Ik doel op Juliette & The licksquote:
Was toch een DJ-set? Was vorig jaar op Pukkelpop, dramatisch slecht inderdaad. Maar de band Stereo MC's waren een paar jaar terug op Werchter echt fantastisch goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik had stereo een paar weken terug in Haarlem live gezien. Dat viel echt ontzettend tegen! Echt niks van wat het vroeger was.
Daar zouden er best een aantal van naar Lowlands mogen komen. Sophia, Amplifier, Hulk, Goldfrapp, The Dwarves, Peter Pan bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef Dr.E het volgende:
een groot deel van het pukkelpop programma, waarvan een groot deel tradiitiegetrouw dus ook op LL zal komen:
-lijst-
was idd een dj-set. Maar alsof een kind van 10 draaide zo slecht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Was toch een DJ-set? Was vorig jaar op Pukkelpop, dramatisch slecht inderdaad. Maar de band Stereo MC's waren een paar jaar terug op Werchter echt fantastisch goed.
Ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef boskov het volgende:
[..]
was idd een dj-set. Maar alsof een kind van 10 draaide zo slecht.
...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komen ook nog zat kleintjes toch? Juliette is gelukkig nog niet groot!
afwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik weet. Was ook zo op Pukkelpop. Maar de band is wel erg goed, dus hopelijk komen ze gewoon in originele bezetting "Connected" doen.
Gek dat die ene zin je zo'n raar gevoel kan geven..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker... er staat trouwens een mooie column van Jack Nouws op de LL-site waarin hij Theo in dat verband noemt. Ontroerend en beklemmend tegelijk.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:16 schreef BeRightBack het volgende:
Voicst is wel leuk
coolpolitics ken ik niet? trance ofzo..?
Graag!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[...] Goldfrapp, The Dwarves, Peter Pan bijvoorbeeld..
Ik weet het ik ben slimquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
Da's de kunst van het schrijven hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek dat die ene zin je zo'n raar gevoel kan geven..![]()
Vorig jaar stonden ze op de bill..maar ze hebben toen afgezegd omdat de repetities voor de Amerikaanse tour uitliepen..o btw ergens in september staat Opeth in de melkwegquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef LintuxCx het volgende:
Opeth zou komen op Lowlands? Serieus? 't Is niet echt een Lowlands-act, ook al zou ik ze zeker wel eens willen zien...
Is er wel zoiets als een typische LL act? Lowlands staat juist bekend om zijn diverse programmering.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef LintuxCx het volgende:
Opeth zou komen op Lowlands? Serieus? 't Is niet echt een Lowlands-act, ook al zou ik ze zeker wel eens willen zien...
En dat is ook wel heel erg waarquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Is er wel zoiets als een typische LL act? Lowlands staat juist bekend om zijn diverse programmering.
Ik realiseer me nu dat ik als soort-van-metalhead vorig jaar op Lowlands alle metalbandjes links heb laten liggen. Ik geloof trouwens dat deze drie sowieso alle metalbandjes van Lowlands waren vorig jaar, naja en Epica dan. Ook niet echt een spannende metalprogrammering eigenlijk, ik bedoel die vier kan en kon je overal en nergens zien in den lande. Op zich loopt Lowlands qua metal volgens mij altijd net achter de hype aan, terwijl ze die met andere stijlen net voor zijn vaak.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
En dat is ook wel heel erg waarvorig jaar stond Nile dr nog
en Dillinger Escape Plan..Textures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |