Heb je de nieuwe CD gehoord?! Wat een kutplaat is dat zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Roellio het volgende:
Ze hadden madness moeten boeken. Die zijn net weer aan het touren geslagen!![]()
Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pro-pain is veels te stoer om punk te zijn.
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Okee okee, Pro-Pain valt niet in de categorie punk... Maar you get my point... Meer originele beuk-herrie!
Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezettingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betah
Nirvana, Eric Clapton, The Doors, Duran Duran, dat wil de moderne lowlander zien en horen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slayer, Megadeth, Anthrax......want vroegah was alles betah
klopt, heb ze op fields of rock gezien en dat was niet veel speciaals..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Anthrax heb ik nog op Dour gezien in de originele bezetting
Slayer heeft zijn beste tijd daarentegen wel gehad moet ik zeggen...
noem eens wat bekende nummers...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...
En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iron Maiden moet komen volgend jaar
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan vragen we of de familie Osbourne de presentatie voor hun rekening wil nemen.
Clandestino, Mr. Bobbyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
King of the Bongo, Me Gustas Tu...
Heb toen vlak achter de alpha-tent om dat vuur staan dansen... Dát was een feestje zeg... *aaaah*... Weemoed weemoed... *zucht*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Clandestino, Mr. Bobby
Wat was dat ook mooi zeg, op lowlands 2001... Ik krijg kippevel als ik er weer aan denk...
Er liepen dit jaar dan ook opvallend veel mensen met oordopjes in, waaronder ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:
Ik heb bij Pro-Pain een gehoorsbeschadiging opgelopen!
Ik heb volgens mij na hun concert 3 dagen met een piep in m'n oren rondgelopen en ben toch best wat gewend qua geluidsniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |