Met tele2 kan je niet naar 4-cijferige nummers smsen, en kan je ook geen smsjes versturen naar vaste nummers...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nu al voor het derde jaar op rij problemen met dat programma downloaden. Ik sms zoals elk jaar LOWMAP naar 4443, maar volgens mij telefoon kan het bericht niet verzonden worden. Vorige jaren heb ik toen maar met een andere telefoon (en simkaart en provider) een sms gestuurd. Zijn hier mensen met Tele2 mobiel die het (mogelijk met succes) geprobeerd hebben?
Camping 7; lukt prrrrima. Ik slaap altijd heerlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, ik ben al oud, ik heb 8 uur per dag nodigVrijwel onmogelijk op een festival.
Klotezooi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met tele2 kan je niet naar 4-cijferige nummers smsen, en kan je ook geen smsjes versturen naar vaste nummers...
Die drugsusers van vrienden van me willen altijd op een herrie camping staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Camping 7; lukt prrrrima. Ik slaap altijd heerlijk.
Ik zag het ja, dank je, even proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Breuls het volgende:
Of gewoon naar bovengenoemd linkje gaan, dat scheelt een SMS'je.
Okay, maar niet zo strak graag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdagmorgen vroeg vertrekken want ik mag jullie de bandjes omdoen![]()
het bedrijf dat hem maakt doet er dan ook elk jaar alles aan om het zo vervelend mogelijk te makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar ik overigens een gloeiende teringhekel aan heb: de officiële website is altijd ongelooflijk rommelig. Ik erger me er elk jaar weer aan kapot....
Kleur heb ik geen idee van. Is voor ons ook altijd een verassing als we aankomen daar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, maar niet zo strak graag.Die van '07 zit me nog steeds dwars, af en toe.
En welke kleur zijn ze? Paars?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef -Sum- het volgende:
gaat nu toch wel te snel, echt kut dat ik t/m woensdag moet werken
vast elke avond maar een beetje voorbereidingen treffen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdagmorgen vroeg vertrekken want ik mag jullie de bandjes omdoen![]()
Op die Grolsch festivalposters die overal hangen heeft die chick alle bandjes wél links.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag links. Belachelijk dat het bandje niet meer links mag maar rechts moet
Hoe lang kun je doen over inpakkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfde probleem hier! Net maar even snel wat ingepakt
Breuls, je PM box is vol?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef Breuls het volgende:
Overigens, over de site: http://twitter.com/Lowlands_2008/statuses/884175902
Het is gewoon kut... En het zegt ook wel wat over hoe LL over zijn klanten denkt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het bedrijf dat hem maakt doet er dan ook elk jaar alles aan om het zo vervelend mogelijk te makentis gewoon een wedstrijdje daar op kantoor
Nee, PM staat uit. Mijn mailadres lijkt me echter eenvoudig te raden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |