Ik wou de cd van de Kaiser Chiefs kopen, maar die was uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was leuk. Zo'n 20 bands in 3 dagen. Veel bier. Lekker eten. Nog even 5 cd's gekocht. Ik ben wel aardig blut nu, ik had nog 8 euro voor ik boodschappen ging doen en heen ging.
Ik heb cd's van Laibach, Killing Joke, Interpol, The Cure en Mastodon gekocht. En dat voor 5 tientjes. Niet verkeerd. Boudisque is altijd leuk als er geen leuke acts bezig zijn (tijdens de Prodigy dit jaar).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou de cd van de Kaiser Chiefs kopen, maar die was uitverkocht..
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb cd's van Laibach, Killing Joke, Interpol, The Cure en Mastodon gekocht. En dat voor 5 tientjes. Niet verkeerd. Boudisque is altijd leuk als er geen leuke acts bezig zijn (tijdens de Prodigy dit jaar).
En Royksoppquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.
Ik had er meer van verwacht eigenlijk, vond het niet heel bijzonder. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.
ja was echt super (zoals ik al in 't vorige topic zeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Yep ik heb 'm ook nog ff gezienMet z'n met samples volgestopte stofzuigerslang
Ik liep er toevallig langs en bleef plakken, man man man... wat een show, lekkere ritmes en humor echt heel erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef LostFormat het volgende:
Iemand hier nog that one guy gezien? Mên, wat was dat tof.
was in de bravo geloof ik...weet niet meer precies hoe laat maar hij had een soort stofzuiger ofzo (daar deed mij het meteen aan denken)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Waar was dat en hoe laat??
ja, was ook z'n eerste optreden in Nederland dus hij had ook geen idee wat ie moest verwachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:31 schreef LostFormat het volgende:
Je merkte ook echt gewoon dat heel het publiek verbaast was dat het zo vet was. Waarop die knakker zelf ook weer verbaasd reageerde. Toch wel een van de hoogetepunten van het festival voor mij.
samen met stukjeApocalyptica, stukjeEl Pus, stukjeMala Vita en de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
Nee toch niet tegelijk met Apocalyptica??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |