Wis niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt dat nu voortaan ook elke 3 pagina's gemeld?
voordat iemand anders dat post zal k ook vast de standaard reactie posten:
alleen MTv heeft deze namen bevestigd en voor de rest hebben we nog geen enkele bron kunnen vinden die beide namen bevestigd.
En Jan Smeets dus. Maar van wie hij het heeft is me ook een raadsel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt dat nu voortaan ook elke 3 pagina's gemeld?
voordat iemand anders dat post zal k ook vast de standaard reactie posten:
alleen MTv heeft deze namen bevestigd en voor de rest hebben we nog geen enkele bron kunnen vinden die beide namen bevestigd.
k zal volgende keer waarschuwenquote:
Voor het geval mensen de 1e pagina niet lezen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef greatgonzo het volgende:
zo, no 6 was binnen een dag vol
en voor de duidelijkheid, anders komt dit topic er weer mee vol te staan
GREEN DAY komt niet, ze toeren in de US
Lowlands zijn toch altijd al groene groente dagen, dus om nu die woorden te verbiedenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor het geval mensen de 1e pagina niet lezen..Binnenkort het verboden woord in dit topic denk ik!
En voor degenen die het (nog) niet weten: ze spelen op vrijdag 1 juli 2005 wel op Rock Werchter!
Tja, wat dat betreft heb ik dan het geluk dat ik ook naar Rock Werchter ga, kan ik ze daar tenminste wel zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef greatgonzo het volgende:
het blijft jammer, ze zouden eerst in Rock in Park komen, dat gaat ook al niet door, nu ook niet op Lowlands
Yepsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Green DAy speelt gewoon fucking 2 uur lang op Werchter. Echt tof. En daarna meteen doorhobbelen naar Elvis Costello.
Dit is volgens mij al het vierde topic ofzo waar jij de FiPo hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Kletz het volgende:
zijn er nog nieuwe namen bijgekomen? ik was ff weg.
Kan iemand die eventueel posten te samen met de reeds bekende namen.
tvp
Ook die staan op werchter, met meteen erna de foo fighters of net omgekeerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
En Qotsa? Is er nog een kans dat die komen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook die staan op werchter, met meteen erna de foo fighters of net omgekeerd.![]()
Of even flink sparen... het lijkt mij zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik wil ook. Ik moet. Ik gá gewoon. Dat geld voor het kaartje en de pannenkoeken gaan we gewoon uit een duister hoekje peuteren ofzo..
Die is al openquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef lubje25 het volgende:
TVP-wie kan er een nieuw muziektrivia deel openen-TVP GLO,Ranja,Belsen Neleos? iemand? Ik kan het zelf niet![]()
Ik wil gewoon een 5e jubileum hebben dit jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of even flink sparen... het lijkt mij zeker de moeite waard
Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
Ik ookquote:
Ik heb ze vorig jaar ook gemist dom dom dom. Draai het album zowat non-stop!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef koston het volgende:
[..]
Hell no, volgens Festivalinfo komen ze, ze zijn alleen nog niet door Lowlands bevestigd. Vorig jaar heb ik LCD Soundsystem gemist, dat gaat me dit jaar niet gebeuren![]()
Douchenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:14 schreef requiem4adream het volgende:
omdat ik dit jaar lowlands niet als crustpunker door wil komen en niet al te lang wil wachten bij de douches op het terrein zat ik te denken aan 'n combiticket om op 't kampeer/bungalowterrein van walibi lekker tjill te kunnen douchen (tuulk ook 'n combiticket om me vrijdag tot 16 uur te vermaken enz.) maaaaaaaar wie weet of je die zo vanaf 't park kunt bereiken?
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef Mystique86 het volgende:
Op Pinkpop heb ik ook niet gedoucht...Zonde van mijn tijd, en zonde van mijn geld. Vies word je toch wel weer![]()
True, who cares...vochtige, verfrissende doekjes mee en dan ben je ook klaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pinkpop is ook een dag korter en flink kouder (tenminste in de jaren dat ik geweest ben)
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef MofoF1 het volgende:
Lekker snel, die topics (maar dat was al gezegd).
En ben ik nou de enige die graag LCD Soundsystem wil dit jaar?![]()
quote:blauw van de drank? Nee, het gaat dit keer om blauwe busjes die wij gecharterd hebben. Geen busjes met drugs of andere mistige middeltjes, maar een lekkere dosis sixties beat en r&b van THE BLUE VAN. Uit Denemarken, dus ook met de vuigheidsfactor zit het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |