Ikke ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
Wie is er allemaal snipverkouden geworden na LL? Ik wel![]()
![]()
Ik voor Lowlands, en daarna weer, gelukkig niet op Lowlands zelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
gedurfdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:17 schreef coz het volgende:
wild gokje , de uitsmijter die ik zondag had![]()
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Vier witte puntjes voor 1 muntje viel me trouwens mee, had gedacht dat ze dat veel duurder zouden maken
dat was ik een beetje vergeten .. ik was brak en het was de dichtstbijziijnde eettentje wat me enigzins smakelijk leek.. ik had iets verder moeten denken inderdaadquote:
Het is meer een zware rokershoest die ik aan het overvloedig roken van geestverruimende middelen heb overgehouden. Gelukkig begint het nu wel weer weg te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
Ik had het dan ook alleen over de witte puntjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duur![]()
Heb je een bonnetje? Wel klote idd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
Toch niet zo'n zelfde uitsmijter gegeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek, maar toch ook wel omdat ie aanwezig was op LL:
'Wubbo Ockels ligt in coma'
door onze correspondent
AMSTERDAM - Wubbo Ockels is dinsdag met hartklachten in het ziekenhuis opgenomen. Volgens hardnekkige geruchten zou de hoogleraar, die in 1985 als eerste Nederlandse astronaut met een space shuttle de ruimte in ging, na een hartaanval in coma liggen.
Een zegsvrouw van de TU Delft bevestigt dat de oud-astronaut (58) dinsdagmiddag onwel werd in de kantine van zijn faculteit.
Na reanimatie werd hij naar het ziekenhuis vervoerd. Ockels is sinds 1992 deeltijdhoogleraar Lucht- en Ruimtevaarttechnologie in Delft.
Je had zeker met je dronken kop zomaar op ja gedrukt zonder te kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
150 in mn eentje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoeveel munten hebben jullie er eigenlijk doorheen gejaagd? Ik heb er samen met mijn vriendin precies 200 munten doorheen gejast. En da's mooi, want die twee kaartjes die ik gewonnen had hebben mij welgetelt 190 euri opgeleverdIk zat dus maar 10 euri over 't budget
![]()
150 rond .. ik zelf .. wel binnen een groep van 10 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoeveel munten hebben jullie er eigenlijk doorheen gejaagd? Ik heb er samen met mijn vriendin precies 200 munten doorheen gejast. En da's mooi, want die twee kaartjes die ik gewonnen had hebben mij welgetelt 190 euri opgeleverdIk zat dus maar 10 euri over 't budget
![]()
Vergeet vooral ook niet te melden dat het op zondagmiddag nog een bedrag van 250 pinnen wel erg onrealistisch hoog is. Je hebt hoop ik wel bij een kassa munten gehaald (= menselijke fout)? Als die machines de fout in gaan zullen er heel wat meer gedupeerden zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, was Wubbo, zaterdags in Julietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toch niet zo'n zelfde uitsmijter gegeten?
Anders alsnog best ernstig, ben niet naar zn presentatie geweest, maar het is allemaal best interessant.
Edit, was t trouwens niet Kuipers die vertelde daar op Lowlands
Oei.. da's minder.. maar ik denk dat ze wel zullen snappen dat je geen 250 munten nodig had?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Ik sinds eergisteren. Vooral pijn in me keelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
advies: neem altijd een bonnetje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, bij deen kassa op het terrein, niet bij een automaat, die tussen Alpha en de Orange-oplaadpunt zeg maar. Ik heb natuurlijk mijn giroafschrift, dat is eigenlijk afdoende als bonnetje. Hopelijk zien ze daar dat ook welin, dat 250 bonnen om 3 uur zondag een beetje onzin is. En ik heb natuurlijk het bewijs dat ik niet teut was, anders ha dik nooit zo'n geweldig verslag kunnen schrijven over Lowlands-zondag-avond.Duim duim duim.
Ja en dan? Dan heb ik een bonnetje en dan? Daaar staat niet op dat ik maar 25 muntjes heb meegenomen... Je afrschrift is rechstgeldig als war ehet een bon. Ze zeggen wel in alle winkels, alleen ruilen met bon, maar dat is dus onzin. Wel veel makkelijker, maar als je alleen je afschrift hebt met daarom de codes van automaat datum en rekeing, is dat afdoende. Dat is het probleem niet, helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
advies: neem altijd een bonnetje!![]()
Als het zo geweest zou zijn dat op het bonnetje 25 euro stond en op je afschrift 250 had je degelijk bewijs. Nu is het hopen dat ze je verhaal aannemelijk vinden. Echt bewijs heb je niet. Dat bedoel ik. Goed bedoeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan heb ik een bonnetje en dan? Daaar staat niet op dat ik maar 25 muntjes heb meegenomen... Je afrschrift is rechstgeldig als war ehet een bon. Ze zeggen wel in alle winkels, alleen ruilen met bon, maar dat is dus onzin. Wel veel makkelijker, maar als je alleen je afschrift hebt met daarom de codes van automaat datum en rekeing, is dat afdoende. Dat is het probleem niet, helaas.
Ik heb voor in totaal 90 euro muntjes gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, ik heb echt weinig uitgegeven dan:
+/- 20 euro eten+drinken van tevoren
+/- 60 euro aan munten
20 euro aan shirts gekocht
dat is dus ongeveer 100 euro totaal
het niet meenemen van 20e aan boodschappen en een gasstel is best prijzig inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, ik heb echt weinig uitgegeven dan:
+/- 20 euro eten+drinken van tevoren
+/- 60 euro aan munten
20 euro aan shirts gekocht
dat is dus ongeveer 100 euro totaal
O, ik bedoelde het niet kwaad hoor. Misvertsandje, ik dacht dat je het pin-bonnetje bedoelde. Daar staat ongetwijfeld ook 250 ¤ op. Een bonnetje van uitgereikte muntjes doen ze volgens mij niet aan toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het zo geweest zou zijn dat op het bonnetje 25 euro stond en op je afschrift 250 had je degelijk bewijs. Nu is het hopen dat ze je verhaal aannemelijk vinden. Echt bewijs heb je niet. Dat bedoel ik. Goed bedoeld.![]()
Tja... ik hoop voor je dat ze coulant zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet kwaad hoor. Misvertsandje, ik dacht dat je het pin-bonnetje bedoelde. Daar staat ongetwijfeld ook 250 ¤ op. Een bonnetje van uitgereikte muntjes doen ze volgens mij niet aan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |