Zelfde probleem gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef mordradead het volgende:
Ik spreek net met een vriend van me... die heeft het gepresteerd van van half 11 tot 9 uur te slapen
ja echtwel! anders houd ik het niet vol..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef gbm het volgende:
ik zorg altijd dat ik de dag(en) na lowlands niets hoef te doen, kan ik weer een beetje rustig bijkomen
Dat is dan toch wél lang???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef Beestig het volgende:
[..]
Zelfde probleem gehadben gisteren om 0:00 of zo gaan slapen en werd vandaag om 14:45 pas wakker .....
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben gisteren om 03:00 uur naar bed gegaan (zat nog in het ritme) en ben om 10 uur opgestaan.
De rest van de dag gewerki, ben net vrij. Geen enkel probleem!![]()
Had ik op Lowlands zelf , lag met mijn dinnetje in het gras voor de Grosch tent, we deden evenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dag
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
mja, ik heb ook vrij weinig geslapen tijdens lowlands (maar dat hoort erbij), ook dankzij de 'geweldige' trommel optredens bij het wc-gebouw op camping 3
Dat was zeker leukquote:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
mja, ik heb ook vrij weinig geslapen tijdens lowlands (maar dat hoort erbij), ook dankzij de 'geweldige' trommel optredens bij het wc-gebouw op camping 3
Vorig jaar bij Metallica in het arena moest hij ook steeds aan de beademing..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand een foto van een vette Jonathan Davis?
En moest ie nou aan de beademing
Ik heb ook gekeken of ik je zag, maar helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht ook de hele tijd dat ik Tom_Tom- zag.
Ik slaap nog steeds elke dag tot 13:00 uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Vork het volgende:
Ik heb nu denk ik welweer een redelijk nornmaal ritme te pakken. Ik was maandag rond een uurtje of 18:00 in slaap gedonderd en 3 uur later weer wakker geworden ofzo. En daarna heb ik nog redelijke tijden kunnen slapen.
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm volgens mij stond ik daar niet ver bij jullie vandaan...
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef peaceman het volgende:
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?
vorige topic staan een foto van ons.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...
Grote jongen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef boskov het volgende:
Ik zat op camping een, en dichtbij ons was een enorme tent met vage jezuieten die 's ochtends komkommers gingen uitdelen.
Op zondagnacht/maandagmorgen ging mijn buurman tegen de tent staan bonken en schreeuwde het volgende: "Godverdomme Jezus, sta eens op, je rustdag is godverdomme weer voorbij". En zo ging het maar door, ik kwam niet meer bij
ehmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
vorige topic staan een foto van ons.....![]()
Ik dacht in deel 20.quote:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 20 hier dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |