Idem hier.. textures en dillinger heb ik niet kunnen zien, ik geloof vanwege Franz Ferdinand en dEUS...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat ik als soort-van-metalhead vorig jaar op Lowlands alle metalbandjes links heb laten liggen. Ik geloof trouwens dat deze drie sowieso alle metalbandjes van Lowlands waren vorig jaar, naja en Epica dan. Ook niet echt een spannende metalprogrammering eigenlijk, ik bedoel die vier kan en kon je overal en nergens zien in den lande. Op zich loopt Lowlands qua metal volgens mij altijd net achter de hype aan, terwijl ze die met andere stijlen net voor zijn vaak.
Wanneer is voorverkoop? Ik ga meteen kaarten halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze op de bill..maar ze hebben toen afgezegd omdat de repetities voor de Amerikaanse tour uitliepen..o btw ergens in september staat Opeth in de melkweg12de ofzo dacht ik
als ze dan maar een betere show neerzet dan dizzee vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef MofoF1 het volgende:
't Zou trouwens ook wel fijn zijn als M.I.A. zou komen![]()
Ik heb Dizzee vorig jaar niet gezien, het is niet helemaal mijn muziek, maar Arular van M.I.A. is wel een stoere plaatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef marcek het volgende:
[..]
als ze dan maar een betere show neerzet dan dizzee vorig jaar.
dus iig wat langer en minder saai (heel wat minder saai , ondanks dat zijn skills best goed zijn)
Whehe dudequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef Jorikjet het volgende:
kun je op lowlands ook condooms kopen?
Ik wil absoluut geen dance zien of horen! Reken KoRn maar vast tot de line-up, zal me verbazen als die niet komen. Foo Fighters echt helemaal te gek!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil dance zien, en grote acts zijn al vaak oud
Voor ieder wat wils Flaw!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Flaw het volgende:
[..]
Ik wil absoluut geen dance zien of horen! Reken KoRn maar vast tot de line-up, zal me verbazen als die niet komen. Foo Fighters echt helemaal te gek!
Weet ik, weet ik! Daarom is Lowlands ook zo'n prachtig festival. Zelfs al ga je geen enkele muziekact aanschouwen dan kan je het nog fantastisch naar je zin hebben daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils Flaw!![]()
Je hoeft er niet heen te gaan, er zijn genoeg andere dingen!![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Flaw het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik! Daarom is Lowlands ook zo'n prachtig festival. Zelfs al ga je geen enkele muziekact aanschouwen dan kan je het nog fantastisch naar je zin hebben daar.
Ze staan ook op Pukkelpop. Dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoop dat the Posies komen.. ze staan op 18 augustus in Tivoli
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Good Charlotte mag thuisblijven uit dat rijtje, Lowlandstechnisch gezien.
Good Charlotte is pop manquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:54 schreef Blinker het volgende:
ja, want we hebben al zoveel goeie punkacts![]()
![]()
nou punkpop dan maarja dat neemt niet weg dat er echt weinig leuke punk bands zijn.quote:
O ongetwijfeld, maar ik zie ze liever niet op lowlandsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
nou punkpop dan maarja dat neemt niet weg dat er echt weinig leuke punk bands zijn.
En ik denk dat Good Charlotte wel best een publiekstrekker kan zijn voor ander publiek
Maar voor mijzelf vind ik de line-up op dit moment best bout. Echt het enigste wat me nog wel kicken lijkt is Bad Religion en Social Distortion maar voor de restquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:06 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
O ongetwijfeld, maar ik zie ze liever niet op lowlandsmaar aan de andere kant..als ze komen is er vast wel iets boeienders op dat tijdstip
Jij zou dan vooral voor de punk gaan enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar voor mijzelf vind ik de line-up op dit moment best bout. Echt het enigste wat me nog wel kicken lijkt is Bad Religion en Social Distortion maar voor de rest![]()
Ze moeten echt wel met wat betere bands komen voordat ik naar Lowlands ga
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:30 schreef Blinker het volgende:
Ja, the prodigy vind ik nog wel aardig, maar ik heb helemaal niks met Manson of Incubus
Precies, zo denk ik er ook over. Bovendien is LL toch ook vooral om bands te ontdekken, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef InsaneM666 het volgende:
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vet
Jawel, maar als ik alleen 1 band echt goed vind dan vind ik het wel minderquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Mja..naja ik vind het niet zo erg als ik maar een paar acts goed zou vinden want Lowlands is toch wel vet
Iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Bovendien is LL toch ook vooral om bands te ontdekken, toch?![]()
kuierenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:56 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Iddvorig jaar al die bandjes afgestruind
heel veel nieuwe muziek ontdekt
and thats lowlands baby
![]()
Die is er niet meerquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef BloodyLotte het volgende:
NEE!
quote:HET IDEALE K/LIMA/AT
Na zeven trouwe jaren nemen we afscheid van de Higher Ground, Lowlands' eigen hippie compound. Maar niet getreurd! Lowlanders die lekker willen chillen kunnen terecht op een nieuw gebied: LIMA! Dezelfde hogere sferen, andere insteek. En om de Higher Ground-verslaafde in geestelijke nood te helpen, staat er een heuse THERAPEUTERETTE in het splinternieuwe Limagebied. Knijp die ziel!
Zeg uh... uit de gratie geraakte woorden mag je mailen naar me dan kan ik die op m'n site zetten...quote:
is bij mijn weten al een poosje bekend hoor....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
The bastards!
Volgens mij is t t zelfde als banjeren of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef Flaw het volgende:
[..]
Zeg uh... uit de gratie geraakte woorden mag je mailen naar me dan kan ik die op m'n site zetten...
Maar je hebt wel gelijk hoor, is inderdaad leuke bezigheid op Lowlands![]()
....kuieren
Ik dacht juist dat het bijna hetzelfde was als stiefelenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:59 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Volgens mij is t t zelfde als banjeren of niet?![]()
Slenteren dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:36 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het bijna hetzelfde was als stiefelen![]()
Rechercheur De Cock slentert altijd in de Baantjerboeken. Komt Victor Reinier ook op Lowlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |