Ikke ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
Wie is er allemaal snipverkouden geworden na LL? Ik wel![]()
![]()
Ik voor Lowlands, en daarna weer, gelukkig niet op Lowlands zelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
gedurfdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:17 schreef coz het volgende:
wild gokje , de uitsmijter die ik zondag had![]()
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Vier witte puntjes voor 1 muntje viel me trouwens mee, had gedacht dat ze dat veel duurder zouden maken
dat was ik een beetje vergeten .. ik was brak en het was de dichtstbijziijnde eettentje wat me enigzins smakelijk leek.. ik had iets verder moeten denken inderdaadquote:
Het is meer een zware rokershoest die ik aan het overvloedig roken van geestverruimende middelen heb overgehouden. Gelukkig begint het nu wel weer weg te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
Ik had het dan ook alleen over de witte puntjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duur![]()
Heb je een bonnetje? Wel klote idd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |