En dan faithless of live als afsluiterquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar als Jan Smeets het ook zegt
Overigens hoop ik dat Green Day nog komt![]()
EN System of a Down!![]()
Die zooi hoeven we niet op Lowlands. Zijn genoeg Dance Festivals.quote:
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Sjongejonge, ga naar dance valley ofzo als je zo graag dat soort muziek wil..
Kan niet anders zeggen dat ik hier mee eens ben... Lowlands is voor iedereen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravo![]()
Ja, dat ben ik met je eens..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de Bravo![]()
er staat überhaupt nog weinig dance dus er komt nog zatquote:
Ik dacht trouwens dat Brainpower een grapje was. Maar die komt echt.quote:
Vitalic komt aardig in de buurt van Techno, het gaat in ieder geval goed los!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
De techno komt vast nog wel... nog genoeg vrije plaatsen!
Ik ga 's nachts altijd los in de Alpha tent. Met de beste hits (geen dance) ooit! Das altijd supergezellig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef koston het volgende:
[..]
Flikker toch op, die diversiteit is juist wat Lowlands mooi en uniek maakt. Dance, rock, hip-hop, drum 'n bass, punk, het staat er allemaal. Er is niets beters dan overdag wat leuke bandjes checken en 's nachts losgaan in de
Bravo![]()
Is dit een grapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef Vulcanus het volgende:
Foo Fighters en Audio Bullys @ Lowlands 2005
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1696
Leuk!
de Alpha stopt al om 2 uur. Vorig jaar met de gemene mixmeester (_O_) was t wel heel erg gaaf, zeker omdat ze een uur langer doorgingen en gigantisch op de klote kregen van de organisatiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga 's nachts altijd los in de Alpha tent. Met de beste hits (geen dance) ooit! Das altijd supergezellig.
Ik ga dit jaar voor de 4de keer en heb nog nooit een stap in de Bravo gezet
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef Vulcanus het volgende:
Foo Fighters en Audio Bullys @ Lowlands 2005
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1696
Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |