En dan heb ik ook nog U2 als ultiem niet realistische afsluiter geoppert in dat topicquote:Laat ik dan ook nog maar Manic Street Preachers, Dave Gahan (of uberultiem Depeche Mode), Lacuna Coil, Dog Fashion Disco, Redman, VNV Nation, Wolfsheim en het vers hereenigde Megadeth aan de wishlist toevoegen
(edit: en Azure Ray en Ice Cube en Aphex Twin en Nine Inch Nails en....... en .........)
Mja en op Pinkpop.. dat riep ie tijdens hun concert in Tivoli Utrecht...quote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef 2nosedT het volgende:
Wat in ieder geval bekend is (als we de zanger van Kaizers Orchestra moeten geloven) is dat Kaizers Orchestra op lowlands staat.
zijn die niet uit elkaar?quote:Op maandag 13 september 2004 13:06 schreef hyperfuzz het volgende:Ach tis nooit te vroeg he
Queens of the Stone Age puhlease!
YEAH nice one!!quote:Op maandag 13 september 2004 13:41 schreef Siegfried het volgende:
Voor mij;
37 Stabwoundz,
dan moet instil er ook nog bij en dan is Garden of Exile helemaal reprezentquote:Op maandag 13 september 2004 14:05 schreef Siegfried het volgende:
I know
Nou 1 band van zo'n klein label lijkt me toch wel meer dan voldoende..quote:Op maandag 13 september 2004 14:08 schreef Kletz het volgende:
[..]
Blah.. reclame...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |