abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26155579
En weer verder.

Vorige Deel:
A Campingflight to Lowlands 2005, deel 2

Houdt voor nieuwtjes en geruchten dit topic in de gaten en www.festivalinfo.nl en www.graz.nl

A Campingflight To Lowlands Paradise 2005
De natte droom van elke kampeerder en Nederlands avontuurlijkste culturele outdoor event - dat is Lowlands. Drie dagen lang meer dan 200 acts; alternatieve pop, rock, hiphop, dance... maar ook straattheater, stand-up comedy, film, literatuur, kunst en ander spektakel! 7 podia - (waaronder een bioscoop en een theater), 6 campings voorzien van warme douches, tientallen restaurants met gerechten uit alle windstreken, cd-winkel, kapper, tattoo shop, een eigen muntsoort, een dagblad, een eigen radiostation...
In 2004 stonden volgende acts o.m. op Lowlands: The White Stripes, Keane, Faithless, The Darkness, Franz Ferdinand, Chemical Brothers, N.E.R.D...
Vanaf mei wordt de programmering voor 2005 bekend gemaakt!

TICKET INFO
VROEGE VOGELS PROFITEREN!
Koop je ticket vóór zaterdag 14 mei en geniet een fikse korting:
Haast en spoed zijn zelden goed, zo leerde je het van je oma maar laat ons wel wezen: je oma heeft al wel vaker klinklare onzin verkocht. Neem nu die nieuwe, superdeluxe aanbieding die Lowlands je dit jaar doet: Vroege Vogels die voor zaterdag 14 mei richting postkantoor/gwk/vvv snellen voor een LL-kaartje, betalen maar liefst 10,- euro mínder dan wie pas daarna bedenkt dat-ie naar het leukste festival van Nederland wil! Check de sensationele details hieronder en doe er je voordeel mee!

Vroege Vogels-ticket: 105 euro (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Vroege Vogels Combi-ticket: 123 euro (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2005 met uitzondering van donderdag 18 augustus).
Ticketprijzen vanaf zaterdag 14 mei: 115 euro of combiticket 133 euro

NIEUW! Het Camper Camping-ticket!
Bezoekers die naar Lowlands komen met een caravan, camper of vouwwagen (let op: enkel door de RDW als zodanig erkende voertuigen zijn toegestaan! Geen omgebouwde busjes of andere tijdelijke oplossingen!) dienen dit jaar voor het eerst een Camper Camping-ticket te kopen. Met dat ticket krijg je recht op een sta-plaats op de speciaal daarvoor ingerichte Camper Camping. De sta-plaats is 30 m2 groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niét bij je caravan). Je camper/caravan kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan 1 (voor)tent op te stellen. Is 30m2 te klein voor jouw caravan/camper? Dan dien je een tweede of derde Camper Camping-tickets te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de sta-plaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de caravan/camper wél over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.
Een Camper Camping-ticket kost 25 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal Camper Camping-tickets beschikbaar en de verkoop ervan stopt op zaterdag 6 augustus 2005!!!

NOG VRAGEN? Mail ze naar info@lowlands.nl

(OP © Roellio)

Bevestigde bands:
Beatsteaks (aldus Festivalinfo.nl)

A Campingflight to Lowlands 2005, deel 2
A Camping Flight 2 lowlands 2005
pi_26155646
Ik had dus die andere gevuld.

Kom maar op met je tvp'tjes

Leuk voor in de Higher Ground: Rotterdam Ska Jazz Foundation.

Andere wensen: Underworld, LCD Soundsystem, Kasabian, Racoon... etc
pi_26155662
Ik hoop echt dat lauryn hill dit jaar komt.... helaas is de line up pas bekend in mei
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_26155678
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:27 schreef beautiful_world het volgende:
Ik hoop echt dat lauryn hill dit jaar komt.... helaas is de line up pas bekend in mei
Komt zij met een nieuw album dan?
pi_26156099
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:26 schreef MofoF1 het volgende:

Kom maar op met je tvp'tjes
Bij deze .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26156194
pi_26156513
Dit is een:

ik wil:

Depeche Mode, Nine Inch Nails, Underworld, Iggy Pop, Lacuna Coil, System Of A Down, Transplants, Megadeth, Basement Jaxx, Roni Size, QOTSA,Tiga, 2 Many Dj's, Dizzee Rascal, Carl Cox, Hellacopters, Turbonegro, Opeth, Kasabian, New Order, Life Of Agony, Kraftwerk, Thievery Corporation....en een lekker zonnetje en weer Hema-worsten

TVP
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 11 april 2005 @ 21:28:23 #8
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_26157222
Er is genoeg wat ik wil, de vraag is.. is het haalbaar?
Als we in ieder geval maar lekker weer hebben, dan vertrouw ik op Lowlands om de goede bands te regelen
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_26157476
huh
  maandag 11 april 2005 @ 23:26:18 #10
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26160050
Ik hoop echt dat Millencolin kom en/of een of andere goeie punk-rock band
pi_26164020
Ik wil New Order, Kaiser Chiefs, Death Form Above 1979 en Aqueduct. De laatste 3 zijn zelfs best wel kanshebbers denk ik.
War. War never changes.
pi_26164067
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef Blinker het volgende:
Ik hoop echt dat Millencolin kom en/of een of andere goeie punk-rock band
Daar hoef je nooit bang voor te zijn op lowlands, altijd zat punkbands van de partij Persoonlijk wil ik Millencolin ook wel graag zien. Mijn lowlands kan al bijna niet meer stuk aangzien het bijna zeker is dat de3 Foo Fighters er weer bij zijn dit jaar
pi_26164813
eej roellio heeft em al weer niet geopend!

tvp
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26165174
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

ik wil:
(...) Hema-worsten
Daar ben ik echt ziek van geweest, vorig jaar...
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:57:27 #15
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_26167491
tvp natuurlijk, want de line-up wordt pas na pinkpop bekend gemaakt
nog even wachten dus.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_26167967
tvp (ik wordt gek als er voor die tijds niet meer uitlekt) (naja beatsteaks is al uitgelekt dan )
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:10:58 #17
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_26169019
Ach Roellio is zo 2004.
De mensen zijn gek geworden
pi_26177220
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef Da hopman het volgende:
Ach Roellio is zo 2004.
pi_26187410
Even teeveepeetje hoor.

En ikben erg benieuwd naar wat er voor 10 mei allemaal uitlekt!
Ook hoop ik dat ze binnenkort even een normale site online gooien...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_26200386
nieuw nieuws op http://www.festivalinfo.nl/ Bad Religion op Lowlands en Pukkelpop!
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_26201013
Kan iemand mij de complete lijst geven van reeds bekende namen en daarnaast de twijvels? thanx
pi_26201500
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:15 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij de complete lijst geven van reeds bekende namen en daarnaast de twijvels? thanx
Dude, festivalinfo.nl dus.... Daar staan in de regel geen geruchten.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  woensdag 13 april 2005 @ 19:23:07 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26202404
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:15 schreef renz0r het volgende:
In vorige thread al gezegd (misschien in OP zetten?):

www.lowlands2005.tk

Berekeningen gebaseerd op tourdata en evt. extra info vanuit management, interviews e.d.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_26205816
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

www.lowlands2005.tk

Berekeningen gebaseerd op tourdata en evt. extra info vanuit management, interviews e.d.
thnxs
pi_26205916
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

www.lowlands2005.tk

thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')