Je mag toch maar 1 liter fles drank mee? En daarnaast moet je de wijn ook nog eens overgieten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm ff denken......Met zijn 2-en nemen wij mee...
tent
2 pers luchtbed
slaapzak
brander
steelpan
braadpan
bakboter
kruiden
24 blikken bier
2 flessen wijn
1 fles fris
2 blikken knakworsten
3 zakken broodjes
1 zak krentebollen
6 "gooi er maar heet water op" eten
cup a soup
zakjes cappucino
tube moster
tube mayo
tube curry
uien
een heel brood
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.quote:
Halfords ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef -Sum- het volgende:
en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef XoloX het volgende:
echte negers gebruiken geen zonnebrand
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een nep-albino, dus ik moet zeker gaan zonnebranden. Goed dat het nu genoemd wordt, anders was ik dat zekersteweten vergeten.
35 cent bij de Actionquote:en waar kan je die wegwerp poncho's halen?
geen action hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Tasha het volgende:
[..]
35 cent bij de Actionop het terrein zelf wordt daar grof geld voor gevraagd.
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
Kan bij de Orangetent toch?
Zolang ie niet al te exotisch is welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
nee alleen telefoons met een orange simkaartquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kun je daar alle soorten telefoons opladen?
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub (quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Backstage of op ons slaapadres is vast wel een stopcontact te vinden.
Telefoon en lader staan ook gewoon op de lijst van dingen die we mee moeten nemen, waarschijnlijk moeten we gewoon bereikbaar zijn.
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
We moeten idd een lader + gsm mee, en we slapen op de jachtclub () maar oké daar zullen vast stopcontacten zijn
eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat is
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.
dat rijmtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapen
Staken - Slapen.......quote:
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef Yildiz het volgende:
zeg, ik wil niet duf doen, maar ik ken het programma niet uit mijn hoofd, krijg ik bij binnenkomst een handzaam programmablaadje?
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoedenquote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoeden
En nu weer ontopic
kan dat met rijbewijs ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:50 schreef HAL9000S het volgende:
- m'n paspoort anders moet ik zo'n jonger-dan-16-jaar bandje om wat betekend dat ik geen sterke drank krijg, hetgeen nogal problematisch zou zijn.
yup, maar wat is het goedkoopst om te vervangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Jheronimus het volgende:
Ik zou voor je rijbewijs gaan. Dat is toch ook een geldig legitimatiebewijs?
Ligt eraan of je die lui die ze door neus, oor en/of andere lichaamsdelen hebben zitten meerekent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik dan de enige die altijd veiligheidsspelden meeneemt?!
OV kan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef -Sum- het volgende:
wat is het handigst om mee te nemen als identiteitsbewijs? mn idkaart is net verlopendus nou moet ik kiezen tussen OV, rijbewijs of paspoort maar van alles ben ik bang dat ik het kwijt raak :S ik heb nog wel een oude OV maar dat mag zeker niet?
Ik neem toch aan dat ze daar ook gewoon EHBO hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef Yildiz het volgende:
Nou, ik neem zelfs een handig hansaplast- EHBO kit mee.
Beetje geleerd van me reis, toen nam ik het ook mee, en dat was meer dan handig.
Kan ik mn EHBO cursus nog ergens voor gebruiken, en het is wel zo handig met het 1 of ander.
Ik heb altijd zoiets dat als ik dat ding niet meeneem als ik n paar dagen wegga, dat k een lullig wondje oploop wat aan het eind onstoken is.
T ding is maar 20 bij 15 bij 4 cm groot ofzo, maar t zijn net die "tools" die handig zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Zieke trommelaar
En die derde?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef coz het volgende:
3x t-shirt (1 aan, 1 mee)
Was de hamburgers voor donderdagavond nog vergeten te vermeldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....quote:
Aan je icoon te zien heb jij dat al gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....
Er wordt gecontroleerd op wiet en als je meer dan 5 gr. bij je hebt nemen ze alles (dus niet wat je teveel bij je hebt) in beslag en krijg je een boete. Het slaat nergens op dat dit in NL gebeurt, maar het is ons al een keer overkomen en dat is geen leuk begin van je LL.Verdeel die zak dus over 2 personen of stop het ergens waar de zon niet komt.
Damnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
-scary story-
Hebben ze toen al je zooi overhoop gehaald ofzo? Of had je gewoon 1 zakje met 10 gramquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Er wordt gecontroleerd op wiet en als je meer dan 5 gr. bij je hebt nemen ze alles (dus niet wat je teveel bij je hebt) in beslag en krijg je een boete. Het slaat nergens op dat dit in NL gebeurt, maar het is ons al een keer overkomen en dat is geen leuk begin van je LL.Verdeel die zak dus over 2 personen of stop het ergens waar de zon niet komt.
Hele vrijdagochtend bezig geweest vervangende wiet te zoekenquote:
We waren met z'n drie-en en hadden ieder zo'n 5 gram in aparte zakken. We hadden vantevoren thuis al wat gerookt en om de een of andere reden was alles in 1 tas beland. Geen seconde bij stilgestaan verder, totdat m'n maat in wiens tas het zat gecontroleerd werd en mee mocht naar het politiecontainertje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hebben ze toen al je zooi overhoop gehaald ofzo? Of had je gewoon 1 zakje met 10 gramWant dat kan nooit namelijk.... je kan het ook gewoon ergens stoppen, in een lege fles shampoo in je toilettas, dat merken ze echt niet hoor..
Halfords, campingwinkels.... of op Lowlands zelfs dacht ik, maar dan kost het 5 euro ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Miwe het volgende:
[..]
wegwerp-poncho's (moet ik nog kopen, wie weet waar?)
Vanmiddag twee stuks gekocht bij de 'Euroshop' ...... voor, je raadt het al ......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Miwe het volgende:
wegwerp-poncho's (moet ik nog kopen, wie weet waar?)
Tis niet eens mijn electrischequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef crossover het volgende:
een echte kampeerder neemt geen pomp mee, Miwe!
Das kut idd....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
We waren met z'n drie-en en hadden ieder zo'n 5 gram in aparte zakken. We hadden vantevoren thuis al wat gerookt en om de een of andere reden was alles in 1 tas beland. Geen seconde bij stilgestaan verder, totdat m'n maat in wiens tas het zat gecontroleerd werd en mee mocht naar het politiecontainertje.
Half uur later was ie terug met een vette boete op zak en geen wiet.
quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen mag wel overgegoten worden in plastic bekers.
als je geluk hebt controleren ze dat niet eens johquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb me net de pleuris gekocht aan vruchtensappen, kom ik erachter dat ik maar 1 liter mag meenemen, bummer
[..]
Mail maar even met je 06nummer naar jozzjozz AT gmail punt Kom........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef RoaRRR het volgende:
HELP HELP HELP !!!!
![]()
Ik ben nog 1 ding vergeten te kopendie eventueel van groot belang kunnen zijn.....
Kruidvat hooikoorts tabletten..!!!!
Iemand die morgen toevallig nog naar kruidvat moet en ze kan meenemen voor me...Moet namelijk al vroeg vertrekken...
zelfs nog 2 fotorolletjes gevonden ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef coz het volgende:
ah , tnx guys![]()
![]()
1x t-shirt lange mouwen
6x bier (al zwaar zat) .. nu koelkast vrees dat dit plastic tas wordt
1/2 brood .. jup plastic tas dus
zonnebrand ... hoop dat dit al in me toilettas zat![]()
1/2 liter water onderweg / vullen bij washok
en wat ik nog niet gezien heb in dit topic
[afbeelding] ..hoop dat dit al in me toilettas zat![]()
al reacties ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mail maar even met je 06nummer naar jozzjozz AT gmail punt Kom........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |