Mooi niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
neem een studieboek of aantekeningen mee, heb je wat te doen in de rij
Op zondag houd het toch op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte echte! die-hards ketenen zich vast en laten zich zelfs hard handig niet verwijderen!
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
nee dat was in ruigoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Blinker het volgende:
De echte die-hards ketenen zich vast en laten zich hard handig verwijderen!
haha, ik had eigenlijk ook de woe. na lowlands een tentamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik kom maandagmiddag/avond terug van Lowlands en dan heb ik die avond en dinsdag nog om een héél belangrijk tentamen te leren en woensdag tentamen!
Je mag toch maar 1 liter fles drank mee? En daarnaast moet je de wijn ook nog eens overgieten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.quote:
Halfords ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef -Sum- het volgende:
en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef XoloX het volgende:
echte negers gebruiken geen zonnebrand
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.
35 cent bij de Actionquote:en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
geen action hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Tasha het volgende:
[..]
35 cent bij de Actionop het terrein zelf wordt daar grof geld voor gevraagd.
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
Kan bij de Orangetent toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |