Ik wou de cd van de Kaiser Chiefs kopen, maar die was uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was leuk. Zo'n 20 bands in 3 dagen. Veel bier. Lekker eten. Nog even 5 cd's gekocht. Ik ben wel aardig blut nu, ik had nog 8 euro voor ik boodschappen ging doen en heen ging.
Ik heb cd's van Laibach, Killing Joke, Interpol, The Cure en Mastodon gekocht. En dat voor 5 tientjes. Niet verkeerd. Boudisque is altijd leuk als er geen leuke acts bezig zijn (tijdens de Prodigy dit jaar).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou de cd van de Kaiser Chiefs kopen, maar die was uitverkocht..
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb cd's van Laibach, Killing Joke, Interpol, The Cure en Mastodon gekocht. En dat voor 5 tientjes. Niet verkeerd. Boudisque is altijd leuk als er geen leuke acts bezig zijn (tijdens de Prodigy dit jaar).
En Royksoppquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.
Ik had er meer van verwacht eigenlijk, vond het niet heel bijzonder. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen stond Tom Vek volgens mij te spelen, was best aardig.
ja was echt super (zoals ik al in 't vorige topic zeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Yep ik heb 'm ook nog ff gezienMet z'n met samples volgestopte stofzuigerslang
Ik liep er toevallig langs en bleef plakken, man man man... wat een show, lekkere ritmes en humor echt heel erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef LostFormat het volgende:
Iemand hier nog that one guy gezien? Mên, wat was dat tof.
was in de bravo geloof ik...weet niet meer precies hoe laat maar hij had een soort stofzuiger ofzo (daar deed mij het meteen aan denken)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Waar was dat en hoe laat??
ja, was ook z'n eerste optreden in Nederland dus hij had ook geen idee wat ie moest verwachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:31 schreef LostFormat het volgende:
Je merkte ook echt gewoon dat heel het publiek verbaast was dat het zo vet was. Waarop die knakker zelf ook weer verbaasd reageerde. Toch wel een van de hoogetepunten van het festival voor mij.
samen met stukjeApocalyptica, stukjeEl Pus, stukjeMala Vita en de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
Nee toch niet tegelijk met Apocalyptica??
hadden wij ook last van, erg irritant is dat. Ik heb me laten vertellen dat het komt door de afstand....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:00 schreef mordradead het volgende:
ik heb ook veel foto's gemaakt alleen de meesten zijn wazig
Dat was een Marilyn Manson masker. Ik geloof dat je dat ergens (voor veel geld) kon kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef Varr het volgende:
Ik heb alleen die gouden gast gezien, die kerel van 3FM, en een gast met een freakie masker op zn achterhoofd.Stonden ook nog een paar flinke bodybuilders bij een patatkraam..
inderdaad, man man man dat was wel lekker zeg zo'n kopje koffie in de ochtend en helemaal omdat ik te lui ben om zelf te zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef crossover het volgende:
hulde aan de koffiewekkers!
Lange slungel met zwart Black Sabbath ik dacht laat ik het jullie makkelijk maken (of lichtgevend geel op zondag)-shirt samen met klein meisje met arm in mitella en af en toe nog wat lange slungels er omheen, dat zou je je dan moeten herrineren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
Een foto met jou in beeld mag ook hoor Sack, ben wel benieuwd of ik op de juiste types heb gelet in een poging je te ontdekken....
en ik maar denken dat er 6 campings warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef HAL9000S het volgende:
Op Camping 7 kregen we die luxe service nietEerst 10 minuten lopen en dan 10 minuten dringen voor koffie.
Meestal zorg ik ervoor dat ik net mijn tent uit kom als ik iemand hoor zeggen dat hij/zij naar de supermarkt gaat voor koffie. Dan pleur ik daar snel muntjes naartoe en ga ik verder met wakker worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef crossover het volgende:
hulde aan de koffiewekkers!
Camping 7 was ongeveer 20 minuten lopen van het festivalterreinquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
en ik maar denken dat er 6 campings waren
Bewijs dat eens met een foto dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lange slungel met zwart Black Sabbath ik dacht laat ik het jullie makkelijk maken (of lichtgevend geel op zondag)-shirt samen met klein meisje met arm in mitella en af en toe nog wat lange slungels er omheen, dat zou je je dan moeten herrineren.
Ow, en ik schep niet graag op....maar Newbiedoebiedinges kan beamen dat ik de looks van een Brad Pitt en het lichaam van bodybuilder heb
Yep, omdat alles vol was mochten wij en een handjevol anderen die nog later waren daar hun tent opzetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog twee lesbos van Camping 7 ontmoetDat was toch die camper-camping??
Dat dacht ik ook bij elk geel vogeltje wat langs kwam lopen.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Ach ik heb zeker 15 keer gedacht: hey misschien is ie dat wel..![]()
Ik dacht ook de hele tijd dat ik Tom_Tom- zag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij elk geel vogeltje wat langs kwam lopen.....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij elk geel vogeltje wat langs kwam lopen.....
je moest een koffiepakket kopen voor 5 muntjes, daar zat wat zooi in (shirt, polsbandje, pen, stickers) en 3 bonnen. dan moest je zo'n sticker op je tent plakken en kwamen ze in de ochtend met koffie langs in een thermoskan ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
Hoe werkte dat koffiewekker gedoe eigenlijk??
ja je moest ze ook ff roepen.. dan kon je ze meenemen naar de tentquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Maar al die tenten stonden toch fucking dicht op elkaar? Dus je had vrij veel kans dat ze je alsnog gemist hadden. Want ik heb ze ook nooit zien rondlopen...
Ja, godverdomme. Lig je net lekker te meuren, begint de eerste kloddermongool al om koffie te schreeuwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ja je moest ze ook ff roepen.. dan kon je ze meenemen naar de tent
Ook the Hives waren daar niet het eerste mee hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Mattievandezolder het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de Kaiser Chiefs zo goddelijk genoemd worden door praktisch iedereen? ik stond erbij en ik keek ernaar, maar echt boeien deed het me niet, ik bedoel, als je al bij opkomst een microfoon richting publiek richt en vervolgens mensen probeert je naam te laten roepen voordat iemand ook maar enig idee heeft wat nou precies de bedoeling was, en later ook nog eens roept dat je de beste band ter wereld bent (overigens gejat van The Hives, die dat al jaren roepen) dan ben je in mijn ogen niet goed bezig, en dan vervolgens ieder nummer het refrein met na na na na na volpropt dan doe je toch niks speciaals...
Maar verder was het erg gezellig bij ons op camping 4 en heb ik gruwelijk genoten van de Enge Buren en nog veel meer bands.;
Texelse boys was vet. Funkstorung helaas gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er hier nog iemand bij Funkstörung & PixelPasta geweest? Dat vond ik toch wel één van de absolute persoonlijke hoogtepunten. Sowieso vond ik die Texelse Boys Playground zwaar okay.
Maar als ze niet in de buurt zijn, dan horen ze dat toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ja je moest ze ook ff roepen.. dan kon je ze meenemen naar de tent
jep, was erg lachen... vooral de Andre H. actquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Enge buren was leuk
Dat was toch met die Andre H./Queen/ Herman van Veen act?
Ik vond dat shirt lelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef crossover het volgende:
maar ik had het alleen voor het shirt gekocht
op camping 2 en 3 liepen ze iig van 9 tot 12 rond..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ze niet in de buurt zijn, dan horen ze dat toch niet
idd, te grappig gewoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Enge buren was leuk
Dat was toch met die Andre H./Queen/ Herman van Veen act?
ze liepen uberhaupt alleen maar op camping 2 en 3 rondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef crossover het volgende:
[..]
op camping 2 en 3 liepen ze iig van 9 tot 12 rond..
en dat shirt..boeie, ik vind em cool
Ah, dus op camping 4 had ik er niks aan gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze liepen uberhaupt alleen maar op camping 2 en 3 rond
http://home.hccnet.nl/elmeko/enge%20buren.jpgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef mordradead het volgende:
Laat ik daar foto's van hebben gemaakt (wel vanaf de tribune, ik was weer eens wat laat)
Ik had er nog nooit iets van gehoord, maar dat optreden was mijn #1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Kaiser Chiefs is een erg goede live band, dat ze zeggen dat ze de beste band van de wereld zijn is volstrekte flauwekul, maar goed zijn ze wel.
They predicted a riot alright..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit iets van gehoord, maar dat optreden was mijn #1..
Ik ben nog een heuse beukpartij begonnen daar..
.
Que?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
They predicted a riot alright..
nummer van Kaiser Chiefsquote:
toch vond ik de creatie van Mooi Man ook heel erg apartquote:
mja, 't was allemaal wel 'vrij apart'quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:06 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
toch vond ik de creatie van Mooi Man ook heel erg apart![]()
Of bij zo'n campingpaal. Op het terrein zelf gebruikte ik de Orange-paal als meeting-point.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Godshand het volgende:
Niet de meest logische plek voor een meet was dat lol
Jullie hadden beter bij de infostand ofzo kunnen afspreken
Uiteraard! En ook volledig mee eens. Al heb ik vrij weinig meegekregen van die Pixelpasta.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er hier nog iemand bij Funkstörung & PixelPasta geweest? Dat vond ik toch wel één van de absolute persoonlijke hoogtepunten. Sowieso vond ik die Texelse Boys Playground zwaar okay.
je zou erin moeten gaan staan sms'enquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Oh ja shit, daar wilde ik zelf eigenlijk ook nog eens in gaan staan.! Hoor je dan echt helemaal niks
???
Bedoel je met van die ski-hut muziek??? Daar ben ik nog een poloniase begonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We zijn op zondag nacht nog in één of andere Alpen disco geweest in de Lima!
Echt super lachen. Mijn Lowlands hoogtepunt!![]()
Allemaal Tiroler bagger muziek en een DJ die het veel te serieus nam, die combinatiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je met van die ski-hut muziek??? Daar ben ik nog een poloniase begonnen.
hey dat ben ik!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:39 schreef mordradead het volgende:
en wie heeft deze 2 jongens gezien?
[afbeelding]
ik heb nog een appeltje met dit tuig te schillenwat een stakkers zeg
wheheh om 6 uur, na het eten, viel ik bijna om..me bed in gedoken en om 1230 wakker gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef mordradead het volgende:
hoe lang hebben jullie trouwens geslagen gisteravondik, als rasslaapkop, ben om 9 uur op bed gegaan en kwam er om 11 uur weer uit... wel de volgende dag natuulrlijk, 14 uurtjes dus geslapen
uhm, ik ging ff liggend tv kijken om 20:00 uur ofzo en het volgende moment toen ik weer wakker werd (quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef mordradead het volgende:
hoe lang hebben jullie trouwens geslagen gisteravondik, als rasslaapkop, ben om 9 uur op bed gegaan en kwam er om 11 uur weer uit... wel de volgende dag natuulrlijk, 14 uurtjes dus geslapen
Zelfde probleem gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef mordradead het volgende:
Ik spreek net met een vriend van me... die heeft het gepresteerd van van half 11 tot 9 uur te slapen
ja echtwel! anders houd ik het niet vol..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef gbm het volgende:
ik zorg altijd dat ik de dag(en) na lowlands niets hoef te doen, kan ik weer een beetje rustig bijkomen
Dat is dan toch wél lang???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef Beestig het volgende:
[..]
Zelfde probleem gehadben gisteren om 0:00 of zo gaan slapen en werd vandaag om 14:45 pas wakker .....
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben gisteren om 03:00 uur naar bed gegaan (zat nog in het ritme) en ben om 10 uur opgestaan.
De rest van de dag gewerki, ben net vrij. Geen enkel probleem!![]()
Had ik op Lowlands zelf , lag met mijn dinnetje in het gras voor de Grosch tent, we deden evenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dag
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
mja, ik heb ook vrij weinig geslapen tijdens lowlands (maar dat hoort erbij), ook dankzij de 'geweldige' trommel optredens bij het wc-gebouw op camping 3
Dat was zeker leukquote:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
mja, ik heb ook vrij weinig geslapen tijdens lowlands (maar dat hoort erbij), ook dankzij de 'geweldige' trommel optredens bij het wc-gebouw op camping 3
Vorig jaar bij Metallica in het arena moest hij ook steeds aan de beademing..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand een foto van een vette Jonathan Davis?
En moest ie nou aan de beademing
Ik heb ook gekeken of ik je zag, maar helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht ook de hele tijd dat ik Tom_Tom- zag.
Ik slaap nog steeds elke dag tot 13:00 uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Vork het volgende:
Ik heb nu denk ik welweer een redelijk nornmaal ritme te pakken. Ik was maandag rond een uurtje of 18:00 in slaap gedonderd en 3 uur later weer wakker geworden ofzo. En daarna heb ik nog redelijke tijden kunnen slapen.
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm volgens mij stond ik daar niet ver bij jullie vandaan...
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef peaceman het volgende:
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?
vorige topic staan een foto van ons.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...
Grote jongen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef boskov het volgende:
Ik zat op camping een, en dichtbij ons was een enorme tent met vage jezuieten die 's ochtends komkommers gingen uitdelen.
Op zondagnacht/maandagmorgen ging mijn buurman tegen de tent staan bonken en schreeuwde het volgende: "Godverdomme Jezus, sta eens op, je rustdag is godverdomme weer voorbij". En zo ging het maar door, ik kwam niet meer bij
ehmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
vorige topic staan een foto van ons.....![]()
Ik dacht in deel 20.quote:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 20 hier dusquote:
Ja, ik heb er nog een stuk van gezien, het was weer als vanouds.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:09 schreef EricBoucher het volgende:
Maar Pigmeat heeft dus wel opgetreden in de Lima??? Damn, ik heb zondagavond al het leuks gemist.
Dus heb ik het hele weekend vor niks naar je lopen zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:20 schreef niksan het volgende:
Sven ik ben er niet geweest
Ik vroeg me alleen af hoe Incubus was
nee geen medische hulp maar ze boden hulp vanuit hun overtuiging. Geloof..... enge bedoeling dus k heb me er niet mee bemoeid.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef Varr het volgende:
Dat was toch een medische hulp tent? Die ook fruit en drinken aan het uitdelen waren.. lekker hoor, zo'n banaantje.
*Zat ook op camping 1.
Camping 1quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef XoloX het volgende:
camping 1 roeleerde! voornamelijk omdat ik op camping 3 klappen kreeg van zo een sadomachistische beveiligings klerenkast :s
heeft er nog iemadn zaterdag avond ivlak bij de rode muur tegen over de kraam met broodjes beenham 2 gozers zien stand-up comedyen?? een daarvan was ik
ah ik zie het al korn was net zo slecht als op szigetquote:
ik ben na 15 minuten weggegaan ofzo, wat een zaadfilm, zeker geen aanrader, of je moet van films houden waarin een gast doelloos door het bos struint en even later een gesprek heeft met een verkoper terwijl hij een jurk draagt, dan ben je aan het juiste adres...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef crossover het volgende:
heeft er iemand Last Days gezien? zo ja, was die gaaf?
tijdens korn speelde buitenwesten ook, die waren echt enorm goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Korn was niet erg interessant, nee. Na 4 nummers ben ik richting India gestrompeld voor Editors.
waarom is dat iritant om 5.30?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ik ben na 15 minuten weggegaan ofzo, wat een zaadfilm, zeker geen aanrader, of je moet van films houden waarin een gast doelloos door het bos struint en even later een gesprek heeft met een verkoper terwijl hij een jurk draagt, dan ben je aan het juiste adres...
Dat trommelen was trouwens mega fucking irritant om fucking HALF ZES, zeker niet voor herhaling vatbaar
[afbeelding]
Heeft iemand dit nog gezien trouwens? dat was op camping 4, bij een witte en een grijsblauwe partytent, oftewel onze plek...
Maar bij Editors werd in het programmaboekje een snufje Joy Division beloofd, dus moest ik daar wel heen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef P8 het volgende:
[..]
tijdens korn speelde buitenwesten ook, die waren echt enorm goed
Omdat je dat op je gemak bier wilt zuipen, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is dat iritant om 5.30?
Nou als je net een uur of 3 op bed ligt dan is dat toch net iets te vroeg om plezant wakker te worden vond ik, en mijn tentgenoot met mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is dat iritant om 5.30?
idd, op Lowlands moet je echt pas naar bed gaan als je door de herrie heen kan slapen, heerlijk om de camping mensen te horen klagen dat ze niet kunnen slapen van de herriequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat je dat op je gemak bier wilt zuipen, toch?
Maar het gebeurt elk jaar, 's nachts, herrie maken op de wc. Mij interesseert het niet zoveel, ik slaap er doorheen of ik zit nog te zuipen.
glad to be of service! ach ja het hoort erbij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, op Lowlands moet je echt pas naar bed gaan als je door de herrie heen kan slapen, heerlijk om de camping mensen te horen klagen dat ze niet kunnen slapen van de herrie
da's dan ook geen tijd om op bed te liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Nou als je net een uur of 3 op bed ligt dan is dat toch net iets te vroeg om plezant wakker te worden vond ik, en mijn tentgenoot met mij
dat vroeg ik me nog af, hoe is het om paddo's te nemen op lowlands. post het anders hier: Het Paddo Topic Deel 12quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef alsem het volgende:
whehe ik heb heel lowlands niet geslapen, de eerste nacht gewoon doorgetrokken, 2e nacht paddo's, 3e nacht had ik wat van die efedra pillen ofzo geslikt, ik merkt er niks van, kon alleen niet slapen![]()
nick cave stond op sziget gelijk met opeth dus heb ik hem ook gemist .. dus hoop ik met je mee dat ze hem nog online zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb op 3voor12 maar eens Death From Above 1979 opgezet.
Ik hoop dat Nick Cave nog op de site komt. Het was wel de grootste fout daar weg te gaan om te kijken wat de Foo Fighters gingen doen. Nick Cave was erg goed bezig en de Foo Fighters wisten me in 2003 dan wel positief te verrassen, dit jaar was het vrijwel hetzelfde. De eerste keer was het erg gaaf, de tweede keer had ik er best een (groot) deel van kunnen missen.
stond je ook helemaal vooraan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
Hey Ranja, heb je ons nou gezien bij Art Brut?
nee, we stonden in het midden ongeveer op het veld, dichtbij het pad. zie ook foto op andere pagina...quote:
dan heb je vast een paar malloten met strandballen gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, we stonden in het midden ongeveer op het veld, dichtbij het pad. zie ook foto op andere pagina...
hmm weet niet meer....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je vast een paar malloten met strandballen gezien
Eeeeh... Zaten jullie toevallig links achterin, net achter 't slootje?! Dan moet je ons haast wel "steek die zure bom maar in je anus" en "since you've been gone" van Kelly Clarkson hebben horen zingen... Om het nog maar niet te hebben over het "NEUKÛH!!!"...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ik ben na 15 minuten weggegaan ofzo, wat een zaadfilm, zeker geen aanrader, of je moet van films houden waarin een gast doelloos door het bos struint en even later een gesprek heeft met een verkoper terwijl hij een jurk draagt, dan ben je aan het juiste adres...
Dat trommelen was trouwens mega fucking irritant om fucking HALF ZES, zeker niet voor herhaling vatbaar
[afbeelding]
Heeft iemand dit nog gezien trouwens? dat was op camping 4, bij een witte en een grijsblauwe partytent, oftewel onze plek...
nee sorry, wij zaten in het midden, rechts voor het wc gebouw, kloppend hart van de camping (het wc gebouw dan hè)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeeh... Zaten jullie toevallig links achterin, net achter 't slootje?! Dan moet je ons haast wel "steek die zure bom maar in je anus" en "since you've been gone" van Kelly Clarkson hebben horen zingen... Om het nog maar niet te hebben over het "NEUKÛH!!!"...
Het kon ook anders. Ik zat dus op camping 2 en ik was 's ochtends net naar de WC geweest en zat even lekker buiten, zie ik tot mijn verbazing ineens iemand in z'n onderbroek naar een boom kijken. Ik dus zoiets van: "Okay, daar is het een en ander nog niet uitgewerkt." Hij stond gewoon tussen de tenten. Trekt 'ie z'n onderbroek omlaag, begint te plassen en als 'ie klaar is loopt 'ie gewoon weer weg (met z'n onderbroek omhoog, dat wel). Gewoon. Het was licht, overal tenten en mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
t was trouwens wel tering druk in die toilletgebouwen, leuk om 's ochtends die mannen in de rij te zien staan die stug staan te kijken omdat ze heeeeel nodig moeten
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het kon ook anders. Ik zat dus op camping 2 en ik was 's ochtends net naar de WC geweest en zat even lekker buiten, zie ik tot mijn verbazing ineens iemand in z'n onderbroek naar een boom kijken. Ik dus zoiets van: "Okay, daar is het een en ander nog niet uitgewerkt." Hij stond gewoon tussen de tenten. Trekt 'ie z'n onderbroek omlaag, begint te plassen en als 'ie klaar is loopt 'ie gewoon weer weg (met z'n onderbroek omhoog, dat wel). Gewoon. Het was licht, overal tenten en mensen..
je kon ook gewoon naar die plasbak gaan tussen de wc's, stond nooit een rijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het kon ook anders. Ik zat dus op camping 2 en ik was 's ochtends net naar de WC geweest en zat even lekker buiten, zie ik tot mijn verbazing ineens iemand in z'n onderbroek naar een boom kijken. Ik dus zoiets van: "Okay, daar is het een en ander nog niet uitgewerkt." Hij stond gewoon tussen de tenten. Trekt 'ie z'n onderbroek omlaag, begint te plassen en als 'ie klaar is loopt 'ie gewoon weer weg (met z'n onderbroek omhoog, dat wel). Gewoon. Het was licht, overal tenten en mensen..
gewoon een rij bomen opzoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef berc het volgende:
[..]
je kon ook gewoon naar die plasbak gaan tussen de wc's, stond nooit een rij
Inderdaad, een vriendin van me trof een volgescheten onderbroek op de wc. Voor diegene was de rij dus duidelijk iets te lang.quote:
Oh gadverdamme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad, een vriendin van me trof een volgescheten onderbroek op de wc. Voor diegene was de rij dus duidelijk iets te lang.
Ik hoor liever een ketsend stelletje naast me dan een schijtende gozer...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zat op de wc lekker te schijten, begint er ineens een stelletje in het wchokje naast me ketsen
helemaal als je zelf het ketsende stelletje bent jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoor liever een ketsend stelletje naast me dan een schijtende gozer...![]()
Peaceman en ik hebben ze mee naar huis genomen, ze liggen bij Peaceman thuis.... ik zal hem wel even vragen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
Heeft iemand toevallig de daily paradises bewaard en mee naar huis genomen? In die van zaterdag stond een oproep voor stagiares voor volgend jaar en ik wil graag daar op reageren.
Alleen ben ik dat uitgescheurde stukje kwijtgeraakt hmpf.. dus als iemand 'm nog heeft, zou die dan even voor me willen kijken naar welk mail adres je wat en hoe moet sturen? alvast bedankt!
hmmm ik zal morgen wel even zoeken, kan namelijk wel die van vrijdag en zondag vinden, maar niet die van zaterdag...ik kom er op terug...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman en ik hebben ze mee naar huis genomen, ze liggen bij Peaceman thuis.... ik zal hem wel even vragen.
Ik heb die advertentie ook gelezen en heb hier het krantje van Zaterdag..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmm ik zal morgen wel even zoeken, kan namelijk wel die van vrijdag en zondag vinden, maar niet die van zaterdag...ik kom er op terug...
Super, bedankt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman en ik hebben ze mee naar huis genomen, ze liggen bij Peaceman thuis.... ik zal hem wel even vragen.
Hmm vrijdag zou ook wel kunnen hoor.. dan heb ik waarschijnlijk zaterdag een oud krantje zitten lezen. For some reason heb ik in vier jaar lowlands nooit beslag kunnen leggen op een "verse" daily paradise maar moet ik 't altijd doen met exemplaren die op de grond liggen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik heb die advertentie ook gelezen en heb hier het krantje van Zaterdag..
Maar daar staat het niet in.
Volgens mij was het die van Vrijdag.. en die heb ik helaas niet..
Ik heb de zaterdageditie nu al 3x doorgelezen maar kan niks vinden? Weet je waar het ongeveer staatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
Heeft iemand toevallig de daily paradises bewaard en mee naar huis genomen? In die van zaterdag stond een oproep voor stagiares voor volgend jaar en ik wil graag daar op reageren.
Alleen ben ik dat uitgescheurde stukje kwijtgeraakt hmpf.. dus als iemand 'm nog heeft, zou die dan even voor me willen kijken naar welk mail adres je wat en hoe moet sturen? alvast bedankt!
heb t ook gelezen maar k kan t nie meer terugvindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
Zow ff heel de tekst overgetypt...stond in de zondageditie op pagina 5quote:Zonder schuldgevoel snoepen van twee walletjes wil iedereen wel. De zondagskinderen van Mojo Concerts vieren het hele jaar feest, met all-access front-en backstage. De afdeling Marketing & Communicatie zoekt voor de periode maart t/m augustus 2006 een STAGIAIR (m/v) voor uiteenlopende werkzaamheden op redactioneel gebied. Ben of word je geschoold op HBO of universitair niveau? Heb je goede organisatorische, communicatieve en internetskills en spreek je ook een aardig woordje over de grens? Mail als de wieweerga een vlammende brief en CV aan info@lowlands.nl - subject: stagiair Lowlands 2006 - en maak van Lowlands Paradise je levenswerk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook eerst 3x de vrijdag en zaterdageditie doorgelezenIk dacht al dat ik blind werd
Zondag/maandagnacht was juist gaaf! Ik en een vriend ontmoetten wat mensen uit het Oosten (zoals ze zichzelf voorstelden) en die hadden ook wel zin om de trommel ter hand te nemen op camping 1. We begonnen met 8 mensen en binnen no time liepen we met een mannetje of 40-50 camping 1,2 en 3 af om elke camping rond half 6 's ochtends van een trommelconcert te voorzien onder luid gezang van het camouflageliedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:15 schreef HueyM het volgende:
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.![]()
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef Tr0ublegum het volgende:
Haha sorry mensen voor de verwarring! My badBeetje gevoel van datum en tijd verloren denk ik! Anyway, iedereen die heeft zitten bladeren, super bedankt! als ik die stageplek krijg en ik kan backstagepasjes regelen, dan weet ik jullie te vinden
Je moet er dan in elk geval een stuk of 4 zien te regelen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daar houden we je aan![]()
Zelf denk ik dat dat onmogelijk wordt, want de organisatie schijnt redelijk streng te zijn.
3 jaar terug probeerden een paar mensen mij mee te nemen naar de guest/pers tent.
Zij hadden wel je juiste pasje/bandjes maar ondanks dat mocht ik niet mee met ze, hoe ze ook op die klerekast bij de ingang in praten.
Ik liep overdag over het pad van de alpha tent af. In de menigte haalt een of andere dronken dude midden op straat zijn leuter uit zijn broek en begint een potje te pissen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik steek wel een zakdoek gedrenkt in chloroform bij mequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Je moet er dan in elk geval een stuk of 4 zien te regelen...![]()
Ik heb hem toevallig wel bewaard omdat ik er zelf insta omdat ik 2e ben geworden bij de spacequizquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
Hmm vrijdag zou ook wel kunnen hoor.. dan heb ik waarschijnlijk zaterdag een oud krantje zitten lezen. For some reason heb ik in vier jaar lowlands nooit beslag kunnen leggen op een "verse" daily paradise maar moet ik 't altijd doen met exemplaren die op de grond liggen..
Ah heb ik ook nog een tijdje bij meegelopen, ben uiteindelijk toen we weer op camping 2 kwamen maar gaan slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Zondag/maandagnacht was juist gaaf! Ik en een vriend ontmoetten wat mensen uit het Oosten (zoals ze zichzelf voorstelden) en die hadden ook wel zin om de trommel ter hand te nemen op camping 1. We begonnen met 8 mensen en binnen no time liepen we met een mannetje of 40-50 camping 1,2 en 3 af om elke camping rond half 6 's ochtends van een trommelconcert te voorzien onder luid gezang van het camouflagelied. Helaas werden we na 2 rondjes door de beveiliging in de kraag gevat en viel de groep uiteen
.
is er ergens een overzicht van wat er nog allemaal langs gaat komen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Tr0ublegum het volgende:
Lowlands 2005 nu op mtv trouwens!!
teletekstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er ergens een overzicht van wat er nog allemaal langs gaat komen?
Hijs gewoon badass, en die neger ook! XDquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef P8 het volgende:
die blanke zanger van the prodigy heeft echt een eng hoofd![]()
nu op mtv
Ze waren echt supervet inderdaad!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef Jed1Gam het volgende:
whaha prodigy was wel meesterlijk. Op de plek waar hij op de hekken stond waren wij aan het springen, zag m'n zusje nog voorbijkomen.
Als je niet bij That 1 Guy was, was je niet de enige met een '98 shirt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Kortom me puberjaren waren weer terug. Misschien hielp het wel dat ik (als enige ?) met een Lowlands 1998 shirt rondliep?
Het publiek als een kip zonder kop uit zijn naad? Manson genoot zichtbaar? Manson een geboren entertainer?! Naar welk optreden ben jij geweest man!? Manson was volkomen kut! Geen show, geen charisma, hij leek zwaar vermoeid... Na tien minuten Manson begon de alphatent weer zachtjes leeg te stromen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Toen snel een biertje en tijd voor meneer Manson .
Wat moet ik zeggen? Een geboren entertainer, wel minder provocerend dan destijds in '98 op Dynamo. Toen gooiden we destijds modder op zijn jarretels waardoor die zich heerlijk liet opfokken. Nu ging het publiek als een kip zonder kop uit hun plaat en Manson genoot zichtbaar.
De nummers gingen dr wel in, het decor was aardig maar toch miste je iets. Sommigen zeiden dat de drummer of gitarist ruk speelde, maar ik vond het wel meevallen. De nummers waren herkenbaar.
Helemaal een pakkend gevoel had het toch niet, en het gitaargeluid was matig.
Lowlands heeft een eigen politiebureautjequote:Na afloop van het concert hoorde ik ook 2 jongens vragen wat er met aangehouden crowdsurfers gebeurde. "Naar het politiebureau" was het nuchtere antwoord. De jongens kende de meid en ik had spijt als haren op me hoofd van de aktie. Dus het meisje dat door crowdsurfen op het politiebureau van Lelystad heeft gezeten: 10000x sorry!!!
Volgens mij hebben we alle drie iets anders gezien. Ik heb ook een heel enthousiant publiek gezien. En Manson was inderdaad vrij mat, maar toch wel wat beter dan wat jij nu beweertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
Het publiek als een kip zonder kop uit zijn naad? Manson genoot zichtbaar? Manson een geboren entertainer?! Naar welk optreden ben jij geweest man!? Manson was volkomen kut! Geen show, geen charisma, hij leek zwaar vermoeid... Na tien minuten Manson begon de alphatent weer zachtjes leeg te stromen!
Je was me voor..... Ik vond het een kut concert..... QOTSA ook trouwens, maar dat zal aan mijn stemming gelegen hebben. Zita Swoon was gewoon erg goed, Foo Fighters, The prodigy, El Pus ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het publiek als een kip zonder kop uit zijn naad? Manson genoot zichtbaar? Manson een geboren entertainer?! Naar welk optreden ben jij geweest man!? Manson was volkomen kut! Geen show, geen charisma, hij leek zwaar vermoeid... Na tien minuten Manson begon de alphatent weer zachtjes leeg te stromen!
hey als je het van te voren weet, vertel je het mij dan ook even? en ook meteen hoe het weer die 3 dagen isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Als Lowlands 2006 weer zo'n feest wordt ga ik weerBlijft puike sfeer
LOLquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je kon ook gewoon shirtjes van jaren terug kopen daar. Kun je net gaan doe of je een die-hard bent.
Je kunt iig legaal mensen slaan volgend jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOLMisschien kan je ook wel bandjes krijgen van jaaaaren terug op marktplaats o.i.d.
Hahaha! Vet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kunt iig legaal mensen slaan volgend jaar: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
En bandjes zijn er inderdaad ook al: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/concertkaartjes/324323.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Alowlands%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A83746%253Bly%253A450324%253Bosi%253A2%26p%3D1&return=eJwlx1sKwyAQQNG9BMxn46hpyoiEdifSFJRIlYyQR%2BneO6Ff9x6PgJ%2BI0hKCBGzo5ZdnsN2%2FlxLKuCUH7URuXoW%2Bp7wm%2F55I6EfNbOBJleeI5dyN96YHcz2xM0wvtTKsTJGp2uKgsd8fwgIjSQ%3D%3D&df=1
Daar is alleen rock...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef CactusJack het volgende:
Ik werk er al vanaf 1997, ('s nachts tenten uitvegen) Heb volgend jaar dus jubileum editie.
Als echte gast ga ik liever naar Rock am Ring in duitsland, daar mag meer dan bij lowlands. Ook betere muziek.
Naar alle waarschijnlijkheid bedoel je Pennywise met brohemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Jaja Lowlands 2005
Hooowhoohoohoo". Nouja ik ken helaas de titel niet
Deze geweldige recensie van www.3voor12.nl moest ik even posten. En ik ben het er helemaal mee eensquote:Hogepriester Nick Cave verdrijft de demonen
Waanzinnige show van de wijze oermens in maatpak
Hey chagrijn, wat bedoel je met 'ik vond Nick Cave leuker bij The Birthday Party'? Heb jij wel naar de wijze lessen in gospelvorm geluisterd van vuurspuwer Cave? Ja, jij daar, miezerige chagrijn, hoezo 'Nick Cave is zo kalm geworden'? The Beast It Cometh, Cometh Down! Inderdaad, in maatpak en met goede musici. Nick Cave op Lowlands: een broeierige nachtclubsfeer met flarden uit het Oude Testament op de vloer.
Nick Cave and the bad seedsCONCERT
Nick Cave And The Bad Seeds, Grolsch tent, zondag 21 augustus Lowlands 2005
MUZIEK
Nick Cave is een genre op zich. Het is werk van het beest en de engel, de priester en de Judas. Nick Cave and the Bad Seeds live anno 2005 betekent stemmige ballads, spuwende preken van dan weer een lenige maffiabaas en dan weer een godvrezende apostel, waarbij de nadruk ligt op de parabels van Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus. Begeleid door zware piano, orgel, achtergrondzangeressen, bas, twee drummers, Dirty Three's Warren Ellis' viool en Mick Harvey op gitaar. Vanavond horen we verder de naderende donder van The Firstborn is Dead, de oververhitte wanhoopskreten uit de kelders van Sao Paolo ten tijden van Let Love In en The Good Son en zien we danspasjes van Stagger Lee.
PLUS
Het apocalyptische 'Get Ready For Love' ramt gelijk de haringen uit de Grolschtent. Praise Him! Praise Him! Als een slang kruipt hij, als een bezetene schopt hij. In een opstelling die doet denken aan de droomsequenties uit Twin Peaks, compleet met donkere gordijnen, rood licht en mysterieuze gromgeluiden uit de instrumenten. Het snoer van de microfoon is altijd te kort, maar het kan Cave niets schelen. Het waanzinnige vuur laait overal, geen tijd voor zulke onzin. Hé jij, jongen van 16 met je Korn-shirt, hé jij, andere scepticus: ben je nog niet bekeerd door de blarentong van King Ink? De kalende plek op Caves achterhoofd en de inhammen zijn de enige nadelige tekenen van ouderdom, verder is het alleen maar goed dat de demoon van The Birthday party nu tot wasdom is geworden en laat zien nog altijd niet overbodig en gearriveerd te zijn. En wee degene die daar aan twijfelt, Cave komt je achterna met zijn bezwerende stem die de tropenkoorts uit de diepe palmbossen brengt. Deanna, The Weeping Song, een orgastisch There She Goes, My Beautiful world. Deins terug voor die Red Right Hand! Stagger Lee en The Mercy Seat vormen de hoogtepunten van de dienst. De pesterijen van Cave aan het adres van bebaarde violist Warren Ellis (handdoek in zijn gezicht gooien) waren schijn; wat een goede begeleidingsband. En 'Oh Children' was opgedragen aan ons allemaal, de kinderen van de entertainende toortsdrager uit het schaduwrijk.
MIN
Die jongen in een Korn T-shirt die mompelde: 'wat een kutherrie'. De lelijke Grolsch reclame. Waarom stonden zoveel mensen apathisch toe te kijken in plaats van mee te deinen en te brullen? En natuurlijk is Lowlands met haar alledaagse trivialiteiten als plastic munten, lauwe pizza en stand-up-comedians geen bodem voor Koning Cave. De mysterieuze circustent uit de tv-serie Carnivàle
of een spooktheater in het hart van Rio De Janeiro zou eervoller zijn.
CONCLUSIE:
Amen.
CIJFER
9.8
avril lavigne stond toch op RARquote:
Zondag om half 2 's middags... Als je nou speciaal de Foo's nog wou zien ofzo... Dan is 25 euri niet veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, dat bandje? Die oproep is zondag geplaatst. Wat heb je er dan in hemelsnaam nog aan?.
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Modequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Is er al iets van de line-up van volgend jaar bekend?
Snel editten hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Mode
DM alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Mode
Ik klikte per ongeluk op invoerenquote:
Niet gezien, gelukkig !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
avril lavigne stond toch op RAR
Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
en The Bays mogen van mij ook zeker weer op herhaling (die waren er vorig jaar...)
Ze waren echt geweldig... Als je toevallig geinteresseerd bent in die opname van vorig jaar, mail, profiel, etc...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaan
Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Is er al iets van de line-up van volgend jaar bekend?
Zegt me allemaal niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazz![]()
Twee jaar geleden lekker gemist en naar Frank Anthony & The Las Vegas Train gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef mordradead het volgende:
Hot Hot Heat
Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...quote:
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nirvana, Pantera, Alice in Chains, The Beatles en 2Pac.
En Frank Zappa...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Roellio het volgende:
Frank Zappa!![]()
"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow"
En Hendrix natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!
Volgend jaar wil ik meer ska/reggae! Mr. T-bone, Seeed, Tin-Wish-Tin, Mark Foggo, Gentleman, Panteon Rococo... Dat was alles! Toch wel vrij matig voor 2 genres! Meer punk was ook zeker welkom geweest (en dan liever niet wéér de Dropkicks, Flogging Molly, New Found Glory, etc., maar graag iets originelers als NOFX, Me First & The Gimmee Gimmees, N3uk!, Real McKenzies, Antidote, Pro-Pain, etc. )... Minder mainstream is sowieso nooit wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef super-muffin het volgende:
Kun je LTV nog ergens zien?
Lowlands de Powlands was super grappigEn komt het optreden van Apocaliptica nog ergens op TV of internet?
Volgend jaar wil ik wel meer metal!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Meer punk (Pro-Pain, etc.)
Heb je de nieuwe CD gehoord?! Wat een kutplaat is dat zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Roellio het volgende:
Ze hadden madness moeten boeken. Die zijn net weer aan het touren geslagen!![]()
Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pro-pain is veels te stoer om punk te zijn.
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!
Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezettingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betah
Nirvana, Eric Clapton, The Doors, Duran Duran, dat wil de moderne lowlander zien en horen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betah
klopt, heb ze op fields of rock gezien en dat was niet veel speciaals..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezetting
Slayer heeft zijn beste tijd daarentegen wel gehad moet ik zeggen...
noem eens wat bekende nummers...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...
En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iron Maiden moet komen volgend jaar
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.
Clandestino, Mr. Bobbyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
King of the Bongo, Me Gustas Tu...
Heb toen vlak achter de alpha-tent om dat vuur staan dansen... Dát was een feestje zeg... *aaaah*... Weemoed weemoed... *zucht*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Clandestino, Mr. Bobby
Wat was dat ook mooi zeg, op lowlands 2001... Ik krijg kippevel als ik er weer aan denk...
Er liepen dit jaar dan ook opvallend veel mensen met oordopjes in, waaronder ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:
Ik heb bij Pro-Pain een gehoorsbeschadiging opgelopen!
Ik heb volgens mij na hun concert 3 dagen met een piep in m'n oren rondgelopen en ben toch best wat gewend qua geluidsniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |