Ik zou daar nog maar niet heel zeker van zijn. Dat nieuws komt van MTV af en die zijn niet heel erg betrouwbaar als nieuwsbron over Lowlands.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Jorikjet het volgende:
foo fighters komen ook aightstaat op festivalinfo.nl
Volgens www.lowlands2005.tk de site van Maniack is dit allemaal bekend:quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Kletz het volgende:
zijn er nog nieuwe namen bijgekomen? ik was ff weg.
Kan iemand die eventueel posten te samen met de reeds bekende namen.
tvp
En op Lowlands.nl is Brainpower ook bevestigdquote:19 Augustus
Athlete
Beatsteaks
Bonnie Prince Billy
Bravery (The)
Franz Ferdinand
Incubus
Juliette & The Licks
Kaiser Chiefs
Magic Numbers (The)
Polyphonic Spree (The)
The Prodigy
20 Augustus
Bad Religion
Buck 65
Death From Above 1979
Jaga Jazzist
Whitey
21 Augustus
!!!
Dresden Dolls (The)
Dropkick Murphys
Heather Nova
Infadels (The)
LCD Soundsystem
Niet bekend
Apocalyptica
Attwenger
Marilyn Manson
Michael Mayer
Mocky
My Chemical Romance
Nick Cave & The Bad Seeds
Nightwish
Pixies (The)
Rakes (The) Seeed
Social Distortion
Vitalic
(Straat)theater, caberet
Blote Badgast (de)
Dynamogene (Theatre de Rue)
Enge Buren
Ilse Warringa
Lama's (de)
Paul-Henri Jeannel
Texelse Boys
Therapeuterette
Whalley Range Allstars
Maar als Jan Smeets het ook zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou daar nog maar niet heel zeker van zijn. Dat nieuws komt van MTV af en die zijn niet heel erg betrouwbaar als nieuwsbron over Lowlands.
en system of a down idem ditoquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef greatgonzo het volgende:
zo, no 6 was binnen een dag vol
en voor de duidelijkheid, anders komt dit topic er weer mee vol te staan
GREEN DAY komt niet, ze toeren in de US
omgquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat Green Day nog komt![]()
EN System of a Down!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef crossover het volgende:
[..]
en system of a down idem dito
[..]
omg![]()
Jan Smeets zegt ook dat Gordon volgend jaar op z'n eigen festival dorpsbraderie staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar als Jan Smeets het ook zegt
Lijkt me een beetje erg veel werk. Ik zou een compleet overzicht willen hebben. Van 1993-2004 zoals dat ook op de Pinkpopsite gedaan is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef crossover het volgende:
misschien kan je oude topics opzoeken over lowlands?
Dat is iets wat wij in Limburg een 'grap' noemen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jan Smeets zegt ook dat Gordon volgend jaar op z'n eigen festival dorpsbraderie staat![]()
Limburgquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is iets wat wij in Limburg een 'grap' noemen...![]()
Op festivalinfo kun je iig vanaf 2001 terugzoeken: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=11quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje erg veel werk. Ik zou een compleet overzicht willen hebben. Van 1993-2004 zoals dat ook op de Pinkpopsite gedaan is.
Laten we het niet hopen zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Blinker het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Jan Smit komt.
Zijn nieuwe cd is uit: Jan Smit.com!
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu al zin in m'n eerste Lowlands.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
jantjesmitzalhetdanvastnaarzijnzinkrijgen.comquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Blinker het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Jan Smit komt.
Zijn nieuwe cd is uit: Jan Smit.com!
En dan faithless of live als afsluiterquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die zooi hoeven we niet op Lowlands. Zijn genoeg Dance Festivals.quote:
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Sjongejonge, ga naar dance valley ofzo als je zo graag dat soort muziek wil..
Kan niet anders zeggen dat ik hier mee eens ben... Lowlands is voor iedereen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravo![]()
Ja, dat ben ik met je eens..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravo![]()
er staat überhaupt nog weinig dance dus er komt nog zatquote:
Ik dacht trouwens dat Brainpower een grapje was. Maar die komt echt.quote:
Vitalic komt aardig in de buurt van Techno, het gaat in ieder geval goed los!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
De techno komt vast nog wel... nog genoeg vrije plaatsen!
Ik ga 's nachts altijd los in de Alpha tent. Met de beste hits (geen dance) ooit! Das altijd supergezellig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de
Bravo![]()
Is dit een grapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef Vulcanus het volgende:
Foo Fighters en Audio Bullys @ Lowlands 2005
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1696
Leuk!
de Alpha stopt al om 2 uur. Vorig jaar met de gemene mixmeester (_O_) was t wel heel erg gaaf, zeker omdat ze een uur langer doorgingen en gigantisch op de klote kregen van de organisatiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga 's nachts altijd los in de Alpha tent. Met de beste hits (geen dance) ooit! Das altijd supergezellig.
Ik ga dit jaar voor de 4de keer en heb nog nooit een stap in de Bravo gezet
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef Vulcanus het volgende:
Foo Fighters en Audio Bullys @ Lowlands 2005
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1696
Leuk!
Wis niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt dat nu voortaan ook elke 3 pagina's gemeld?
voordat iemand anders dat post zal k ook vast de standaard reactie posten:
alleen MTv heeft deze namen bevestigd en voor de rest hebben we nog geen enkele bron kunnen vinden die beide namen bevestigd.
En Jan Smeets dus. Maar van wie hij het heeft is me ook een raadsel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt dat nu voortaan ook elke 3 pagina's gemeld?
voordat iemand anders dat post zal k ook vast de standaard reactie posten:
alleen MTv heeft deze namen bevestigd en voor de rest hebben we nog geen enkele bron kunnen vinden die beide namen bevestigd.
k zal volgende keer waarschuwenquote:
Voor het geval mensen de 1e pagina niet lezen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef greatgonzo het volgende:
zo, no 6 was binnen een dag vol
en voor de duidelijkheid, anders komt dit topic er weer mee vol te staan
GREEN DAY komt niet, ze toeren in de US
Lowlands zijn toch altijd al groene groente dagen, dus om nu die woorden te verbiedenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor het geval mensen de 1e pagina niet lezen..Binnenkort het verboden woord in dit topic denk ik!
En voor degenen die het (nog) niet weten: ze spelen op vrijdag 1 juli 2005 wel op Rock Werchter!
Tja, wat dat betreft heb ik dan het geluk dat ik ook naar Rock Werchter ga, kan ik ze daar tenminste wel zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef greatgonzo het volgende:
het blijft jammer, ze zouden eerst in Rock in Park komen, dat gaat ook al niet door, nu ook niet op Lowlands
Yepsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Green DAy speelt gewoon fucking 2 uur lang op Werchter. Echt tof. En daarna meteen doorhobbelen naar Elvis Costello.
Dit is volgens mij al het vierde topic ofzo waar jij de FiPo hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Kletz het volgende:
zijn er nog nieuwe namen bijgekomen? ik was ff weg.
Kan iemand die eventueel posten te samen met de reeds bekende namen.
tvp
Ook die staan op werchter, met meteen erna de foo fighters of net omgekeerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
En Qotsa? Is er nog een kans dat die komen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook die staan op werchter, met meteen erna de foo fighters of net omgekeerd.![]()
Of even flink sparen... het lijkt mij zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik wil ook. Ik moet. Ik gá gewoon. Dat geld voor het kaartje en de pannenkoeken gaan we gewoon uit een duister hoekje peuteren ofzo..
Die is al openquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef lubje25 het volgende:
TVP-wie kan er een nieuw muziektrivia deel openen-TVP GLO,Ranja,Belsen Neleos? iemand? Ik kan het zelf niet![]()
Ik wil gewoon een 5e jubileum hebben dit jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of even flink sparen... het lijkt mij zeker de moeite waard
Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
Ik ookquote:
Ik heb ze vorig jaar ook gemist dom dom dom. Draai het album zowat non-stop!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef koston het volgende:
[..]
Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeuren![]()
Douchenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:14 schreef requiem4adream het volgende:
omdat ik dit jaar lowlands niet als crustpunker door wil komen en niet al te lang wil wachten bij de douches op het terrein zat ik te denken aan 'n combiticket om op 't kampeer/bungalowterrein van walibi lekker tjill te kunnen douchen (tuulk ook 'n combiticket om me vrijdag tot 16 uur te vermaken enz.) maaaaaaaar wie weet of je die zo vanaf 't park kunt bereiken?
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef Mystique86 het volgende:
Op Pinkpop heb ik ook niet gedoucht...Zonde van mijn tijd, en zonde van mijn geld. Vies word je toch wel weer![]()
True, who cares...vochtige, verfrissende doekjes mee en dan ben je ook klaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
Lekker snel, die topics (maar dat was al gezegd).
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
quote:blauw van de drank? Nee, het gaat dit keer om blauwe busjes die wij gecharterd hebben. Geen busjes met drugs of andere mistige middeltjes, maar een lekkere dosis sixties beat en r&b van THE BLUE VAN. Uit Denemarken, dus ook met de vuigheidsfactor zit het wel goed.
Wat vind je dan van de redenatie "Het is niet belangrijk want de 49.999 andere bezoekers zijn ook vies" dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:57 schreef TastyMushroom het volgende:
Die redenatie -het heeft geen zin want je wordt toch weer vies- slaat nergens op.. dan kan je nu net zo goed helemaal ophouden met douchen.![]()
Dat is dus serieus goed te doen hè! Zeker na een dag of twee... Tering, zo schoon heb je je nog nooit gevoeld!quote:
Je zult je erover verbazen hoe leuk het is als je straalbezopen bent!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Wie gaat er dan ook in de modder glijden, wat is daar nou leuk aan?
Yeah Toots, dat zou erg leuk zijn!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Heerlijk trouwens dat er zoveel mensen het topic zo goed doorlezenPersoonlijk hoop ik natuurlijk op meer ska, maar reggae en rock zijn ook zeer aangename uitbreidingen. Stiekem hoop ik op Toots & The Maytals (spelen waarschijnlijk op Reggae Sundance (een week ná RSD spelen ze op een Duits festival ergens...)), Fatboy Slim zou ook een aangename verrassing wezen. Verder gaat voor Pukkelpop het gerucht rond dat de Beastie Boys en Oasis komen, dat zou eveneens geen onaangenaam cadeautje zijn... Hoe dan ook, ik ben so far al bijzonder tevreden met de line-up, dit gaat weer een topjaar worden!
check, ik vind reggae ook best ok. Lijkt me wel cool op LLquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Yeah Toots, dat zou erg leuk zijn!
p.s Iemand die van Reggae houd, die zijn schaars op Fok!
Ik hou ervan schoon en fris mijn bedje in te duiken..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de redenatie "Het is niet belangrijk want de 49.999 andere bezoekers zijn ook vies" dan?
Erm sorry maar ik begrijp niet wat daar staatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:05 schreef Mystique86 het volgende:
Je wordt niet zo vies in het dagelijkse leven, als dat je een festival bezoekt. Als je dat niet snapt Tasty Mushroom dan doe je werkelijk iets fout als je een festival bezoekt![]()
helemaal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Meldt zich! Heerlijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Yeah Toots, dat zou erg leuk zijn!
jippiequote:Op zondag 22 mei 2005 10:20 schreef greatgonzo het volgende:
Ik kan "garanderen" dat de Foo Fighters komen.
Een van mijn vrienden loopt stage bij de organisator (LOC7000), en hij stond versteld dat ik het al wist (MTV). Maar hij beaamde dat de FF komen
Laat Michael Franti maar komenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Was 2 jaar terug zeer goed, maar werd een beetje moe van het: How you feeeeeeeeeelin'??quote:
en het preachen mag hij ook wel laten, maar ja, das zijn stijl...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Was 2 jaar terug zeer goed, maar werd een beetje moe van het: How you feeeeeeeeeelin'??
Paar weken later in nighttown ook, alsof ie het zo vaak moet zeggen als er mensen aanwezig zijn
(in nighttown opgehouden met tellen na de 50e keer how you feelin'...)
zou leuk zijn... alhoewel de verhalen van hun live-optredens zeer uiteen lopen..quote:
Ik heb een nummer van hun op de dvd van Lowlands 2003 staan en dat zag er goed uitquote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou leuk zijn... alhoewel de verhalen van hun live-optredens zeer uiteen lopen..
Het valt dus nog wel mee.... ook ik hou erg van Reggaequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Klopt, ze stonden op V-festival... is weggehaald.. stond ook eerst op festivalinfo.nl Volgens mij gaan ze pas begin september touren, dus 0%quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef koston het volgende:
He maniack28, hoe kom je er eigenlijk bij dat The Strokes op V-festival staan? Op de website van V staat er niets over, en op Festivalinfo.nl ook niet
Volgens NME:quote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, ze stonden op V-festival... is weggehaald.. stond ook eerst op festivalinfo.nl Volgens mij gaan ze pas begin september touren, dus 0%
Volgens mij is er nog geen release datum voor het nieuwe album, dus als het album binnenkort een keer uitkomt is alles nog mogelijkquote:According to the band's manager Ryan Gentles, The Strokes will embark on a worldwide tour following the release of the new album, though no details are yet confirmed.
Had ik uit Waldrôck al in de trein, Lowlands doen we met de autoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Itch het volgende:
Als je op een festival bent merk je echt niet dat je stinkt, pas als je in de trein zit en er mensen de coupe verlaten omdat jij er zit denk je pas ... shit niet gedouchet
Dat vraag ik me nu ook wel af ja. (-:quote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mocht niet van de EHBO, wat heb je uitgevreten?
Maar Pantéon Rococo was al bekendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
Volgens DEZE site staat er een band genaamd Panteón Rococó op Lowlands! (ska bandje uit Mexico)
Volgens DEZE staan de Wighnomy Brothers op Lowlands... (volgens eigen zeggen: techno, tech-house, electronica, nu-school-broken-beatz, nu jazz sessions)
Beide op vrijdag 19 augustus...
Röyksoppquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef StofjeB het volgende:
Weer wat delen programma Pukkelpop vrijgegeven en damned: wát een namen. Stereo MC's, Korn, Goldfrapp, Dresden Dolls, Röyksopp, The Roots, Danko Jones, The Futureheads and may more.
Al eerder stond ik versteld van het programma van PP, en LL volgde ze trouw, met Franz Ferdinand, Marilyn Manson etc. Hopelijk volgen ze nu wéér trouw
Royksopp wil ik idd ook wel zien eigelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Röyksopp![]()
laat Ze ajb op Lowlands komen
dresden dolls zijn ook al aangekondigd voor lowlandsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef StofjeB het volgende:
Weer wat delen programma Pukkelpop vrijgegeven en damned: wát een namen. Stereo MC's, Korn, Goldfrapp, Dresden Dolls, Röyksopp, The Roots, Danko Jones, The Futureheads and may more.
Al eerder stond ik versteld van het programma van PP, en LL volgde ze trouw, met Franz Ferdinand, Marilyn Manson etc. Hopelijk volgen ze nu wéér trouw
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
ROYKSOPP! Jaaaa toch! Lijkt me zo vet om even helemaal uit je naadje te gaan bij Poor Leno!
Vorige keer waren ze echt gewerldig en sloten ze af met Remind me - Eple - Poor Lenoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Royksopp wil ik idd ook wel zien eigelijk
Saybia stond volgens mij in 2002 ook al op Lowlands, toen in de India en 2003 (toen waen ze wel doorgebroken) mochten de Alpha openenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
en Saybia komt ook op pukkelpop, die mogen ebst op LL komen, ondanks dat dat bijna ook een overkill wordt zo langzamerhand (PP 2005, LL2003, PP 2003), gaat aardig richting Live/Faithless
Zou toen we richting parkeerterein reden achter op een VW Caddy (oftewel de golf pick-up) stappen. Opzich geen rare bedoeling, maar de chauffeur gaf meer gas dan mijn benen konden houden, dus ik flikkerde onderuit. Maar mijn hand bleef hangen aan de auto. Na enkele meters over het asfalt heen schuiven schoot hij los, pijn allom.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mocht niet van de EHBO, wat heb je uitgevreten?
Heb je op zich gelijk in, maar met die nieuwe cd op zak was het optreden op PP wel heel erg goed en beter dan toen hoor... van mij mag het!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
en Saybia komt ook op pukkelpop, die mogen ebst op LL komen, ondanks dat dat bijna ook een overkill wordt zo langzamerhand (PP 2005, LL2003, PP 2003), gaat aardig richting Live/Faithless
Van mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar met die nieuwe cd op zak was het optreden op PP wel heel erg goed en beter dan toen hoor... van mij mag het!
Heb ze helaas gemist toenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer waren ze echt gewerldig en sloten ze af met Remind me - Eple - Poor Lenode Bravo barste uit zn voegen
way to go kerelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou toen we richting parkeerterein reden achter op een VW Caddy (oftewel de golf pick-up) stappen. Opzich geen rare bedoeling, maar de chauffeur gaf meer gas dan mijn benen konden houden, dus ik flikkerde onderuit. Maar mijn hand bleef hangen aan de auto. Na enkele meters over het asfalt heen schuiven schoot hij los, pijn allom.
Toen was de parkeerplaats net open, dus ik moest nog in de wachtrij wachten etc. voor ik naar de ehbo kon. Waar ik 5 keer geweest ben op lowlands. Ze beginnen je te herkennen en ze vonden het grappig dat ik ondanks alles zo overdreven possitief was.
Ze hebben me nog aangeraden naar de dokter te gaan, maar na 3 dagen thuis zijn was de wond weer geheeld en nu is het een blijvende herinnering aan Lowlands(litteken).
In verband met de goedjes die ze er op smeerden mocht ik 24 uur na het bezoekje aan de EHBO niet douchen en ik kwam er elke 24 wel een keer.
uuuh weet ik niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding] Was 't al bekend dat Voicst bevestigd is?
En een waanzinnige band! Zag ze al eens in de Melkweg, daar ging toen het dak vanafquote:
quote:En de Whignomy Brothers klinken apart: van alles door elkaar![]()
Wat voor muziek is het?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
En een waanzinnige band! Zag ze al eens in de Melkweg, daar ging toen het dak vanaf
Ik denk zoietsquote:
die hivjes moeten ook echt wel komen! ze waren echt uber vorig jaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:13 schreef maniack28 het volgende:
Good Charlotte... die hoeven van mij niet te komen... en ook te hopen dat ze The Hives niet boeken... die hebben we al gezien
Doe mij maar nog een leuk ska-actje erbij (ska-p), the toy dolls en een leuke metalact (echte metal)
Komt korn dus tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef greatgonzo het volgende:
hmm LL krijgt dus Korn als afsluiter op vrijdag dus, Prodigy op zaterdag en Foo Fighters op zondag
tenzij ze Marilyn ergens tussen programmeren als afsluiter
Prodigy speelt op de vrijdag samen met Franz Ferdinand en Incubus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef greatgonzo het volgende:
hmm LL krijgt dus Korn als afsluiter op vrijdag dus, Prodigy op zaterdag en Foo Fighters op zondag
tenzij ze Marilyn ergens tussen programmeren als afsluiter
Wat een kutstreek!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Prodigy speelt op de vrijdag samen met Franz Ferdinand en Incubus.
Silent Disco is vaste prik en Texelse Boys is al weken geleden bevestigd op de LL-site.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:42 schreef greatgonzo het volgende:
Nog 5 namen btw, van festivalinfo:
Op de websites van Zita Swoon, Whighnomy Brothers, 433fm Silent Disco en op die van Texelse Boys is te lezen dat zij tijdens hun tour ook Lowlands gaan aandoen.
Lowlands zelf heeft de band Voicst via haar website bekend gemaakt.
Bof jij even dat ze voor de vijfde keer naar LL komt...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Leana het volgende:
Ik heb ook kaartjes!!
![]()
Ik verheug me vooral op Heather Nova.. Die wil ik al heel lang eens live mee maken.
dat zijn dan 3 van de 4 Alpha actsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Prodigy speelt op de vrijdag samen met Franz Ferdinand en Incubus.
Idd..Ben toch wel benieuwd wie de vrijdag gaat afsluiten..Ik denk toch wel dat The Prodigy dat mag gaan doen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn dan 3 van de 4 Alpha acts
Mystique86quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef Byte_Me het volgende:
dr was toch zo'n fokker die kaartjes had gewonnen met die spamactie? wie is dat?
Open Hand is wel grappig..Cool Politics ken ik niet..tis dat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Open Hand en Cool Politics zijn bevestigd.
natuurlijk, The Prodigy terwijl t lichtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Idd..Ben toch wel benieuwd wie de vrijdag gaat afsluiten..Ik denk toch wel dat The Prodigy dat mag gaan doen..
politici die een discussie houden, één keer gezien op de higher ground gezien was wel grappig. Ze hebben t van Glastonbury afgekeken waar dit al jaren een groot suc6 is het hele festival door. Op LL is t ergens aan t eind van de ochtend een uurtje of 2 ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:03 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Open Hand is wel grappig..Cool Politics ken ik niet..tis dat?
Oooo datquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
politici die een discussie houden, één keer gezien op de higher ground gezien was wel grappig. Ze hebben t van Glastonbury afgekeken waar dit al jaren een groot suc6 is het hele festival door. Op LL is t ergens aan t eind van de ochtend een uurtje of 2 ofzo
jammer alleen dat Theo van Gogh er niet meer bij zal zijn als gespreksleider...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
politici die een discussie houden, één keer gezien op de higher ground gezien was wel grappig. Ze hebben t van Glastonbury afgekeken waar dit al jaren een groot suc6 is het hele festival door. Op LL is t ergens aan t eind van de ochtend een uurtje of 2 ofzo
Jep..T zal Ali B wel worden..die gozer is overal tegelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer alleen dat Theo van Gogh er niet meer bij zal zijn als gespreksleider...![]()
dan zal die ook wel een optreden komen doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Jep..T zal Ali B wel worden..die gozer is overal tegelijk![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef ruud_fr het volgende:
hoop dat Royksopp, Basement Jaxx en Underworld komen
vooral Underworld zou ik, na het zien van de live dvd, graag willen zien
Nee, Jan Jaap van der Wal...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Jep..T zal Ali B wel worden..die gozer is overal tegelijk![]()
Ow die kan dat ook wel...quote:
Heren kom op, er komt al genoeg ouwe meuk. Nieuwe bandjes wil ik zien!quote:
Zeker... er staat trouwens een mooie column van Jack Nouws op de LL-site waarin hij Theo in dat verband noemt. Ontroerend en beklemmend tegelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die kan dat ook wel...
Maar Theo was wel ongeevenaard natuurlijk...
ik wil dance zien, en grote acts zijn al vaak oudquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Heren kom op, er komt al genoeg ouwe meuk. Nieuwe bandjes wil ik zien!
zal straks in de pauze ff kijken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker... er staat trouwens een mooie column van Jack Nouws op de LL-site waarin hij Theo in dat verband noemt. Ontroerend en beklemmend tegelijk.
Ik had stereo een paar weken terug in Haarlem live gezien. Dat viel echt ontzettend tegen! Echt niks van wat het vroeger was.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:34 schreef StofjeB het volgende:
Ik zelf zou ook erg graag Stereo MC's zien op Lowlands 2005. KRS ONE is ook in Nederland, volgende maand.
Ja dat klinkt logisch, maar Underworld is wel héél erg oud en al genoeg op LL (en andere festivals) te bezichtigen geweest. Bovendien hoort LL voorop te lopen en niet achter de feiten aan te sjokken, vind ik. Daar zijn al genoeg andere festivals voor. Tot slot: waarom zou je per se grote acts willen zien? Daar komt vaak geen zak van terecht in de Alpha, of je moet er een uur van tevoren gaan staan. Zonde van de tijd. Je kunt beter nu naar nieuwe acts gaan kijken, nu ze nog toegankelijk en enthousiast en avontuurlijk zijn, dan straks weer naar hetzelfde uitgekauwde kunstje in een veel te grote tent met veel te veel publiek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil dance zien, en grote acts zijn al vaak oud
vorig jaar kwamen de Chemical Brothers, oud, vaak geweest maar toch was t voor mij een hoogtepunt omdat k ze nog nooit gezien had.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja dat klinkt logisch, maar Underworld is wel héél erg oud en al genoeg op LL (en andere festivals) te bezichtigen geweest. Bovendien hoort LL voorop te lopen en niet achter de feiten aan te sjokken, vind ik. Daar zijn al genoeg andere festivals voor. Tot slot: waarom zou je per se grote acts willen zien? Daar komt vaak geen zak van terecht in de Alpha, of je moet er een uur van tevoren gaan staan. Zonde van de tijd. Je kunt beter nu naar nieuwe acts gaan kijken, nu ze nog toegankelijk en enthousiast en avontuurlijk zijn, dan straks weer naar hetzelfde uitgekauwde kunstje in een veel te grote tent met veel te veel publiek.
Tja, nou ja, ieder z'n meug. Ik zie bands gewoon liever als ze nog spannend en ambitieus zijn. En er komen mij dit jaar veel te veel big name acts naar LL, en dan ook nog bands die al tien, twintig jaar bezig zijn. Dat gaat imho ten koste van het bijzondere karakter van LL.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar kwamen de Chemical Brothers, oud, vaak geweest maar toch was t voor mij een hoogtepunt omdat k ze nog nooit gezien had.
Tis hetzelfde als dat mensen Korn willen zien. Bovendien zijn grote acts ideaal om op de rest van t terrein op je gemak bier en eten te kunnen halen en vooraan bij leuke dingen te staan. 2 jaar geleden met de Foo Fighters wat t heerlijk om over t terrein te lopen
En Underworld is eigenlijk gewoon wachten op born slippyvorige keer werd zelfs het vuurwerk ontstoken ni de Alpha, nog steeds één van de meest bijzondere momenten op Lowlands
Komen ook nog zat kleintjes toch? Juliette is gelukkig nog niet groot!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, nou ja, ieder z'n meug. Ik zie bands gewoon liever als ze nog spannend en ambitieus zijn. En er komen mij dit jaar veel te veel big name acts naar LL, en dan ook nog bands die al tien, twintig jaar bezig zijn. Dat gaat imho ten koste van het bijzondere karakter van LL.
k vond t vorig jaar erger omdat de Charlie er niet was, dat ging vooral ten koste van de onderkant van de programmering (de onbekendere bands).quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, nou ja, ieder z'n meug. Ik zie bands gewoon liever als ze nog spannend en ambitieus zijn. En er komen mij dit jaar veel te veel big name acts naar LL, en dan ook nog bands die al tien, twintig jaar bezig zijn. Dat gaat imho ten koste van het bijzondere karakter van LL.
daar zul je weinig bands zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komen ook nog zat kleintjes toch? Juliette is gelukkig nog niet groot!
Ik doel op Juliette & The licksquote:
Was toch een DJ-set? Was vorig jaar op Pukkelpop, dramatisch slecht inderdaad. Maar de band Stereo MC's waren een paar jaar terug op Werchter echt fantastisch goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik had stereo een paar weken terug in Haarlem live gezien. Dat viel echt ontzettend tegen! Echt niks van wat het vroeger was.
Daar zouden er best een aantal van naar Lowlands mogen komen. Sophia, Amplifier, Hulk, Goldfrapp, The Dwarves, Peter Pan bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef Dr.E het volgende:
een groot deel van het pukkelpop programma, waarvan een groot deel tradiitiegetrouw dus ook op LL zal komen:
-lijst-
was idd een dj-set. Maar alsof een kind van 10 draaide zo slecht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Was toch een DJ-set? Was vorig jaar op Pukkelpop, dramatisch slecht inderdaad. Maar de band Stereo MC's waren een paar jaar terug op Werchter echt fantastisch goed.
Ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef boskov het volgende:
[..]
was idd een dj-set. Maar alsof een kind van 10 draaide zo slecht.
...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komen ook nog zat kleintjes toch? Juliette is gelukkig nog niet groot!
afwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik weet. Was ook zo op Pukkelpop. Maar de band is wel erg goed, dus hopelijk komen ze gewoon in originele bezetting "Connected" doen.
Gek dat die ene zin je zo'n raar gevoel kan geven..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker... er staat trouwens een mooie column van Jack Nouws op de LL-site waarin hij Theo in dat verband noemt. Ontroerend en beklemmend tegelijk.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:16 schreef BeRightBack het volgende:
Voicst is wel leuk
coolpolitics ken ik niet? trance ofzo..?
Graag!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[...] Goldfrapp, The Dwarves, Peter Pan bijvoorbeeld..
Ik weet het ik ben slimquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
Da's de kunst van het schrijven hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek dat die ene zin je zo'n raar gevoel kan geven..![]()
Vorig jaar stonden ze op de bill..maar ze hebben toen afgezegd omdat de repetities voor de Amerikaanse tour uitliepen..o btw ergens in september staat Opeth in de melkwegquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef LintuxCx het volgende:
Opeth zou komen op Lowlands? Serieus? 't Is niet echt een Lowlands-act, ook al zou ik ze zeker wel eens willen zien...
Is er wel zoiets als een typische LL act? Lowlands staat juist bekend om zijn diverse programmering.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef LintuxCx het volgende:
Opeth zou komen op Lowlands? Serieus? 't Is niet echt een Lowlands-act, ook al zou ik ze zeker wel eens willen zien...
En dat is ook wel heel erg waarquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Is er wel zoiets als een typische LL act? Lowlands staat juist bekend om zijn diverse programmering.
Ik realiseer me nu dat ik als soort-van-metalhead vorig jaar op Lowlands alle metalbandjes links heb laten liggen. Ik geloof trouwens dat deze drie sowieso alle metalbandjes van Lowlands waren vorig jaar, naja en Epica dan. Ook niet echt een spannende metalprogrammering eigenlijk, ik bedoel die vier kan en kon je overal en nergens zien in den lande. Op zich loopt Lowlands qua metal volgens mij altijd net achter de hype aan, terwijl ze die met andere stijlen net voor zijn vaak.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
En dat is ook wel heel erg waarvorig jaar stond Nile dr nog
en Dillinger Escape Plan..Textures
Idem hier.. textures en dillinger heb ik niet kunnen zien, ik geloof vanwege Franz Ferdinand en dEUS...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat ik als soort-van-metalhead vorig jaar op Lowlands alle metalbandjes links heb laten liggen. Ik geloof trouwens dat deze drie sowieso alle metalbandjes van Lowlands waren vorig jaar, naja en Epica dan. Ook niet echt een spannende metalprogrammering eigenlijk, ik bedoel die vier kan en kon je overal en nergens zien in den lande. Op zich loopt Lowlands qua metal volgens mij altijd net achter de hype aan, terwijl ze die met andere stijlen net voor zijn vaak.
Wanneer is voorverkoop? Ik ga meteen kaarten halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze op de bill..maar ze hebben toen afgezegd omdat de repetities voor de Amerikaanse tour uitliepen..o btw ergens in september staat Opeth in de melkweg12de ofzo dacht ik
als ze dan maar een betere show neerzet dan dizzee vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef MofoF1 het volgende:
't Zou trouwens ook wel fijn zijn als M.I.A. zou komen![]()
Ik heb Dizzee vorig jaar niet gezien, het is niet helemaal mijn muziek, maar Arular van M.I.A. is wel een stoere plaatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef marcek het volgende:
[..]
als ze dan maar een betere show neerzet dan dizzee vorig jaar.
dus iig wat langer en minder saai (heel wat minder saai , ondanks dat zijn skills best goed zijn)
Whehe dudequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef Jorikjet het volgende:
kun je op lowlands ook condooms kopen?
Ik wil absoluut geen dance zien of horen! Reken KoRn maar vast tot de line-up, zal me verbazen als die niet komen. Foo Fighters echt helemaal te gek!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil dance zien, en grote acts zijn al vaak oud
Voor ieder wat wils Flaw!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Flaw het volgende:
[..]
Ik wil absoluut geen dance zien of horen! Reken KoRn maar vast tot de line-up, zal me verbazen als die niet komen. Foo Fighters echt helemaal te gek!
Weet ik, weet ik! Daarom is Lowlands ook zo'n prachtig festival. Zelfs al ga je geen enkele muziekact aanschouwen dan kan je het nog fantastisch naar je zin hebben daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils Flaw!![]()
Je hoeft er niet heen te gaan, er zijn genoeg andere dingen!![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Flaw het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik! Daarom is Lowlands ook zo'n prachtig festival. Zelfs al ga je geen enkele muziekact aanschouwen dan kan je het nog fantastisch naar je zin hebben daar.
Ze staan ook op Pukkelpop. Dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoop dat the Posies komen.. ze staan op 18 augustus in Tivoli
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Good Charlotte mag thuisblijven uit dat rijtje, Lowlandstechnisch gezien.
Good Charlotte is pop manquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:54 schreef Blinker het volgende:
ja, want we hebben al zoveel goeie punkacts![]()
![]()
nou punkpop dan maarja dat neemt niet weg dat er echt weinig leuke punk bands zijn.quote:
O ongetwijfeld, maar ik zie ze liever niet op lowlandsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
nou punkpop dan maarja dat neemt niet weg dat er echt weinig leuke punk bands zijn.
En ik denk dat Good Charlotte wel best een publiekstrekker kan zijn voor ander publiek
Maar voor mijzelf vind ik de line-up op dit moment best bout. Echt het enigste wat me nog wel kicken lijkt is Bad Religion en Social Distortion maar voor de restquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:06 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
O ongetwijfeld, maar ik zie ze liever niet op lowlandsmaar aan de andere kant..als ze komen is er vast wel iets boeienders op dat tijdstip
Jij zou dan vooral voor de punk gaan enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar voor mijzelf vind ik de line-up op dit moment best bout. Echt het enigste wat me nog wel kicken lijkt is Bad Religion en Social Distortion maar voor de rest![]()
Ze moeten echt wel met wat betere bands komen voordat ik naar Lowlands ga
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:30 schreef Blinker het volgende:
Ja, the prodigy vind ik nog wel aardig, maar ik heb helemaal niks met Manson of Incubus
Precies, zo denk ik er ook over. Bovendien is LL toch ook vooral om bands te ontdekken, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef InsaneM666 het volgende:
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vet
Jawel, maar als ik alleen 1 band echt goed vind dan vind ik het wel minderquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vet
Iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Bovendien is LL toch ook vooral om bands te ontdekken, toch?![]()
kuierenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:56 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Iddvorig jaar al die bandjes afgestruind
heel veel nieuwe muziek ontdekt
and thats lowlands baby
![]()
Die is er niet meerquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef BloodyLotte het volgende:
NEE!
quote:HET IDEALE K/LIMA/AT
Na zeven trouwe jaren nemen we afscheid van de Higher Ground, Lowlands' eigen hippie compound. Maar niet getreurd! Lowlanders die lekker willen chillen kunnen terecht op een nieuw gebied: LIMA! Dezelfde hogere sferen, andere insteek. En om de Higher Ground-verslaafde in geestelijke nood te helpen, staat er een heuse THERAPEUTERETTE in het splinternieuwe Limagebied. Knijp die ziel!
Zeg uh... uit de gratie geraakte woorden mag je mailen naar me dan kan ik die op m'n site zetten...quote:
is bij mijn weten al een poosje bekend hoor....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
The bastards!
Volgens mij is t t zelfde als banjeren of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef Flaw het volgende:
[..]
Zeg uh... uit de gratie geraakte woorden mag je mailen naar me dan kan ik die op m'n site zetten...
Maar je hebt wel gelijk hoor, is inderdaad leuke bezigheid op Lowlands![]()
....kuieren
Ik dacht juist dat het bijna hetzelfde was als stiefelenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:59 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Volgens mij is t t zelfde als banjeren of niet?![]()
Slenteren dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:36 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het bijna hetzelfde was als stiefelen![]()
Rechercheur De Cock slentert altijd in de Baantjerboeken. Komt Victor Reinier ook op Lowlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |