quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt theedoeksjaaltjes, brillen zonder glazen, skinnies, neonkleren en hippe nikes?
Jaaaaa. bij weeronline staat ie trouwens op zaterdag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Technoviking het volgende:
ZIE JE DAT ZONNETJE DAAR!!!!!! !!!!!![]()
een meteoroloog naar mijn hart!quote:
Doen. Goed weer dwing je af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef lenme het volgende:
[..]
een meteoroloog naar mijn hart!
hier ga ik dan ook van uit nu!
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zal ik dan weer eens refereren aan 2005, waar het op een moment onwijs kloteweer leek te worden, de hele lucht donker werd op een kilometer afstand en waarna het precies langs Biddinghuizen trok en de enige schade een enkele partytentje was dat de lucht in ging?
Ik vond het een mooi moment. Wij hadden gelukkig de partytent wat zwaarder gemaakt door er een volle vuilniszak aan te hangen in het midden.quote:
geweldig was datquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zal ik dan weer eens refereren aan 2005, waar het op een moment onwijs kloteweer leek te worden, de hele lucht donker werd op een kilometer afstand en waarna het precies langs Biddinghuizen trok en de enige schade een enkele partytentje was dat de lucht in ging?
Zie foto in de OP:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vorig jaar leek iets vergelijkbaars te gebeuren, ook op vrijdag volgens mij? Maar die bui kwam wel gewoon over de campings, maar dat was ook van vrij korte duur volgens mij.
Zag er mooi uit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie foto in de OP:
[ afbeelding ]
To be announced. Ben benieuwd. Was het vorig jaar niet Marike Jager? Die had ik nog wel willen zien, maar volgens mij was ik toen bij de India voor een zanger waarvan de naam me even ontschoten is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef steeg het volgende:
Op zondagochtend is nog steeds de alpha opener niet bekend. Of heeft iemand hier geruchten opgevangen?
OF is TBA een bandnaam?
Luciano. Staat ook gewoon in het blokkenschema op de ll-site.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef steeg het volgende:
Op zondagochtend is nog steeds de alpha opener niet bekend. Of heeft iemand hier geruchten opgevangen?
OF is TBA een bandnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |