Vorig jaar bij Metallica in het arena moest hij ook steeds aan de beademing..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft iemand een foto van een vette Jonathan Davis?
En moest ie nou aan de beademing
Ik heb ook gekeken of ik je zag, maar helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht ook de hele tijd dat ik Tom_Tom- zag.
Ik slaap nog steeds elke dag tot 13:00 uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Vork het volgende:
Ik heb nu denk ik welweer een redelijk nornmaal ritme te pakken. Ik was maandag rond een uurtje of 18:00 in slaap gedonderd en 3 uur later weer wakker geworden ofzo. En daarna heb ik nog redelijke tijden kunnen slapen.
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm volgens mij stond ik daar niet ver bij jullie vandaan...
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef peaceman het volgende:
Dan heb je ons vast wel gezien of niet?
vorige topic staan een foto van ons.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jij mij ook vast wel. Maar ja, aangezien ik jullie niet ken...
Grote jongen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef boskov het volgende:
Ik zat op camping een, en dichtbij ons was een enorme tent met vage jezuieten die 's ochtends komkommers gingen uitdelen.
Op zondagnacht/maandagmorgen ging mijn buurman tegen de tent staan bonken en schreeuwde het volgende: "Godverdomme Jezus, sta eens op, je rustdag is godverdomme weer voorbij". En zo ging het maar door, ik kwam niet meer bij
ehmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
vorige topic staan een foto van ons.....![]()
Ik dacht in deel 20.quote:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 20 hier dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |