quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
Heb er zin in!
Ik bedoelde als opslag terwijl LL aan de gang is... niet om al in de auto op te drinken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Poll: Als bestuurder in de rij op de dijk al drinken?Ja, welja, dat korte stukje telt niet! Nein, ist verboten! Ook dat laatste stukje!
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stukje duwen was voor mensen vorig jaar naar wacken toe in de file pure noodzaak die hadden de tank leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, rijden is het vaak niet te noemen, je kunt ook gewoon de auto in de versnelling laten staan en die paar meter steeds even duwen als je graag wilt drinken (alleen oppassen als je een stukje naar beneden moet).
Tip :quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, rijden is het vaak niet te noemen, je kunt ook gewoon de auto in de versnelling laten staan en die paar meter steeds even duwen als je graag wilt drinken (alleen oppassen als je een stukje naar beneden moet).
Ja ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:37 schreef RedGuy het volgende:
Verkopen ze in de supermarkt flessen 7up?
Uhm, ja, dat bedoel ik uiteraard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tip :
Dat gaat een stuk beter als je 'm niet in de versnelling laat staan maar in z'n vrij zet !
Geen dank, it never hurts to help
Ja, maar niet veel merken. Was het niet vooral Lucky Strike de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef lenme het volgende:
uiteraard zal ik genoeg peuken bij me hebben maar in geval van nood dat ze toch ineens op blijken te zijn kan ik die krijgen op lowlands?
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Breuls het volgende:
Het Lowlands-voorpretlijstje in iTunes is aangelegd. Vanavond de tent even uitpakken en controleren. Is het al vrijdag?
gauloises voor de winquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar niet veel merken. Was het niet vooral Lucky Strike de afgelopen jaren?
Ik kan er in ieder geval geen zware Van Nelle krijgen, dus ik neem ook maar weer in overvloed mee.
stug weer begonnen dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kwestie van oefenen.
Gauloises zijn wel mijn favoriete sigaretten. Verder rook ik liever shag, het is wat zwaarder. Na een peuk heb ik vaak alsnog trek in een shagie. Ik was dan ook mijn eerste Lowlands erg teleurgesteld toen ze geen zware shag hadden, alleen Javaanse Jongens 3/4. Sindsdien neem ik genoeg mee (behalve vorig jaar toen ik gestopt was).
Gewoon alles wat ik heb dat op LL speelt. Is nog bijzonder weinig overigens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.
Ik heb een verzamelcd'tje gemaakt voor in de auto:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in? Ik moet ook even een leuke playlist maken. In ieder geval al aardig wat Gutter Twins en PUSA geluisterd de afgelopen dagen.
Je weet na een aantal keren toch wel ongeveer wat je mee moet nemen, of niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Argh, ik ben m'n 100% perfecte Ik-ga-naar-lowlands-en-ik-neem-mee-specifiek-voor-mij-en-niet-zo'n-standaard-lijst lijst kwijt.
Ik heb ook geen lijst maar vergeet ook standaard dingen naar festivals , kamperen en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Argh, ik ben m'n 100% perfecte Ik-ga-naar-lowlands-en-ik-neem-mee-specifiek-voor-mij-en-niet-zo'n-standaard-lijst lijst kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |