Of bij zo'n campingpaal. Op het terrein zelf gebruikte ik de Orange-paal als meeting-point.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Godshand het volgende:
Niet de meest logische plek voor een meet was dat lol
Jullie hadden beter bij de infostand ofzo kunnen afspreken
Uiteraard! En ook volledig mee eens. Al heb ik vrij weinig meegekregen van die Pixelpasta.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er hier nog iemand bij Funkstörung & PixelPasta geweest? Dat vond ik toch wel één van de absolute persoonlijke hoogtepunten. Sowieso vond ik die Texelse Boys Playground zwaar okay.
je zou erin moeten gaan staan sms'enquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Oh ja shit, daar wilde ik zelf eigenlijk ook nog eens in gaan staan.! Hoor je dan echt helemaal niks
???
Bedoel je met van die ski-hut muziek??? Daar ben ik nog een poloniase begonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We zijn op zondag nacht nog in één of andere Alpen disco geweest in de Lima!
Echt super lachen. Mijn Lowlands hoogtepunt!![]()
Allemaal Tiroler bagger muziek en een DJ die het veel te serieus nam, die combinatiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je met van die ski-hut muziek??? Daar ben ik nog een poloniase begonnen.
hey dat ben ik!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:39 schreef mordradead het volgende:
en wie heeft deze 2 jongens gezien?
[afbeelding]
ik heb nog een appeltje met dit tuig te schillenwat een stakkers zeg
wheheh om 6 uur, na het eten, viel ik bijna om..me bed in gedoken en om 1230 wakker gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef mordradead het volgende:
hoe lang hebben jullie trouwens geslagen gisteravondik, als rasslaapkop, ben om 9 uur op bed gegaan en kwam er om 11 uur weer uit... wel de volgende dag natuulrlijk, 14 uurtjes dus geslapen
uhm, ik ging ff liggend tv kijken om 20:00 uur ofzo en het volgende moment toen ik weer wakker werd (quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef mordradead het volgende:
hoe lang hebben jullie trouwens geslagen gisteravondik, als rasslaapkop, ben om 9 uur op bed gegaan en kwam er om 11 uur weer uit... wel de volgende dag natuulrlijk, 14 uurtjes dus geslapen
Zelfde probleem gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef mordradead het volgende:
Ik spreek net met een vriend van me... die heeft het gepresteerd van van half 11 tot 9 uur te slapen
ja echtwel! anders houd ik het niet vol..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef gbm het volgende:
ik zorg altijd dat ik de dag(en) na lowlands niets hoef te doen, kan ik weer een beetje rustig bijkomen
Dat is dan toch wél lang???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef Beestig het volgende:
[..]
Zelfde probleem gehadben gisteren om 0:00 of zo gaan slapen en werd vandaag om 14:45 pas wakker .....
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben gisteren om 03:00 uur naar bed gegaan (zat nog in het ritme) en ben om 10 uur opgestaan.
De rest van de dag gewerki, ben net vrij. Geen enkel probleem!![]()
Had ik op Lowlands zelf , lag met mijn dinnetje in het gras voor de Grosch tent, we deden evenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, ws als ik niet was gaan liggen had ik 't ook wel gered maar nu was 't echt: 't ene moment lig je tv te kijken, volgende moment is 't de volgende dag
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
mja, ik heb ook vrij weinig geslapen tijdens lowlands (maar dat hoort erbij), ook dankzij de 'geweldige' trommel optredens bij het wc-gebouw op camping 3
Dat was zeker leukquote:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef gbm het volgende:
Dat was echt supergaaf inderdaad, denk je zondagmorgen om half zes nog ff je tanden te kunnen poetsen beginnen er net 2 man op de wasbakken te rammen. Binnen no-time deed iedereen mee een stroomde de toko vol! Zondagnacht nog dunnetjes overgedaan, maar was toch niet van hetzelfde nivo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |