dubbelen van het toegestande is, dan kom je nog binnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef lenme het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet in de luxe positie van een auto dus zal allemaal in 1 keer meegesleept moeten worden maar ga dan gewoon voor 24 bier
Ik zit me hetzelfde af te vragen voor camping 2. Vorig jaar stond die extreem vroeg vol.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
Zal ik op camping 3 ongeveer 7 plaatsen voor een tent kunnen vrij houden tot een uur of 8 s'avonds op donderdag?
mijn ervaring die ik daar mee op waldrock heb is dat het geen doen is. Mensen pleuren hun tent toch wel neer. leverdere wel erg leuke buren op tussen de mensen waar we bij zouden staan en waar wij stonden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit me hetzelfde af te vragen voor camping 2. Vorig jaar stond die extreem vroeg vol.
Gaat alleen om nog iets meer tenten.
Bij ons is het iets gemakkelijker want we hebben 2 partytenten en daar bouwen we tenten omheen. Lukt aardig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef lenme het volgende:
[..]
mijn ervaring die ik daar mee op waldrock heb is dat het geen doen is. Mensen pleuren hun tent toch wel neer. leverdere wel erg leuke buren op tussen de mensen waar we bij zouden staan en waar wij stonden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tussen de gewone campings en het festivalterrein is bandjescontrole en tassencontrole.
Maar ik weet niet of werknemers op een aparte camping staan.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Irving het volgende:
[..]
Is er 24 uur bandjescontrole telkens als je heen en weer wilt van camping 1 t/m 7 en het festivalterrein?
geen idee, neem aan dat ze niet moeilijk doen over een medewerkersbandje?? Kan toch zijn dat je liever bij vrienden op de gewone campings staat dan op een medewerkerscamping? Ik zou het gewoon even navragen: info@lowlands.nlquote:Aangezien ik een ander bandje heb denk ik dat ik dan niet op jullie campings kan komen
Nee. Ze hebben dit jaar wel twee Echo's.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Brigand het volgende:
Weet er iemand trouwens of de buiten biosoop er dit jaar weer is? Was vorig jaar wel tof namelijk
Zoveel medewerkers die wel op het campingterrein moeten zijn: verkopers, beveiliging, ehbo, koffiewekker, etc. Volgens mij moet het gewoon kunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Irving het volgende:
[..]
Is er 24 uur bandjescontrole telkens als je heen en weer wilt van camping 1 t/m 7 en het festivalterrein? Aangezien ik een ander bandje heb denk ik dat ik dan niet op jullie campings kan komen
Ja..en ik denk dat het geen probleem is eigenlijk. Als je via de achterdeur naar binnen mag dan mag je waarschijnlijk ook wel vanaf de gewone camping.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Irving het volgende:
[..]
Is er 24 uur bandjescontrole telkens als je heen en weer wilt van camping 1 t/m 7 en het festivalterrein? Aangezien ik een ander bandje heb denk ik dat ik dan niet op jullie campings kan komen
Openlucht lijkt me ook geen succes met het voorspelde weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben dit jaar wel twee Echo's.
Tussen de werknemers camping en het terrein rijdt het hele weekend (ook 's nachts) een pendelbusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:58 schreef Irving het volgende:
[..]
Mijn camping van La Place is 10 minuten rijden geloof ik van lowlands, maar als het goed is krijg ik een groen bandje (crewbandje) alleen als ik eenmaal op het festivalterrein ben, kan ik gewoon gaan en staan op de campings waar ik wil en weer terug?
als ik de hoeveelheid glas op de campings zie de laatste jaren ehb niet echt het idee dat er nog echt veel gecontroleerd wordtquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als je het daadwerkelijke festivalterrein opgaat moet je alles overgieten of tussen je tieten verstoppen. Voor naar de camping wordt er alleen moeilijk gedaan over glas. Blik mag.
En "nogal lekkere wijn kopen in pak"???? Ik ben echt geen wijndrinker maar wijn uit een pak is echt ZO goor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |