Er opent gewoon een venster in een nieuw venster, mischien heb je een pop-up blocker ofzo? Als je Realplayer hebt zou hij toch moeten werkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie kan er wel bestandjes openen op 3voor12, en zo ja, hoe?
Hahahahaahahaha. Wel kut natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef alkaholic63 het volgende:
Ben blij dat ik geen meid ben en heel nodig moet plassen, vond deze dame geniaal hahaha
[afbeelding]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:18 schreef alkaholic63 het volgende:
ik vroeg me af wie deze man op leeftijd is, we kwamen hem tegen in de alpha![]()
![]()
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken, maar alles werd door een hoop mensen opgespaard en ging naar die kinderen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem was. Wie of wat laat zijn zoontje zomaar alleen rondlopen door een volgepakte Alpha tent waar elk moment alle toeschouwers konden beginnen met springen
? Verder was het al bijna onwerkelijk dat dat jochie serieus naar zijn strandbal op zoek was; die dingen worden alleen in het publiek gegooid om mee te gooien.
Afijn, daar moest ik even aan denken bij jouw vraag.
Zulke ouders hadden nooit kinderen mogen krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem was. Wie of wat laat zijn zoontje zomaar alleen rondlopen door een volgepakte Alpha tent waar elk moment alle toeschouwers konden beginnen met springen
? Verder was het al bijna onwerkelijk dat dat jochie serieus naar zijn strandbal op zoek was; die dingen worden alleen in het publiek gegooid om mee te gooien.
Afijn, daar moest ik even aan denken bij jouw vraag.
Hm, 'mijn' jongetje was een klein, blond jongetje met haar tot ongeveer zijn oren. Maar ik wilde mn verhaal vooral ff kwijt vanwege de 'schok' die ik kreeg dat dat kleine jochie daar tussen al die mensen stond, waar hij elk moment bijna vertrapt kon worden door een hossende menigte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:32 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken, maar alles werd door een hoop mensen opgespaard en ging naar die kinderen .
dus behalve dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:32 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef alkaholic63 het volgende:
Ben blij dat ik geen meid ben en heel nodig moet plassen, vond deze dame geniaal hahaha
[afbeelding]
die heb ik volgens mij ook gezien in t 1e vak links, daar wilde hij met zn vader helemaal naar t midden lopen waar bij stonden en zaten. Maar op een gegeven moment kwamen ze er toch wel achter dat midden vooraan niet de beste plek was voor die kleinequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hm, 'mijn' jongetje was een klein, blond jongetje met haar tot ongeveer zijn oren. Maar ik wilde mn verhaal vooral ff kwijt vanwege de 'schok' die ik kreeg dat dat kleine jochie daar tussen al die mensen stond, waar hij elk moment bijna vertrapt kon worden door een hossende menigte.
Klopt, was in het 1e vak links.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij ook gezien in t 1e vak links, daar wilde hij met zn vader helemaal naar t midden lopen waar bij stonden en zaten. Maar op een gegeven moment kwamen ze er toch wel achter dat midden vooraan niet de beste plek was voor die kleine
ben bang dat ze t houden dr zijn redelijk wat bekers ingeleverd, k heb ook gewoon steeds onze eigenbekers in mn zak gestoken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop wel dat ze volgend jaar van dat irritante statiegeld-idee afstappen, ik heb dus ook geen beker ingeleverd en dus stug 2 euro voor mijn bier betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |