Zeg dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef maniack28 het volgende:
Ga dan maar niet naar Belgische festivalsDaar hebben ze helemaal geen faciliteiten.. alleen maar een gore stinkplee..... rustig zitten daar.. no way
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja zij neemt ons mee in haar auto dus ja
maar wij nemen dr op sleeptouw daarna ofzo
neem een studieboek of aantekeningen mee, heb je wat te doen in de rijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
Mooi niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
neem een studieboek of aantekeningen mee, heb je wat te doen in de rij
Op zondag houd het toch op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte echte! die-hards ketenen zich vast en laten zich zelfs hard handig niet verwijderen!
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
nee dat was in ruigoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte die-hards ketenen zich vast en laten zich hard handig verwijderen!
haha, ik had eigenlijk ook de woe. na lowlands een tentamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |