Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
Ik ookquote:
Ik heb ze vorig jaar ook gemist dom dom dom. Draai het album zowat non-stop!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef koston het volgende:
[..]
Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeuren![]()
Douchenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:14 schreef requiem4adream het volgende:
omdat ik dit jaar lowlands niet als crustpunker door wil komen en niet al te lang wil wachten bij de douches op het terrein zat ik te denken aan 'n combiticket om op 't kampeer/bungalowterrein van walibi lekker tjill te kunnen douchen (tuulk ook 'n combiticket om me vrijdag tot 16 uur te vermaken enz.) maaaaaaaar wie weet of je die zo vanaf 't park kunt bereiken?
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef Mystique86 het volgende:
Op Pinkpop heb ik ook niet gedoucht...Zonde van mijn tijd, en zonde van mijn geld. Vies word je toch wel weer![]()
True, who cares...vochtige, verfrissende doekjes mee en dan ben je ook klaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
Lekker snel, die topics (maar dat was al gezegd).
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
quote:blauw van de drank? Nee, het gaat dit keer om blauwe busjes die wij gecharterd hebben. Geen busjes met drugs of andere mistige middeltjes, maar een lekkere dosis sixties beat en r&b van THE BLUE VAN. Uit Denemarken, dus ook met de vuigheidsfactor zit het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |