Ik zou daar nog maar niet heel zeker van zijn. Dat nieuws komt van MTV af en die zijn niet heel erg betrouwbaar als nieuwsbron over Lowlands.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Jorikjet het volgende:
foo fighters komen ook aightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.staat op festivalinfo.nlJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens www.lowlands2005.tk de site van Maniack is dit allemaal bekend:quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Kletz het volgende:
zijn er nog nieuwe namen bijgekomen? ik was ff weg.
Kan iemand die eventueel posten te samen met de reeds bekende namen.
tvp
En op Lowlands.nl is Brainpower ook bevestigdquote:19 Augustus
Athlete
Beatsteaks
Bonnie Prince Billy
Bravery (The)
Franz Ferdinand
Incubus
Juliette & The Licks
Kaiser Chiefs
Magic Numbers (The)
Polyphonic Spree (The)
The Prodigy
20 Augustus
Bad Religion
Buck 65
Death From Above 1979
Jaga Jazzist
Whitey
21 Augustus
!!!
Dresden Dolls (The)
Dropkick Murphys
Heather Nova
Infadels (The)
LCD Soundsystem
Niet bekend
Apocalyptica
Attwenger
Marilyn Manson
Michael Mayer
Mocky
My Chemical Romance
Nick Cave & The Bad Seeds
Nightwish
Pixies (The)
Rakes (The) Seeed
Social Distortion
Vitalic
(Straat)theater, caberet
Blote Badgast (de)
Dynamogene (Theatre de Rue)
Enge Buren
Ilse Warringa
Lama's (de)
Paul-Henri Jeannel
Texelse Boys
Therapeuterette
Whalley Range Allstars
Maar als Jan Smeets het ook zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou daar nog maar niet heel zeker van zijn. Dat nieuws komt van MTV af en die zijn niet heel erg betrouwbaar als nieuwsbron over Lowlands.
en system of a down idem ditoquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef greatgonzo het volgende:
zo, no 6 was binnen een dag volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en voor de duidelijkheid, anders komt dit topic er weer mee vol te staan
GREEN DAY komt niet, ze toeren in de USom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omgquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat Green Day nog komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN System of a Down!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef crossover het volgende:
[..]
en system of a down idem dito
[..]
omgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Smeets zegt ook dat Gordon volgend jaar op z'n eigen festival dorpsbraderie staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar als Jan Smeets het ook zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens hoop ik dat Green Day nog komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN System of a Down!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me een beetje erg veel werk. Ik zou een compleet overzicht willen hebben. Van 1993-2004 zoals dat ook op de Pinkpopsite gedaan is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef crossover het volgende:
misschien kan je oude topics opzoeken over lowlands?
Dat is iets wat wij in Limburg een 'grap' noemen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jan Smeets zegt ook dat Gordon volgend jaar op z'n eigen festival dorpsbraderie staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Limburgquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is iets wat wij in Limburg een 'grap' noemen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op festivalinfo kun je iig vanaf 2001 terugzoeken: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=11quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje erg veel werk. Ik zou een compleet overzicht willen hebben. Van 1993-2004 zoals dat ook op de Pinkpopsite gedaan is.
Laten we het niet hopen zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Blinker het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Jan Smit komt.
Zijn nieuwe cd is uit: Jan Smit.com!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu al zin in m'n eerste Lowlands.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar als Jan Smeets het ook zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
jantjesmitzalhetdanvastnaarzijnzinkrijgen.comquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Blinker het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Jan Smit komt.
Zijn nieuwe cd is uit: Jan Smit.com!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop