zou leuk zijn... alhoewel de verhalen van hun live-optredens zeer uiteen lopen..quote:
Ik heb een nummer van hun op de dvd van Lowlands 2003 staan en dat zag er goed uitquote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou leuk zijn... alhoewel de verhalen van hun live-optredens zeer uiteen lopen..
Het valt dus nog wel mee.... ook ik hou erg van Reggaequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
p.s Iemand die van Reggae houd, die zijn schaars op Fok!
Klopt, ze stonden op V-festival... is weggehaald.. stond ook eerst op festivalinfo.nl Volgens mij gaan ze pas begin september touren, dus 0%quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef koston het volgende:
He maniack28, hoe kom je er eigenlijk bij dat The Strokes op V-festival staan? Op de website van V staat er niets over, en op Festivalinfo.nl ook niet
Volgens NME:quote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, ze stonden op V-festival... is weggehaald.. stond ook eerst op festivalinfo.nl Volgens mij gaan ze pas begin september touren, dus 0%
Volgens mij is er nog geen release datum voor het nieuwe album, dus als het album binnenkort een keer uitkomt is alles nog mogelijkquote:According to the band's manager Ryan Gentles, The Strokes will embark on a worldwide tour following the release of the new album, though no details are yet confirmed.
Had ik uit Waldrôck al in de trein, Lowlands doen we met de autoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Itch het volgende:
Als je op een festival bent merk je echt niet dat je stinkt, pas als je in de trein zit en er mensen de coupe verlaten omdat jij er zit denk je pas ... shit niet gedouchet
Dat vraag ik me nu ook wel af ja. (-:quote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mocht niet van de EHBO, wat heb je uitgevreten?
Maar Pantéon Rococo was al bekendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
Volgens DEZE site staat er een band genaamd Panteón Rococó op Lowlands! (ska bandje uit Mexico)
Volgens DEZE staan de Wighnomy Brothers op Lowlands... (volgens eigen zeggen: techno, tech-house, electronica, nu-school-broken-beatz, nu jazz sessions)
Beide op vrijdag 19 augustus...
Röyksoppquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef StofjeB het volgende:
Weer wat delen programma Pukkelpop vrijgegeven en damned: wát een namen. Stereo MC's, Korn, Goldfrapp, Dresden Dolls, Röyksopp, The Roots, Danko Jones, The Futureheads and may more.
Al eerder stond ik versteld van het programma van PP, en LL volgde ze trouw, met Franz Ferdinand, Marilyn Manson etc. Hopelijk volgen ze nu wéér trouw
Royksopp wil ik idd ook wel zien eigelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Röyksopp![]()
laat Ze ajb op Lowlands komen
dresden dolls zijn ook al aangekondigd voor lowlandsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef StofjeB het volgende:
Weer wat delen programma Pukkelpop vrijgegeven en damned: wát een namen. Stereo MC's, Korn, Goldfrapp, Dresden Dolls, Röyksopp, The Roots, Danko Jones, The Futureheads and may more.
Al eerder stond ik versteld van het programma van PP, en LL volgde ze trouw, met Franz Ferdinand, Marilyn Manson etc. Hopelijk volgen ze nu wéér trouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |