abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29938245
Ik heb het wel in een Paradise zien staan ja, maar ik heb alleen die van zondag hier liggen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:52:07 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29938285
Hmm in die van vrijdag zie ik het niet... hoe ziet die advertentie eruit?
pi_29938324
Ehm is vrij klein en als ik 't me goed herinner staat het op een "rechterpagina".. Ik weet 't zelf ook niet meer precies
watch like nobody's dancing
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 22:56:06 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29938476
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
Heeft iemand toevallig de daily paradises bewaard en mee naar huis genomen? In die van zaterdag stond een oproep voor stagiares voor volgend jaar en ik wil graag daar op reageren.
Alleen ben ik dat uitgescheurde stukje kwijtgeraakt hmpf.. dus als iemand 'm nog heeft, zou die dan even voor me willen kijken naar welk mail adres je wat en hoe moet sturen? alvast bedankt!
heb t ook gelezen maar k kan t nie meer terugvinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:56:46 #205
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29938499
quote:
Zonder schuldgevoel snoepen van twee walletjes wil iedereen wel. De zondagskinderen van Mojo Concerts vieren het hele jaar feest, met all-access front-en backstage. De afdeling Marketing & Communicatie zoekt voor de periode maart t/m augustus 2006 een STAGIAIR (m/v) voor uiteenlopende werkzaamheden op redactioneel gebied. Ben of word je geschoold op HBO of universitair niveau? Heb je goede organisatorische, communicatieve en internetskills en spreek je ook een aardig woordje over de grens? Mail als de wieweerga een vlammende brief en CV aan info@lowlands.nl - subject: stagiair Lowlands 2006 - en maak van Lowlands Paradise je levenswerk.
Zow ff heel de tekst overgetypt...stond in de zondageditie op pagina 5

[ Bericht 31% gewijzigd door Morpheus2002 op 24-08-2005 23:02:11 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:57:34 #206
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29938535
In die van vrijdag staat het volgens mij niet, dus je zult nog even geduld moeten hebben, sorry.
pi_29938580
Volgens mij stond het toch vrij groot op de voorpagina?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:58:31 #208
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29938589
Ah het is al geregeld....thanx Morpheus2002
pi_29938623
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Wheeeeey super bedankt!

Maare, in welke stond het nu?
pi_29938812
De advertentie staat in de zondags editie van de DP.
LL 2005 was weer een geweldig feest, met behulp van wat ephedra heb ik zelfs maar 6 uur slaap nodig gehad
Ben nu pas weer een beetje op de been beste act was natuurlijk nightwish , MM viel zwaar tegen, maar ik begreep van een paar echte fans al dat hij behoorlijk uitgeblust zou zijn.
Wie heeft trouwens nog "that one guy" gezien in de Lima, geweldig leuke act.
Nou het is al weer bijna donderdag, dus nog maar 51 weekjes voor de volgende editie
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:04:38 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29938880
tsss in die van zondag.. ja dat had ik wel kunnen zien, maar op advies van anderen heb ik alleen die van vrijdag bekeken en die van zaterdag kon ik niet vinden...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:07:41 #212
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29939018
verkeerde topic
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:08:25 #213
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29939046
Ik heb ook eerst 3x de vrijdag en zaterdageditie doorgelezen Ik dacht al dat ik blind werd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 23:09:14 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29939088
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook eerst 3x de vrijdag en zaterdageditie doorgelezen Ik dacht al dat ik blind werd
zelfde hier, en die van zondag had k hier niet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29939528
Haha sorry mensen voor de verwarring! My bad Beetje gevoel van datum en tijd verloren denk ik! Anyway, iedereen die heeft zitten bladeren, super bedankt! als ik die stageplek krijg en ik kan backstagepasjes regelen, dan weet ik jullie te vinden
pi_29939723
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 03:15 schreef HueyM het volgende:
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.
Zondag/maandagnacht was juist gaaf! Ik en een vriend ontmoetten wat mensen uit het Oosten (zoals ze zichzelf voorstelden) en die hadden ook wel zin om de trommel ter hand te nemen op camping 1. We begonnen met 8 mensen en binnen no time liepen we met een mannetje of 40-50 camping 1,2 en 3 af om elke camping rond half 6 's ochtends van een trommelconcert te voorzien onder luid gezang van het camouflagelied . Helaas werden we na 2 rondjes door de beveiliging in de kraag gevat en viel de groep uiteen .
pi_29939835
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef Tr0ublegum het volgende:
Haha sorry mensen voor de verwarring! My bad Beetje gevoel van datum en tijd verloren denk ik! Anyway, iedereen die heeft zitten bladeren, super bedankt! als ik die stageplek krijg en ik kan backstagepasjes regelen, dan weet ik jullie te vinden
Daar houden we je aan
Zelf denk ik dat dat onmogelijk wordt, want de organisatie schijnt redelijk streng te zijn.
3 jaar terug probeerden een paar mensen mij mee te nemen naar de guest/pers tent.
Zij hadden wel je juiste pasje/bandjes maar ondanks dat mocht ik niet mee met ze, hoe ze ook op die klerekast bij de ingang in praten.
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:28:51 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29940057
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Daar houden we je aan
Zelf denk ik dat dat onmogelijk wordt, want de organisatie schijnt redelijk streng te zijn.
3 jaar terug probeerden een paar mensen mij mee te nemen naar de guest/pers tent.
Zij hadden wel je juiste pasje/bandjes maar ondanks dat mocht ik niet mee met ze, hoe ze ook op die klerekast bij de ingang in praten.
Je moet er dan in elk geval een stuk of 4 zien te regelen...
pi_29940312
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het kon ook anders. Ik zat dus op camping 2 en ik was 's ochtends net naar de WC geweest en zat even lekker buiten, zie ik tot mijn verbazing ineens iemand in z'n onderbroek naar een boom kijken. Ik dus zoiets van: "Okay, daar is het een en ander nog niet uitgewerkt." Hij stond gewoon tussen de tenten. Trekt 'ie z'n onderbroek omlaag, begint te plassen en als 'ie klaar is loopt 'ie gewoon weer weg (met z'n onderbroek omhoog, dat wel). Gewoon. Het was licht, overal tenten en mensen. .
Ik liep overdag over het pad van de alpha tent af. In de menigte haalt een of andere dronken dude midden op straat zijn leuter uit zijn broek en begint een potje te pissen.
In de vroege ochtend glorie (8-9 uur) hoorde ik ook een wijf gillen dat haar vriend zijn slaapzak had onder gepist.
pi_29940351
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Je moet er dan in elk geval een stuk of 4 zien te regelen...
Ik steek wel een zakdoek gedrenkt in chloroform bij me
I'll sing you a lullaby.
pi_29941064
Lowlands 2005 nu op mtv trouwens!!
pi_29941103
Het klinkt wel minder goed dan live dat franz ferdinand.
pi_29941497
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Tr0ublegum het volgende:

[..]

Hmm vrijdag zou ook wel kunnen hoor.. dan heb ik waarschijnlijk zaterdag een oud krantje zitten lezen. For some reason heb ik in vier jaar lowlands nooit beslag kunnen leggen op een "verse" daily paradise maar moet ik 't altijd doen met exemplaren die op de grond liggen..
Ik heb hem toevallig wel bewaard omdat ik er zelf insta omdat ik 2e ben geworden bij de spacequiz
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]

Zondag/maandagnacht was juist gaaf! Ik en een vriend ontmoetten wat mensen uit het Oosten (zoals ze zichzelf voorstelden) en die hadden ook wel zin om de trommel ter hand te nemen op camping 1. We begonnen met 8 mensen en binnen no time liepen we met een mannetje of 40-50 camping 1,2 en 3 af om elke camping rond half 6 's ochtends van een trommelconcert te voorzien onder luid gezang van het camouflagelied . Helaas werden we na 2 rondjes door de beveiliging in de kraag gevat en viel de groep uiteen .
Ah heb ik ook nog een tijdje bij meegelopen, ben uiteindelijk toen we weer op camping 2 kwamen maar gaan slapen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:07:04 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29941615
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Tr0ublegum het volgende:
Lowlands 2005 nu op mtv trouwens!!
is er ergens een overzicht van wat er nog allemaal langs gaat komen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29941625
die blanke zanger van the prodigy heeft echt een eng hoofd
nu op mtv
Extremistisch gematigd.
pi_29941637
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is er ergens een overzicht van wat er nog allemaal langs gaat komen?
teletekst
Extremistisch gematigd.
pi_29941786
whaha prodigy was wel meesterlijk. Op de plek waar hij op de hekken stond waren wij aan het springen, zag m'n zusje nog voorbijkomen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:17:57 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29942004
van morgen heb 3 dingen gezien, dus ff de video goed zetten
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:44:20 #229
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29942977
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef P8 het volgende:
die blanke zanger van the prodigy heeft echt een eng hoofd
nu op mtv
Hijs gewoon badass, en die neger ook! XD
pi_29943800
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef Jed1Gam het volgende:
whaha prodigy was wel meesterlijk. Op de plek waar hij op de hekken stond waren wij aan het springen, zag m'n zusje nog voorbijkomen.
Ze waren echt supervet inderdaad!
pi_29946033
Jaja Lowlands 2005

Ik had nog een slechte nasmaak van Lowlands 2000. Teveel voor het eerst van die dancefiguren, die voornamelijk luxe moeilijk zaten te doen. Maar dit jaar was de sfeer weer toppie.

Weer ouderwets komische malloten. Het biersmijten beviel en werd weer eens toegestaan. En ff clandestien gecrowdsurft.

Kortom me puberjaren waren weer terug. Misschien hielp het wel dat ik (als enige ?) met een Lowlands 1998 shirt rondliep?

Jaj goed hoe kwamen we daar enzo en wat hadden we gezien?

Om 16:10 uit me werk gegaan. Snel naar huis. Inpakken koken enzo. Werd het toch 19:30 eer we in de auto zaten (een vriend en ik)

Blazen, we besloten via Utrecht te gaan, (vanuit Leiden). Toch weer ellendige file.

Eer we dus op Lowlands waren was het dus toch mooi 21:30 en aardig donker aan t worden. Camping 1,2,3 en 4 vol. Wij maar ovr de brug. Sloegen pad in. Oh vol tis camping 3 andere kant op (was indeling vergeten). Hey een plekje.
23:00 stond onze tent en hadden we #@$! Prodigy gemist. Helaas pindakaas. Maar het bleek dat we wel op camping 3 zaten lol!!
Goed dan maar het terrein verkennen. Wat direct opviel was dat de aankleding heel mooi was. Wat direkt ook stoorde was het commerciele niveau. Een La Place tent, een Hema Hotdog tent. Het leek godverdomme het gemiddelde dorpsplein wel op zaterdagmiddag.

Maar goed verder was het wel leuk aangekleed.
We keken op het programmaboekje en besloten de '90s shit van de Grolsch uit te proberen. Met af en toe wat patatjes ed tussendoor. Plus het nodige bier.
Toen mijn vriend even mee gegaan naar de 24 uurstent
En om 4:00 had hij het wel gezien. Ik nog niet. Nog lekker weghijsen en opeens merkte ik dat het licht was! Ff knipperen plasje doen en weer terug de tent in. Uiteindelijk maar op me matje gekropen rond 8:30
om 11:00 kreeg ik een por van die vriend van me en hij bleef me wakker houden.

Dus de rest van de dag als een zombie over het veld gerend. Maar goed wel muziek.

Na moeizaan wakker worden en een uitgerekt ochtendritueel hoorden mijn oren de eerste klanken van Apocalyptica. Had ze al eerder gezien zowel op lowlands als Dynamo open air. Dit keer hadden ze een drummer dr bij. Ik weet niet of het aan het geluid lag, maar het drumstel klonk als een boekenplank. Jammer want verder was het idee wel aardig. Er werd ook wat Metallica covers opgevoerd dus ik vond het allemaal best. De laatste 15 min van hun set bracht ik liggend op het zijveld door.

Toen ontdekte ik de Essent Tent en aangezien ik de edities vanaf 2000 had gemist werd ik verrast door het Open Podium. Als hobbymuzikant meteen enthousiast de tent ingegaan en me opgegeven. helaas zou ik nooit aan de beurt komen. Geeft verder ook niets af en toe waren dr kneusjes maar het was allemaal erg gezellig en wat vooral opviel: niemand boeroepte de kneusjes weg. En met kneusjes bedoelde ik degene die hun tekst kwijtraakte of een snaar miste bij het spelen. Zeer relax publiek dus, en bij bekende nummers was het feesten geblazen zoals bij nummers van Queens of, Foo Fighters en ook covers van Lenny Kravitz. Alleen Jan Douwe Kroeske speelde de zeur. Af en toe ging dat wel irriteren. Toen ik ff naar de WC moest enkele minuutje Bad Religion opgepikt, maar ik vind maar weinig van die neo-punk zoals ik het noem leuk. Eigenlijk alleen Green Day. De Alpha tent dacht er anders over want die was bomvol. Teruggelopen naar het open podium.

Niet dus zelf aan de beurt geweest maar het was weer tijd voor serieuzere shit. Mijn vriend vond Nightwish wel leuk en ik besloot om mee te kijken. Leuke set, afwisselend en een gedreven zangeres in t geel. Fantastisch en de metal show was ook mooi. Sympathieke gasten en ondanks me duffe kop toch af en toe meegebangd.

Wat gegeten en vooral gelachen om (ja ik kom van een andere planeet) het voor ons onbekend fenomeen Silent Disco. Wat ziet dat er grappig uit, van die gasten die spastisch lopen te bewegen en opeens gezamenlijk roepen: "Here we Go!"

Mijn vriend ergens kwijtgeraakt maar boeiend, tijd voor de Pixies . Ken geen nummers van ze maar heb welles Frank Black solo gezien. Ik stond vanwege de drukte aan de rand van de Grolsch tent.Was toen wel aardig. En dit klinkt als lekkere punkrock. Gewoon doorduwen. Ik ken de bandleden niet maar de bassiste was wel lekker en aan het gejoel te horen stond ik niet alleen in de mening. Het klonk ook nog allemaal retestrak. Goede shit dus.

Toen snel een biertje en tijd voor meneer Manson .
Wat moet ik zeggen? Een geboren entertainer, wel minder provocerend dan destijds in '98 op Dynamo. Toen gooiden we destijds modder op zijn jarretels waardoor die zich heerlijk liet opfokken. Nu ging het publiek als een kip zonder kop uit hun plaat en Manson genoot zichtbaar.

De nummers gingen dr wel in, het decor was aardig maar toch miste je iets. Sommigen zeiden dat de drummer of gitarist ruk speelde, maar ik vond het wel meevallen. De nummers waren herkenbaar.
Helemaal een pakkend gevoel had het toch niet, en het gitaargeluid was matig.

Toen weer een lange nacht voor de boeg. Eerts proberen te dansen in Alpha maar Alpha was een beetje leeg. Dan maar weer Grolsch. Weer lekkere nummers. Wel raakte we pissed van een gast die op een relatief rustig nummers moest pogoen en ons bier uit onze beker denderde. Collectief besloten we dan maar de rest van het bier in zij richting te gooien. Mijn vriend gooide recht in zijn smoel lol. Gelukkig kon ie er om lachen, na een high five gingen we weer ieders ons weegs.
Dat betekent nog wat biertjes dr bij, en daarna voor mij de 24 uurs tent weer. Lekker vol en ieder hoopte op een nummer dat ze ook in de Grolsch tent draaide maar halverwege afkapte. Het punknummer met een meezing gedeelte van "Hooowhoohoohoo". Nouja ik ken helaas de titel niet. IIg draaide de 24 uurs DJ het een stukkie, kapte het af ging over op house maar de hele tent maar "hooo" doorbrullen. Vet lachen want de dj haakte dr op in door de beat met onze zang te laten mee gaan. Een instant hit lol.

Goed vijf uur lag ik in me nest en de volgende dag weer op.

Gedouched dit keer, en erachter gekomen dat zo'n mannetje op het hokje betekent dat je je vriendin moet uitnodigen om mee blote mannen te gaan kijken. Andersom kan je natuurlijk wel vergeten zij zal je nooit uitnodigen

Helaas Millionaire gemist

Toen net het laatste stukkie van me favoriete band Korn . Ze speelden ook een stukkie van me andere favoriete band, "One" van Metallica, dat ze over lieten gaan in een Follow the Leader nummer.

Daarna nog een cover en toen Blind, maar helaas dus de rest van hun eigen nummers gemist. Ik vond ze overigens niet arrogant, eerder sympathiek.

Daarna weer kijken of ik eeuwige roem kon verkrijgen op het Open Podium weer niet gelukt, maar zoals gezegd wel genoten.

Bier bijgetankt, de laatste want ik zou later naar huis moeten rijden, alcoholvrij. Tijd daarna voor Queens of the Stone Age. Het geluid was matig, de bassdrum stond iets te hard en de gitaar gromde iets te ver door maar de nummers zelf waren lekker strak. Alles werd in een aparte versie gegoten en de band kickte merkbaar op knalharde stops. Kicken. Zoals het hoort doe je het beste voor het laatste en dus werd "Noone Knows" achteraan gedaan en nog in stukjes gemoot ook.

Al een beetje last van me voeten maar verder veel fitter dan de dag ervoor ging ik al spullen opruimen in me tent en in me auto donderen. Dat scheelde veel in eenkeer sjouwen. Ik zou straks allen de tent moeten sjouwen. Heel kort even bij Charlie het Alkaline Trio gezien. Lekkere ragpunk maar niet serieus genoeg om er lang naar te blijven kijken.

Terug was het tijd voor de Foo Fighters. Ik dacht dat we net op tijd kwamen maar ze waren net begonnen. Ik heb maar enkele Foo Fighters dingetjes en geen albums ofzo, maar hun eerste concert op Lowlands beviel me wel en latere TV registraties ed zagen dr ook cool uit. Dus ik bereidde me op een feestje voor. Dat was het ook. De eerste helft van de set knalde het lekker door. Er werd ook stiekem gecrowdsurft en ik waagde me er ook aan. Helaas werd ik richting een medesurfer geworpen zodat we bijna opelkaar zouden klappen. Ik dus maar naar benden gaan, maar verzwikte me linker enkel toch. Ik zou die nacht en de volgende dag er nog veel last van krijgen . op het moent zelf deed het eerst 10 min. hevig pijn en daarna trok het redelijk weg. Genoeg om weer te springen enzo. Crowd surfen liet ik uit me hoofd. Wel ving ik surfers aktief op. En fotografeerde Dave grohl die vlakbij ons op het publiek gitaar zat te spelen.

Ondertussen werd de security zat van de surfers. Blijkbaar gingen ze xtra paadje door het publiek richting mengtafelmaken. Want toen opeens een meisje langszeilde en ik haar naar voren duwde greep een security man haar meteen. Echt met zo'n haal en grijns van "Eindelijk!".

Na afloop van het concert hoorde ik ook 2 jongens vragen wat er met aangehouden crowdsurfers gebeurde. "Naar het politiebureau" was het nuchtere antwoord. De jongens kende de meid en ik had spijt als haren op me hoofd van de aktie. Dus het meisje dat door crowdsurfen op het politiebureau van Lelystad heeft gezeten: 10000x sorry!!!

Ja wat betreft het verder concert vond ik dat rustige gedeelte wel erg lang. Opeens leek er geen schot in te zitten en bleef meneer Grohl maar lullen. Het haalde de vaart en dynamiek een beetje uit het concert. Wel leuk dat hij een nummer ook aan die, ja DIE band opdroeg

Ja en toen was het afgelopen. Nog heel ff kort gedanst in Grolsch en daarna richting auto. Tijdens het tillen ging mijn linker poot protesteren. Gelukkig hadden we 2 onverwachte lifters, 1 Noors meisje en haar nederlandse vriendin. Aangenaam gezelschap dus we hadden wat aanspraak ook

Rond 3:30 thuis en 4:00 lag ik in me nest om op 7:00 weer uit me bed voor werk . Met een strak dieet op paracetamol ging het olopen weer vooruit en maandagavond vroeg naar bed gegaan en heerlijk bijgeslapen

Als Lowlands 2006 weer zo'n feest wordt ga ik weer Blijft puike sfeer

+ punten:
Muziek: 1)Queens of The Stone Age
To do dingen: schreeuwdatabase
Eten: ruime keus
Drinken: bier!
Camping: nog steeds een gezellige bende met goede toiletten
Festivalterrein: mooie decors, goede sfeer
Weer: was mooi droog en zonnig

-punten
Festivalterrein: commerciele bende geworden. Alles wordt gepresenteerd wel door iets, zelfs de
infopaal door Orange :S Daarbij begint het soms iets te groot te worden, de afstand tot de alpha vanaf de ingang is echt een aardig wandeltripje.
Muziek: te weinig harde bands of ik zal wel een ouwe lul zijn. Het begint me ook te vroeg of is iedereen tegenwoordig een vroege vogel. De zaterdagbands mogen van mij wel kappen rond 2:00
Cabaret: stom dat je in de rij moet staan. Jan Jaap van der Wal gemist. Waarom wel in de rij voor cabaret en niet voor Millionaire? Die optredens moeten ook open toegankelijk zijn.

dat was het weer dames en heren

ltrz

Edit: campingsite nader gespecifieerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Godshand op 25-08-2005 04:02:02 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_29949677
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Kortom me puberjaren waren weer terug. Misschien hielp het wel dat ik (als enige ?) met een Lowlands 1998 shirt rondliep?
Als je niet bij That 1 Guy was, was je niet de enige met een '98 shirt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:33 #233
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29950215
quote:

Toen snel een biertje en tijd voor meneer Manson .
Wat moet ik zeggen? Een geboren entertainer, wel minder provocerend dan destijds in '98 op Dynamo. Toen gooiden we destijds modder op zijn jarretels waardoor die zich heerlijk liet opfokken. Nu ging het publiek als een kip zonder kop uit hun plaat en Manson genoot zichtbaar.

De nummers gingen dr wel in, het decor was aardig maar toch miste je iets. Sommigen zeiden dat de drummer of gitarist ruk speelde, maar ik vond het wel meevallen. De nummers waren herkenbaar.
Helemaal een pakkend gevoel had het toch niet, en het gitaargeluid was matig.
Het publiek als een kip zonder kop uit zijn naad? Manson genoot zichtbaar? Manson een geboren entertainer?! Naar welk optreden ben jij geweest man!? Manson was volkomen kut! Geen show, geen charisma, hij leek zwaar vermoeid... Na tien minuten Manson begon de alphatent weer zachtjes leeg te stromen!
quote:
Na afloop van het concert hoorde ik ook 2 jongens vragen wat er met aangehouden crowdsurfers gebeurde. "Naar het politiebureau" was het nuchtere antwoord. De jongens kende de meid en ik had spijt als haren op me hoofd van de aktie. Dus het meisje dat door crowdsurfen op het politiebureau van Lelystad heeft gezeten: 10000x sorry!!!
Lowlands heeft een eigen politiebureautje
pi_29950455
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
Het publiek als een kip zonder kop uit zijn naad? Manson genoot zichtbaar? Manson een geboren entertainer?! Naar welk optreden ben jij geweest man!? Manson was volkomen kut! Geen show, geen charisma, hij leek zwaar vermoeid... Na tien minuten Manson begon de alphatent weer zachtjes leeg te stromen!
Volgens mij hebben we alle drie iets anders gezien. Ik heb ook een heel enthousiant publiek gezien. En Manson was inderdaad vrij mat, maar toch wel wat beter dan wat jij nu beweert
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29950508
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Je was me voor..... Ik vond het een kut concert..... QOTSA ook trouwens, maar dat zal aan mijn stemming gelegen hebben. Zita Swoon was gewoon erg goed, Foo Fighters, The prodigy, El Pus ook.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29950610
quote:
Als Lowlands 2006 weer zo'n feest wordt ga ik weer Blijft puike sfeer
hey als je het van te voren weet, vertel je het mij dan ook even? en ook meteen hoe het weer die 3 dagen is
Extremistisch gematigd.
pi_29950774
Ik heb nog een dag een lowlands 1997 shirt aan gehad ! haha
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_29950860
Je kon ook gewoon shirtjes van jaren terug kopen daar. Kun je net gaan doe of je een die-hard bent.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:49:20 #239
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29950984
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je kon ook gewoon shirtjes van jaren terug kopen daar. Kun je net gaan doe of je een die-hard bent.
LOL Misschien kan je ook wel bandjes krijgen van jaaaaren terug op marktplaats o.i.d.
pi_29951044
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

LOL Misschien kan je ook wel bandjes krijgen van jaaaaren terug op marktplaats o.i.d.
Je kunt iig legaal mensen slaan volgend jaar

En bandjes zijn er inderdaad ook al
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:53:18 #241
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29951093
Ik werk er al vanaf 1997, ('s nachts tenten uitvegen) Heb volgend jaar dus jubileum editie.

Als echte gast ga ik liever naar Rock am Ring in duitsland, daar mag meer dan bij lowlands. Ook betere muziek.
pi_29951269
Euh, dat bandje? Die oproep is zondag geplaatst. Wat heb je er dan in hemelsnaam nog aan? .
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:14:00 #244
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29951688
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef CactusJack het volgende:
Ik werk er al vanaf 1997, ('s nachts tenten uitvegen) Heb volgend jaar dus jubileum editie.

Als echte gast ga ik liever naar Rock am Ring in duitsland, daar mag meer dan bij lowlands. Ook betere muziek.
Daar is alleen rock...
pi_29951997
quote:
Jaja Lowlands 2005

Hooowhoohoohoo". Nouja ik ken helaas de titel niet
Naar alle waarschijnlijkheid bedoel je Pennywise met brohem
pi_29952675
brohymn
pi_29953043
quote:
Hogepriester Nick Cave verdrijft de demonen
Waanzinnige show van de wijze oermens in maatpak

Hey chagrijn, wat bedoel je met 'ik vond Nick Cave leuker bij The Birthday Party'? Heb jij wel naar de wijze lessen in gospelvorm geluisterd van vuurspuwer Cave? Ja, jij daar, miezerige chagrijn, hoezo 'Nick Cave is zo kalm geworden'? The Beast It Cometh, Cometh Down! Inderdaad, in maatpak en met goede musici. Nick Cave op Lowlands: een broeierige nachtclubsfeer met flarden uit het Oude Testament op de vloer.

Nick Cave and the bad seedsCONCERT
Nick Cave And The Bad Seeds, Grolsch tent, zondag 21 augustus Lowlands 2005

MUZIEK
Nick Cave is een genre op zich. Het is werk van het beest en de engel, de priester en de Judas. Nick Cave and the Bad Seeds live anno 2005 betekent stemmige ballads, spuwende preken van dan weer een lenige maffiabaas en dan weer een godvrezende apostel, waarbij de nadruk ligt op de parabels van Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus. Begeleid door zware piano, orgel, achtergrondzangeressen, bas, twee drummers, Dirty Three's Warren Ellis' viool en Mick Harvey op gitaar. Vanavond horen we verder de naderende donder van The Firstborn is Dead, de oververhitte wanhoopskreten uit de kelders van Sao Paolo ten tijden van Let Love In en The Good Son en zien we danspasjes van Stagger Lee.

PLUS
Het apocalyptische 'Get Ready For Love' ramt gelijk de haringen uit de Grolschtent. Praise Him! Praise Him! Als een slang kruipt hij, als een bezetene schopt hij. In een opstelling die doet denken aan de droomsequenties uit Twin Peaks, compleet met donkere gordijnen, rood licht en mysterieuze gromgeluiden uit de instrumenten. Het snoer van de microfoon is altijd te kort, maar het kan Cave niets schelen. Het waanzinnige vuur laait overal, geen tijd voor zulke onzin. Hé jij, jongen van 16 met je Korn-shirt, hé jij, andere scepticus: ben je nog niet bekeerd door de blarentong van King Ink? De kalende plek op Caves achterhoofd en de inhammen zijn de enige nadelige tekenen van ouderdom, verder is het alleen maar goed dat de demoon van The Birthday party nu tot wasdom is geworden en laat zien nog altijd niet overbodig en gearriveerd te zijn. En wee degene die daar aan twijfelt, Cave komt je achterna met zijn bezwerende stem die de tropenkoorts uit de diepe palmbossen brengt. Deanna, The Weeping Song, een orgastisch There She Goes, My Beautiful world. Deins terug voor die Red Right Hand! Stagger Lee en The Mercy Seat vormen de hoogtepunten van de dienst. De pesterijen van Cave aan het adres van bebaarde violist Warren Ellis (handdoek in zijn gezicht gooien) waren schijn; wat een goede begeleidingsband. En 'Oh Children' was opgedragen aan ons allemaal, de kinderen van de entertainende toortsdrager uit het schaduwrijk.

MIN
Die jongen in een Korn T-shirt die mompelde: 'wat een kutherrie'. De lelijke Grolsch reclame. Waarom stonden zoveel mensen apathisch toe te kijken in plaats van mee te deinen en te brullen? En natuurlijk is Lowlands met haar alledaagse trivialiteiten als plastic munten, lauwe pizza en stand-up-comedians geen bodem voor Koning Cave. De mysterieuze circustent uit de tv-serie Carnivàle
of een spooktheater in het hart van Rio De Janeiro zou eervoller zijn.

CONCLUSIE:
Amen.

CIJFER
9.8
Deze geweldige recensie van www.3voor12.nl moest ik even posten. En ik ben het er helemaal mee eens
A mind with a heart of it's own
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 13:07:03 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29953275
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:14 schreef Varr het volgende:

[..]

Daar is alleen rock...
avril lavigne stond toch op RAR
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:14:37 #249
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29953510
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, dat bandje? Die oproep is zondag geplaatst. Wat heb je er dan in hemelsnaam nog aan? .
Zondag om half 2 's middags... Als je nou speciaal de Foo's nog wou zien ofzo... Dan is 25 euri niet veel geld.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:16:05 #250
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_29953567
Is er al iets van de line-up van volgend jaar bekend?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_29953626
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Mode
pi_29953650
SOAD, hoop ik.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29953660
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Snel editten he .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 13:20:05 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29953711
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

DM alweer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29953889
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:

[..]

Snel editten he .
Ik klikte per ongeluk op invoeren
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:28:32 #256
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29954006
Ik ga voor Clutch, Turbonegro, S.O.A.D., Manu Chao (touren die nog eigenlijk?), Transplants, Me First & The Gimmee Gimmees, NOFX, Rancid... En als afsluiter op de zondag: The Brian Setzer Orchestra!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:30:21 #257
65490 whoops
pi_29954071
Als het aan FOK! ligt is er binnen een dag weer een editie vol geloof ik...

Ik zou Seeed nog wel een keertje willen zien, en The Bays mogen van mij ook zeker weer op herhaling (die waren er vorig jaar...)
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:31:14 #258
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29954112
Zo, de review staat online! Dat was mijn verhaal! Geloof dat over een aantal artiesten, zoals Juliette, de meningen verschillen, maar ach. Stonden op 3 trouwens.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29954441
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

avril lavigne stond toch op RAR
Niet gezien, gelukkig !
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:46:12 #260
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29954668
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
en The Bays mogen van mij ook zeker weer op herhaling (die waren er vorig jaar...)
Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:48:37 #261
65490 whoops
pi_29954749
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:46 schreef Vork het volgende:

[..]

Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaan
Ze waren echt geweldig... Als je toevallig geinteresseerd bent in die opname van vorig jaar, mail, profiel, etc...
pi_29955515
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazz
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:21:10 #263
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29955900
Hot Hot Heat
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:22:12 #264
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29955935
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef EricBoucher het volgende:

[..]

Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazz
Zegt me allemaal niks.
pi_29955949
Nirvana, Pantera, Alice in Chains, The Beatles en 2Pac.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:23:36 #266
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29955983
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef mordradead het volgende:
Hot Hot Heat
Twee jaar geleden lekker gemist en naar Frank Anthony & The Las Vegas Train gegaan Zeker geen spijt van gehad! Die gast was geniaal!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:23:59 #267
65490 whoops
pi_29956001
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Varr het volgende:

[..]

Zegt me allemaal niks.
Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:24:24 #268
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29956012
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nirvana, Pantera, Alice in Chains, The Beatles en 2Pac.
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:25:15 #269
65490 whoops
pi_29956039
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

En Frank Zappa...
pi_29956060
Frank Zappa!

"Look at the way the huskies go, and don't you eat that yellow snow"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:26:21 #271
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29956078
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef whoops het volgende:

[..]

En Frank Zappa...
...En Queen in de originele formatie als surprise-act
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:26:30 #272
65490 whoops
pi_29956086
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Roellio het volgende:
Frank Zappa!

"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow"
pi_29956161
Kun je LTV nog ergens zien?
Lowlands de Powlands was super grappig En komt het optreden van Apocaliptica nog ergens op TV of internet?

Volgend jaar wil ik wel meer metal!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:38:02 #274
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29956462
Iron Maiden moet komen volgend jaar
pi_29956686
Maiden!
pi_29956719
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

En Hendrix natuurlijk
pi_29956759
The rolling stones!

oh nee.... die leven nog.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:46:38 #278
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29956781
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef super-muffin het volgende:
Kun je LTV nog ergens zien?
Lowlands de Powlands was super grappig En komt het optreden van Apocaliptica nog ergens op TV of internet?

Volgend jaar wil ik wel meer metal!
Volgend jaar wil ik meer ska/reggae! Mr. T-bone, Seeed, Tin-Wish-Tin, Mark Foggo, Gentleman, Panteon Rococo... Dat was alles! Toch wel vrij matig voor 2 genres! Meer punk was ook zeker welkom geweest (en dan liever niet wéér de Dropkicks, Flogging Molly, New Found Glory, etc., maar graag iets originelers als NOFX, Me First & The Gimmee Gimmees, N3uk!, Real McKenzies, Antidote, Pro-Pain, etc. )... Minder mainstream is sowieso nooit weg Lowlands is juist tof als je nieuwe zooi ontdekt! Kijk maar naar al die mensen die nu helemaal wild zijn van That 1 Guy...
pi_29956843
Ze hadden madness moeten boeken. Die zijn net weer aan het touren geslagen!
pi_29956870
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Meer punk (Pro-Pain, etc.)

Pro-pain is veels te stoer om punk te zijn.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:50:29 #281
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29956941
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Roellio het volgende:
Ze hadden madness moeten boeken. Die zijn net weer aan het touren geslagen!
Heb je de nieuwe CD gehoord?! Wat een kutplaat is dat zeg!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:51:17 #282
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29956979
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Pro-pain is veels te stoer om punk te zijn.
Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!
pi_29957076
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betah
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:54:44 #284
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29957124
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezetting

Slayer heeft zijn beste tijd daarentegen wel gehad moet ik zeggen...
pi_29957131
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nirvana, Eric Clapton, The Doors, Duran Duran, dat wil de moderne lowlander zien en horen!
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezetting

Slayer heeft zijn beste tijd daarentegen wel gehad moet ik zeggen...
klopt, heb ze op fields of rock gezien en dat was niet veel speciaals..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:55:21 #286
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29957150
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:

[..]

Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...
noem eens wat bekende nummers...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:55:25 #287
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_29957152
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iron Maiden moet komen volgend jaar
En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.
pi_29957206
SLAYER IS ECHT WEL DE BESTE JA ! ! !
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:56:37 #289
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_29957213
Beetje late reactie maar ik ben ook naar Lowlands geweest. Was echt helemaal top! Hoogtepunten: Soulwax, 2 many DJ´s, Enge Buren, Franz Ferdinand, Incubus, Foo Fighters, Fort Minor (met rapper van Linkin Park) en natuurlijk het nineties feest op zaterdagavond. Geweldig om al die oude nummers weer te horen, ging helemaal uit mijn dak

Het was mijn eerste keer Lowlands maar volgend jaar ga ik zeker weer!
NSJ & Lowlands still on my mind
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:57:07 #290
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29957234
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Varr het volgende:

[..]
noem eens wat bekende nummers...
King of the Bongo, Me Gustas Tu...
pi_29957300
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Grobbel het volgende:

[..]

En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:03:37 #292
65490 whoops
pi_29957501
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

King of the Bongo, Me Gustas Tu...
Clandestino, Mr. Bobby

Wat was dat ook mooi zeg, op lowlands 2001... Ik krijg kippevel als ik er weer aan denk...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:09:21 #293
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29957730
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef whoops het volgende:

[..]

Clandestino, Mr. Bobby

Wat was dat ook mooi zeg, op lowlands 2001... Ik krijg kippevel als ik er weer aan denk...
Heb toen vlak achter de alpha-tent om dat vuur staan dansen... Dát was een feestje zeg... *aaaah*... Weemoed weemoed... *zucht*
pi_29957791
Ik heb bij Pro-Pain een gehoorsbeschadiging opgelopen!

Ik heb volgens mij na hun concert 3 dagen met een piep in m'n oren rondgelopen en ben toch best wat gewend qua geluidsniveau.
pi_29958487
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:
Ik heb bij Pro-Pain een gehoorsbeschadiging opgelopen!

Ik heb volgens mij na hun concert 3 dagen met een piep in m'n oren rondgelopen en ben toch best wat gewend qua geluidsniveau.
Er liepen dit jaar dan ook opvallend veel mensen met oordopjes in, waaronder ik.
Niet onverstandig, dunkt me zo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 16:31:46 #296
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_29960887
Als primus weer op Lowlands komt ga ik ook volgend jaar of mr. bungle
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:32:46 #297
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29960930
Zijn er al geruchten voor 2006 bekend?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:40:43 #298
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29961210
ja, oasis, stereophonics en travis komen
Bernie en ik zijn tof.
pi_29962031
zou wel leuk zijn.
pi_29963072
Als jullie wat interviews willen beluisteren met Lowlands 2005 artiesten check dan www.toazted.nl. Ze hebben audio interviews gedaan met Prodigy, Jeugd van Tegenwoordig, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs. Check de banner op de homepage, dan kom je bij de Lowlands pagina!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')