Vrijwillig met vergoeding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Goed werkIs dat eigenlijk op vrijwillige basis (met vergoeding) of echt werk met dit soort evenementen?
Een waterpijp kan je wel vergeten, als ie van glas is. Het terrein op lijkt me sowieso geen goed idee. Op de camping moet het nog wel kunnen, als hij niet gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Maarten1 het volgende:
hoe zit het met wiet, een vriend van mij wou een waterpijp meenemen, maar dat kan zeker alleen op de camping? lijkt me trouwens ook niet echt relaxt op het terrein zelf moet ik zeggen..
Oh, dan loop ik er ook wel rond, maar ik doe nooit rare dingen op drugs. Ben eigenlijk altijd degene die het meest nuchter is, tussen alle bezopen idioten. Speed klinkt dan wel eng, maar het gaat veel minder vaak fout dan bier.. Om over MDMA nog maar te zwijgen. Kwestie van ervaring en je grenzen kennen. Ik hou mn vrienden ook altijd wel in de gaten, en ga altijd voor ze zorgen als het wat minder gaat, kan er niks aan doen als ik wat op heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
Das top geregeld dan
[..]
Ik ga het meemaken, draai alleen de nachtdiensten. Dus ook wanneer het terrein sluit en de mensen die ver heen zijn overblijven.
Is een hele aparte kamer voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:52 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niet te veel GHB-coma's langskomen
Ik heb op Awakenings nog iemand wakker zitten houden, die in de steek was gelaten door haar vrienden.. Ik vind de combi festivals (=bier) en GHB niet zo fijn, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
Is een hele aparte kamer voor, wordt dus wel verwacht.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:26 schreef On het volgende:
WAT KOST DAT NOU, ZO'N MUNTJE
Een heel muntje kost je 2,30 euro. Bier, fris en koffie zijn 1 munt, de meeste cocktails 2,5 munt. Eten is in alle smaken en prijzen verkrijgbaar. Van een patatje voor 1,5 munt tot een volledige maaltijd voor 4 munten.
Ssstquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:37 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jij zat in een rolstoel toch? Daar kan je denk ik wel misbruik van maken, en vanalles mee naar binnen krijgen. Ze gaan je vast niet fouilleren
Dat mag ik toch niet hopen....overgewaardeerde humorloze kwal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dolf Jansen op lowlands, wat onverwachts.
ja en het jaar daarvoor 2,10 en daarvoor 2 euro, maar dat was volgens mij het jaar dat die mooie lowlandsmuntjes had van 1 euro per stuk en dat een biertje 2 muntjes wasquote:
Goede tips. Zat ik ook al te denken. Ik denk dat ik bij de albert heijn wat van die groentetassen ritsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nuttige tip van ome Nem:
- Doe je slaapzak en je tent in een plastic zak alvorens ze in hun eigen tasje te stoppen.
Mocht je in de rij staan en het regent, dan worden ze in ieder geval niet nat,
- Voor de mensen met een grote backpack(in tegenstelling tot een weekendtas of koffer): pak je spullen in in groepjes in plastic zakken. Dus sokken+ondergoed in 1 zak, broeken in 1 zak, shirts in 1 zak. Zo kun je heel snel alles in en uit je rugzak krijgen zonder te moeten graven en moeilijk doen
muntenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en het jaar daarvoor 2,10 en daarvoor 2 euro, maar dat was volgens mij het jaar dat die mooie lowlandsmuntjes had van 1 euro per stuk en dat een biertje 2 muntjes was
Erg handig inderdaad, zo doe ik het ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nuttige tip van ome Nem:
- Doe je slaapzak en je tent in een plastic zak alvorens ze in hun eigen tasje te stoppen.
Mocht je in de rij staan en het regent, dan worden ze in ieder geval niet nat,
- Voor de mensen met een grote backpack(in tegenstelling tot een weekendtas of koffer): pak je spullen in in groepjes in plastic zakken. Dus sokken+ondergoed in 1 zak, broeken in 1 zak, shirts in 1 zak. Zo kun je heel snel alles in en uit je rugzak krijgen zonder te moeten graven en moeilijk doen
Ik zit al voor de ingang!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:31 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga vanavond al weg
Eerst nog even wat spullen pakken.
Hier ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef Tourniquet het volgende:
Op http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48282 staat een redelijk gedetailleerde verwachting. Zo te zien valt het allemaal wel mee, zaterdag overdag lijkt zelfs zonnig te worden (aan het percentage bewolking te zien) en de neerslaghoeveelheden vallen ook best mee.
Ik ben al weer op de terugweg!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik zit al voor de ingang!
Ik wil graag vooraan staan bij Anouk namelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik ben al weer op de terugweg!
Ff serieus, grapje zekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |