Van short skirt long jacket?quote:Van mij mag CAKE komen (maar dat is hier niet zo populair volgens mij...)
vorige is reedsch volquote:nu alweer een nieuwe versie ???
ik hoor van Muse liever de oudere troep (Origin of Symmetry) dan de nieuwe (Absolution)...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef SliderTPP het volgende:
wat mij betreft mag Muze weer komen, zelfs al brengen ze ouwe troep
Niet bekend genoeg denk ik. Ik bedoel, daar heb ik nog mee zitten zuipen in mijn oude stamkroegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:23 schreef JDude het volgende:
En niet te vergeten... Jaya the Cat! Volgens mij kunnen die zo'n tent prima platspelen daar!
Ach, laat je ze toch gewoon beginnen in de India of een andere uit de hand gelopen koepeltent. Lijkt me ook wel geinig om een biertje met die gasten te doen. Bier drinken met het publiek na het concert is sowieso een hobby van die gasten volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet bekend genoeg denk ik. Ik bedoel, daar heb ik nog mee zitten zuipen in mijn oude stamkroeg.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
uit de hand gelopen koepeltent.
Ja, ze zijn wel relaxed, ik kreeg ook een promo cd met handtekeningen en kaarten voor hun optredenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach, laat je ze toch gewoon beginnen in de India of een andere uit de hand gelopen koepeltent. Lijkt me ook wel geinig om een biertje met die gasten te doen. Bier drinken met het publiek na het concert is sowieso een hobby van die gasten volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |