quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vuilniszakken, vooral niet vergeten. Multi-functionele wonderdingen zijn dat
Niet sinds de klpd meeleestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
neemt de jeugd tegenwoordig geen drugs meer mee?
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
lol, ik dacht om water in te doen en het bier koud te houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben er mee gestopt
We nemen zo kinderbadje mee
Kunnen we al het eten en zo in flikkeren:P
Ja ons eten dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:36 schreef Logician het volgende:
[..]
lol, ik dacht om water in te doen en het bier koud te houden
Kun je daar niet nu alvast mee beginnen? Vergeet niet flink kracht te zetten, oké?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:36 schreef rotskibo het volgende:
mes om in me polsen te snijden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kun je daar niet nu alvast mee beginnen? Vergeet niet flink kracht te zetten, oké?
Mooi kruisjequote:
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:32 schreef Logician het volgende:
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
lenzenvloeistof+bakjes
Tandenborstel+tandpasta
Zeep+shampoo
Goretex leger slaapzak
Bergschoenen + gympies
2x Lange broek (1 aan, 1 mee)
2x t-shirt (1 aan, 1 mee)
1x t-shirt lange mouwen
1x trui
3x sokken
4x ondergoed
Sigaretten
Een goed boek, voor de heen en terug reis en tijdens de saaie werk uurtjes
Jezus, ga jij een modeshow lopen ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:42 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...
in de tas:
3x t-shirt
2x t-shirt lange mouwen
5x sokken
4x ondergoed
1x broek
sigaretten, wiet, hasj
slaapzak/tent
tandenborstel/tandpasta
1x handdoek
zeep (volgens goed festival-gebruik gaat deze weer volledig ongebruikt mee terug)
wc-papier
in de auto:
1x schoenen
1x shirt
1x jas
1x ondergoed
1x sokken
1x sigaretten (voor de terugreis)
haha, dat nou ook weer niet...maar ik heb graag droge voeten...dus vandaar zoveel sokken... shirtjes zijn ook altijd handig, want t word koud, en dan trek je maar weer een shirtje aan... zonder die andere uit te trekken als het weer warmer wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jezus, ga jij een modeshow lopen ofzo?
Ik draag alleen sokken in mijn bergschoenen, in mijn gympen altijd blote voetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:42 schreef kroegtijger het volgende:
3 paar sokken maar?? daar zou ik t nooit op redden...
duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik draag alleen sokken in mijn bergschoenen, in mijn gympen altijd blote voeten![]()
ghehehe. dus tóch!quote:
Misschien korte broek? Het is het hele weekend boven de 20 graden overdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef DrMarten het volgende:
- Slaapzak van m'n ouders waarvan ik hoop dat ie warm genoeg is (m'n eigen is stuk)
- Slaapmatje (indien nodig, is nog even afwachten)
- Tandenborstel + tandpasta
- Zeep, shampoo, deo dat soort dingen
- medicijnen
- 2x lange broek
- 2x trui / longsleeve
- paar t-shirts
- misschien korte broek, hangt van de weersverwachting af
- wegwerppocho
- handdoeken (2 denk ik)
- Bergschoenen, gympen
Volgens mij ben ik er dan wel aardig.
Even afwachten wat er allemaal nodig is en wat we krijgen van de EP-organisatie.
Ik heb kisten, werkt ook primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:48 schreef Roellio het volgende:
Ik kan op m'n bergschoenen van Hoek v. Holland naar Newcastle lopen zonder natte voeten!
Het staat wel wat lomp, maar who cares!
Met het weer van de laatste tijd baseer ik mij op de laatste weersverwachting voordat ik weg ga, daar pas ik mijn bagage op aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien korte broek? Het is het hele weekend boven de 20 graden overdag![]()
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 16
Dat is ook geen slecht idee... maar dat neemt niet weg dat het best zeker is dat het 20 graden of warmer wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met het weer van de laatste tijd baseer ik mij op de laatste weersverwachting voordat ik weg ga, daar pas ik mijn bagage op aan
Sorry, je wordt er niet high of stoned of wat dan ook van, als je geen zin hebt om te schijten het hele weekend, dan kan ik wel wat voor je betekenenquote:
Windstopper idd ook niet vergeten. Handig als hoofdkussen en noodzakelijk wanneer de slaapzak niet warm genoeg blijkt te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:39 schreef Logician het volgende:
Oeh was ik helemaal mijn 100% haglöfs windstopper vergeten
[afbeelding]
das wel handigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, je wordt er niet high of stoned of wat dan ook van, als je geen zin hebt om te schijten het hele weekend, dan kan ik wel wat voor je betekenen
En geen matjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef Logician het volgende:
hoor net dat DRM en ik in een slaapzaal met douches etc slapen, geen goretex slaapzak nodig dus
Op pinkpop kan ik gewoon niet lekker chill zitten.... op lowlands gaat dat al beter...krantje en een jointje erbij, en poepen maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:02 schreef maniack28 het volgende:
Ach man....eerst kijken of er wc papier is
, zitten, scheiten, vegen en klaar.... wat is daar moeilijk aan?
en in de tent waar ik graag wou staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En gratis eten en drinken, en backstage-toegang
what more do you need??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef Roellie80 het volgende:
regenpak, drugs en een tent
Ga dan maar niet naar Belgische festivalsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:04 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Op pinkpop kan ik gewoon niet lekker chill zitten.... op lowlands gaat dat al beter...krantje en een jointje erbij, en poepen maarop pinkpop ben ik alleen maar bezig om niet over mn nek te gaan van die verschrikkelijke lucht in die plee
Festival principe: neem zo min mogelijk mee, je kan het niet kwijt, en alles word nat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:36 schreef kroegtijger het volgende:
dude... ga je een volksverhuizing voorbereiden??
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef XoloX het volgende:
[..]
Festival principe: neem zo min mogelijk mee, je kan het niet kwijt, en alles word nat.
wat nau als je 'onbeperkt' spullen kan meenemen die droog blijven en waarvoor je de ruimte hebt? ik neem bv ook een tent mee van 30 kilo (ouw ik voel de hernia al) maar ja daar slaap je dan ook (hopelijk niet) met zn 5en in
kleine aanvullig op mn lijst:
jongleerballen
(fire) poi's
wasbenzine!
Bewust Onbeschonken Prutser??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:43 schreef XoloX het volgende:
hmm ik verwacht niet dat er ooit een moment is dat we met zijn 5en erin liggen ..mischien de eerste nacht maar meer ook niet![]()
spullen die ik meeneem zijn makkelijk te dragen (op mn tent na) dan...en terug ...tja ik ben dan toch nuchter want ik BOP :S
dan kun je er nog 12 meer mee nemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
TICKET!!
24 blikjes Hertog Jan bier (6 in de bus, 6 in de rij, 12 op de camping)
Daar zit ik nog over te twijfelen, ik kan als behoorlijk behaarde aap thuis komen, of ik kan proberen er tijdens het werken nog enigszins behoorlijk uit te zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
scheerspullen
kut .. hebben ze dat veranderd ?quote:
tellen die thuistapjes ook als blikjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:37 schreef coz het volgende:
[..]
kut .. hebben ze dat veranderd ?
HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
[b]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:49 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Mmmm, bankpas (=multifunctioneel ;)
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
dat is zo erg "standaard uitrrusting" dat het niet vermeld hoeft te wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
Zeg dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef maniack28 het volgende:
Ga dan maar niet naar Belgische festivalsDaar hebben ze helemaal geen faciliteiten.. alleen maar een gore stinkplee..... rustig zitten daar.. no way
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja zij neemt ons mee in haar auto dus ja
maar wij nemen dr op sleeptouw daarna ofzo
neem een studieboek of aantekeningen mee, heb je wat te doen in de rijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
Mooi niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
neem een studieboek of aantekeningen mee, heb je wat te doen in de rij
Op zondag houd het toch op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte echte! die-hards ketenen zich vast en laten zich zelfs hard handig niet verwijderen!
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
nee dat was in ruigoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte die-hards ketenen zich vast en laten zich hard handig verwijderen!
haha, ik had eigenlijk ook de woe. na lowlands een tentamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Je mag toch maar 1 liter fles drank mee? En daarnaast moet je de wijn ook nog eens overgieten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.quote:
Halfords ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef -Sum- het volgende:
en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef XoloX het volgende:
echte negers gebruiken geen zonnebrand
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.
35 cent bij de Actionquote:en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
geen action hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Tasha het volgende:
[..]
35 cent bij de Actionop het terrein zelf wordt daar grof geld voor gevraagd.
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
Kan bij de Orangetent toch?
Zolang ie niet al te exotisch is welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
nee alleen telefoons met een orange simkaartquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub (quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.
Telefoon en lader staan ook gewoon op de lijst van dingen die we mee moeten nemen, waarschijnlijk moeten we gewoon bereikbaar zijn.
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub () maar oké daar zullen vast stopcontacten zijn
eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat is
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.
dat rijmtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapen
Staken - Slapen.......quote:
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef Yildiz het volgende:
zeg, ik wil niet duf doen, maar ik ken het programma niet uit mijn hoofd, krijg ik bij binnenkomst een handzaam programmablaadje?
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoedenquote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoeden
En nu weer ontopic
kan dat met rijbewijs ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:50 schreef HAL9000S het volgende:
- m'n paspoort anders moet ik zo'n jonger-dan-16-jaar bandje om wat betekend dat ik geen sterke drank krijg, hetgeen nogal problematisch zou zijn.
yup, maar wat is het goedkoopst om te vervangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Jheronimus het volgende:
Ik zou voor je rijbewijs gaan. Dat is toch ook een geldig legitimatiebewijs?
Ligt eraan of je die lui die ze door neus, oor en/of andere lichaamsdelen hebben zitten meerekent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik dan de enige die altijd veiligheidsspelden meeneemt?!
OV kan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef -Sum- het volgende:
wat is het handigst om mee te nemen als identiteitsbewijs? mn idkaart is net verlopendus nou moet ik kiezen tussen OV, rijbewijs of paspoort maar van alles ben ik bang dat ik het kwijt raak :S ik heb nog wel een oude OV maar dat mag zeker niet?
Ik neem toch aan dat ze daar ook gewoon EHBO hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef Yildiz het volgende:
Nou, ik neem zelfs een handig hansaplast- EHBO kit mee.
Beetje geleerd van me reis, toen nam ik het ook mee, en dat was meer dan handig.
Kan ik mn EHBO cursus nog ergens voor gebruiken, en het is wel zo handig met het 1 of ander.
Ik heb altijd zoiets dat als ik dat ding niet meeneem als ik n paar dagen wegga, dat k een lullig wondje oploop wat aan het eind onstoken is.
T ding is maar 20 bij 15 bij 4 cm groot ofzo, maar t zijn net die "tools" die handig zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Zieke trommelaar
En die derde?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef coz het volgende:
3x t-shirt (1 aan, 1 mee)
Was de hamburgers voor donderdagavond nog vergeten te vermeldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....quote:
Aan je icoon te zien heb jij dat al gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....
Er wordt gecontroleerd op wiet en als je meer dan 5 gr. bij je hebt nemen ze alles (dus niet wat je teveel bij je hebt) in beslag en krijg je een boete. Het slaat nergens op dat dit in NL gebeurt, maar het is ons al een keer overkomen en dat is geen leuk begin van je LL.Verdeel die zak dus over 2 personen of stop het ergens waar de zon niet komt.
Damnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
-scary story-
Hebben ze toen al je zooi overhoop gehaald ofzo? Of had je gewoon 1 zakje met 10 gramquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Er wordt gecontroleerd op wiet en als je meer dan 5 gr. bij je hebt nemen ze alles (dus niet wat je teveel bij je hebt) in beslag en krijg je een boete. Het slaat nergens op dat dit in NL gebeurt, maar het is ons al een keer overkomen en dat is geen leuk begin van je LL.Verdeel die zak dus over 2 personen of stop het ergens waar de zon niet komt.
Hele vrijdagochtend bezig geweest vervangende wiet te zoekenquote:
We waren met z'n drie-en en hadden ieder zo'n 5 gram in aparte zakken. We hadden vantevoren thuis al wat gerookt en om de een of andere reden was alles in 1 tas beland. Geen seconde bij stilgestaan verder, totdat m'n maat in wiens tas het zat gecontroleerd werd en mee mocht naar het politiecontainertje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hebben ze toen al je zooi overhoop gehaald ofzo? Of had je gewoon 1 zakje met 10 gramWant dat kan nooit namelijk.... je kan het ook gewoon ergens stoppen, in een lege fles shampoo in je toilettas, dat merken ze echt niet hoor..
Halfords, campingwinkels.... of op Lowlands zelfs dacht ik, maar dan kost het 5 euro ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Miwe het volgende:
[..]
wegwerp-poncho's (moet ik nog kopen, wie weet waar?)
Vanmiddag twee stuks gekocht bij de 'Euroshop' ...... voor, je raadt het al ......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Miwe het volgende:
wegwerp-poncho's (moet ik nog kopen, wie weet waar?)
Tis niet eens mijn electrischequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef crossover het volgende:
een echte kampeerder neemt geen pomp mee, Miwe!
Das kut idd....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
We waren met z'n drie-en en hadden ieder zo'n 5 gram in aparte zakken. We hadden vantevoren thuis al wat gerookt en om de een of andere reden was alles in 1 tas beland. Geen seconde bij stilgestaan verder, totdat m'n maat in wiens tas het zat gecontroleerd werd en mee mocht naar het politiecontainertje.
Half uur later was ie terug met een vette boete op zak en geen wiet.
quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen mag wel overgegoten worden in plastic bekers.
als je geluk hebt controleren ze dat niet eens johquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb me net de pleuris gekocht aan vruchtensappen, kom ik erachter dat ik maar 1 liter mag meenemen, bummer
[..]
Mail maar even met je 06nummer naar jozzjozz AT gmail punt Kom........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef RoaRRR het volgende:
HELP HELP HELP !!!!
![]()
Ik ben nog 1 ding vergeten te kopendie eventueel van groot belang kunnen zijn.....
Kruidvat hooikoorts tabletten..!!!!
Iemand die morgen toevallig nog naar kruidvat moet en ze kan meenemen voor me...Moet namelijk al vroeg vertrekken...
zelfs nog 2 fotorolletjes gevonden ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef coz het volgende:
ah , tnx guys![]()
![]()
1x t-shirt lange mouwen
6x bier (al zwaar zat) .. nu koelkast vrees dat dit plastic tas wordt
1/2 brood .. jup plastic tas dus
zonnebrand ... hoop dat dit al in me toilettas zat![]()
1/2 liter water onderweg / vullen bij washok
en wat ik nog niet gezien heb in dit topic
[afbeelding] ..hoop dat dit al in me toilettas zat![]()
al reacties ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mail maar even met je 06nummer naar jozzjozz AT gmail punt Kom........
h'lo ?quote:
ik ken ook iemand die zn moeder meeneemt, alleen zn moeder, die komt bij hem en zn vrienden staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Furious het volgende:
M'n schoonouders.
FFquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef ProsecuterTRS het volgende:
zou mooi zijn als iemand van llands het las en denkt, fuck dat moeten we nog plaatsen een shop.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef Camoth het volgende:
-asperine
-zakdoekjes
-neusspray
-condooms
etc etc![]()
?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:12 schreef ProsecuterTRS het volgende:
-drugs(koop het daar wel @
shop die daar vast wel is)
dan weet je meer dan wijquote:shop die daar vast wel is
in je broekzak? Verder zou ik zo min mogelijk dure spullen meenemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef Varr het volgende:
Vraagje, waar kun je je dure spullen laten as in mobiel, zonnebril etc?
Ik vergeet nóóit wat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uhm... nee, die was ik vergeten. Dus![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, een matje zou JIJ bijvoorbeeld nooooooit vergeten...![]()
Maandagmorgen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gewoon veel bier, veel wiet en veel schone kleding overgehouden![]()
60 kilo? Moest jij de Alpha meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
ik ben vertgeten dat een tent van 60 kilo (zonder overdrijven) een beetje zwaar is als je in de ri9j moet wachten :S
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
60 kilo? Moest jij de Alpha meenemen ofzo?
was dat die Tiel tent of die grote legertent die was ingestort op camping 3?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
ik ben vertgeten dat een tent van 60 kilo (zonder overdrijven) een beetje zwaar is als je in de ri9j moet wachten :S
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he.
Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had er ook zo 1 bij me, 4 uur met een zware rugzak staan en klagen![]()
ik was zo'n loekie die vrolijk zonder tas zijn bandje haalde om 16:00quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he.
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillen
Ja, ik had 20 halve liters mee, maar nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. Volgend jaar meer (sterke)drank mee naar lowlands.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzak![]()
Een vriend van mij werd gecontroleerd, maar hij kreeg zo 20 halve liters mee....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. \
maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef menesis het volgende:
hehe; wij (2pers) hadden 2 karretjes mee: 1 met 48 blikjes en een tent en 1 met een enorme doos vol vreten. Vervolgens wilden ze wel even weten wat er in die grote doos allemaal zat. Die vent dus zoeken en zoeken in die doos. Maar nee, hij kon helemaal niets vindenNog nooit iemand zo raar zien kijken
En ja, ondertussen was de andere kar er al lang doorheen
Ik snap deze ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzak![]()
Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag iemand bij het fetivalterrein gefouilleerd worden met een Schultenbrau in z'n achterzak...de bewaker merkte het niet eens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopen
quote:
Whahah!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:57 schreef coz het volgende:
[..]
maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerd
.. nou gok eens![]()
dohhhhh
hij had er 3 in zijn tuk , ik had er al 2 snel overgegoten in zo'n beker .. loop met 3e blikje in de hand langs die gast .. hij zouhm .. (die blik , prachtig) ik zo ..ja relax dude ik sta al met twee plastic bekers , ff wachten op het schuim enzo .. hij zo ..:?
ohkee dan .. heb je drugs bij je .. ik zo Jaaa
![]()
.. [hij weer
] (maar blijk serieus helaas net mijn pakje shag verloren te hebben met 2gram wiet
(had nog 1g bij de tent)) dus alles overhoop gehaald ..conclusie veel gepruts , allerlei zooi op die tafel dikke rij achter me die kerel
![]()
![]()
en die maat was al 2 minuten daarvoor doorgelopen
.. hij zegt uiteindelijk maar met zo'n blik
weet je wat ..loop maar door
maat eindje verder wachten .. wij lachen .. ikdat heb ik ff mooi voor ons geregeld hè
![]()
pssscht![]()
[sub]alleen die wiet kwijtraken was wel kut..maar was maat ook al overkomen dus konden we ook wel weer om lachen , hij had toch wel wat op zak![]()
sorry ..voor de wazig geschreven "had je bij moeten zijn" post
Dat je niet zelf die rugzak bleef sjouwen maar iemand bij je had die hem stug 4 uur lang op hield en achteraf aan t klagen was over zere rug ed.quote:
afsluiter lowlandsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef menesis het volgende:
nu we toch met dit soort grappige verhalen bezig zijn:
mogelijk oorzaakquote:uitsmijter
gewoon ff ontopictitelquote:
M'n iPodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef Varr het volgende:
Ik neem volgend jaar mee
meer drank
knakworstjes/vlees
wegwerp bbq
gaspitje
pannetje
Dat vind ik ook zo wat, ben je verdomme op een festival, ga je draagbaar muziek meenemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]200 Optredens en dan een iPod meenemen?
LoL, ik ga naar Rock am Ring maar had ook dit topic weer opgezochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Elvislives het volgende:
Ik ga naar Pinkpop en trek me uw aller adviezen van harte aan! (kut TVP)
Zelfde geldt voor mij! Was vorig jaar (lowlands) blij dat ik mijn tent nog op kon zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Svensational het volgende:
Iig niet teveel bier drinken als je in de rij staat.
Ik heb nog nooit van m'n leven zó nodig moeten pissen. En dat dan ook nog 2 uur ophouden
!
Vorig jaar was ik er in een uurtje of 2 wel doorheen. In 2001 in een half uur. In 2003 in 5 uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef Spec87 het volgende:
Hoe lang is de rij in de praktijk? 1u uur of meer richting 6u?
Caravans worden geregistreerd. Dus als je hem laat staan krijg je de bon voor de verwijderkosten gratis en voor niets thuisgestuurdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon lekker op de camping gaan staan met een gare caravan van een paar honderd euro. iets verder van het terrein, wel lekker niet uren lang met die kutzooi lopen sjouwen. en op het eind van het feest gewoon lekker met een auto zonder caravan vertrekken.
Je hebt misschien geen meisje mee....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef Roellio het volgende:
Luchtbed (dit jaar vergeet ik 'm niet want ik heb geen meisje om bij in te trekken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |