quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef XoloX het volgende:[..]
Festival principe: neem zo min mogelijk mee, je kan het niet kwijt, en alles word nat.
wat nau als je 'onbeperkt' spullen kan meenemen die droog blijven en waarvoor je de ruimte hebt? ik neem bv ook een tent mee van 30 kilo (ouw ik voel de hernia al) maar ja daar slaap je dan ook (hopelijk niet) met zn 5en in
![]()
kleine aanvullig op mn lijst:
jongleerballen
(fire) poi's
wasbenzine!
![]()
dan moet je nog steeds die hele teringzooi vanaf het parkeerterrein het festivalterrein op slepen...en later ook weer een groot deel mee terug...
ik ga toch voor alles in wegwerp-vorm...zelfs t tentje... mee terug gaan meestal mn slaapzak en slaapmatje, mn tas met een minimale hoeveelheid kleding (sokken worden zowiezo weggegooid, shirts soms) en mn peuken en wiet (als dr nog wat over is) en verder mik ik alles daar weg
--edit--
daarbij is slapen met zn 5en in een tent helemaal ruk...1 keer gedaan, en dat ook nooit meer... scoor je een chickie, dan loop je te kloten met waar je naar toe kan, en je komt allemaal op verschillende tijden die tent in gekropen...dus normaal slapen is er ook niet bij. Meestal deel ik de tent met een maatje van me... die heeft dezelfde insteek...feesten tot daglicht, en dan een uurtje slapen... in geval van chickie is de scorende partij tent-gerechtigd