Je mag toch maar 1 liter fles drank mee? En daarnaast moet je de wijn ook nog eens overgieten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.quote:
Halfords ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef -Sum- het volgende:
en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef XoloX het volgende:
echte negers gebruiken geen zonnebrand
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.
35 cent bij de Actionquote:en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
geen action hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Tasha het volgende:
[..]
35 cent bij de Actionop het terrein zelf wordt daar grof geld voor gevraagd.
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
Kan bij de Orangetent toch?
Zolang ie niet al te exotisch is welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
nee alleen telefoons met een orange simkaartquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub (quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.
Telefoon en lader staan ook gewoon op de lijst van dingen die we mee moeten nemen, waarschijnlijk moeten we gewoon bereikbaar zijn.
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub () maar oké daar zullen vast stopcontacten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |