quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
ROYKSOPP! Jaaaa toch! Lijkt me zo vet om even helemaal uit je naadje te gaan bij Poor Leno!
Vorige keer waren ze echt gewerldig en sloten ze af met Remind me - Eple - Poor Lenoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Royksopp wil ik idd ook wel zien eigelijk
Saybia stond volgens mij in 2002 ook al op Lowlands, toen in de India en 2003 (toen waen ze wel doorgebroken) mochten de Alpha openenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
en Saybia komt ook op pukkelpop, die mogen ebst op LL komen, ondanks dat dat bijna ook een overkill wordt zo langzamerhand (PP 2005, LL2003, PP 2003), gaat aardig richting Live/Faithless
Zou toen we richting parkeerterein reden achter op een VW Caddy (oftewel de golf pick-up) stappen. Opzich geen rare bedoeling, maar de chauffeur gaf meer gas dan mijn benen konden houden, dus ik flikkerde onderuit. Maar mijn hand bleef hangen aan de auto. Na enkele meters over het asfalt heen schuiven schoot hij los, pijn allom.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mocht niet van de EHBO, wat heb je uitgevreten?
Heb je op zich gelijk in, maar met die nieuwe cd op zak was het optreden op PP wel heel erg goed en beter dan toen hoor... van mij mag het!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
en Saybia komt ook op pukkelpop, die mogen ebst op LL komen, ondanks dat dat bijna ook een overkill wordt zo langzamerhand (PP 2005, LL2003, PP 2003), gaat aardig richting Live/Faithless
Van mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar met die nieuwe cd op zak was het optreden op PP wel heel erg goed en beter dan toen hoor... van mij mag het!
Heb ze helaas gemist toenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer waren ze echt gewerldig en sloten ze af met Remind me - Eple - Poor Lenode Bravo barste uit zn voegen
way to go kerelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou toen we richting parkeerterein reden achter op een VW Caddy (oftewel de golf pick-up) stappen. Opzich geen rare bedoeling, maar de chauffeur gaf meer gas dan mijn benen konden houden, dus ik flikkerde onderuit. Maar mijn hand bleef hangen aan de auto. Na enkele meters over het asfalt heen schuiven schoot hij los, pijn allom.
Toen was de parkeerplaats net open, dus ik moest nog in de wachtrij wachten etc. voor ik naar de ehbo kon. Waar ik 5 keer geweest ben op lowlands. Ze beginnen je te herkennen en ze vonden het grappig dat ik ondanks alles zo overdreven possitief was.
Ze hebben me nog aangeraden naar de dokter te gaan, maar na 3 dagen thuis zijn was de wond weer geheeld en nu is het een blijvende herinnering aan Lowlands(litteken).
In verband met de goedjes die ze er op smeerden mocht ik 24 uur na het bezoekje aan de EHBO niet douchen en ik kwam er elke 24 wel een keer.
uuuh weet ik niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding] Was 't al bekend dat Voicst bevestigd is?
En een waanzinnige band! Zag ze al eens in de Melkweg, daar ging toen het dak vanafquote:
quote:En de Whignomy Brothers klinken apart: van alles door elkaar![]()
Wat voor muziek is het?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
En een waanzinnige band! Zag ze al eens in de Melkweg, daar ging toen het dak vanaf
Ik denk zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |