eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Correctie: jacht/golf club. Ben benieuwd wat voor elitaire rotzooi dat is
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
eigenlijk zouden we in staking moeten gaan.
dat rijmtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij maar staken, ik ga daar lekker slapen
Staken - Slapen.......quote:
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef Yildiz het volgende:
zeg, ik wil niet duf doen, maar ik ken het programma niet uit mijn hoofd, krijg ik bij binnenkomst een handzaam programmablaadje?
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoedenquote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga jij eens snel dat nageslacht van jou opvoeden
En nu weer ontopic
kan dat met rijbewijs ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:50 schreef HAL9000S het volgende:
- m'n paspoort anders moet ik zo'n jonger-dan-16-jaar bandje om wat betekend dat ik geen sterke drank krijg, hetgeen nogal problematisch zou zijn.
yup, maar wat is het goedkoopst om te vervangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Jheronimus het volgende:
Ik zou voor je rijbewijs gaan. Dat is toch ook een geldig legitimatiebewijs?
Ligt eraan of je die lui die ze door neus, oor en/of andere lichaamsdelen hebben zitten meerekent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik dan de enige die altijd veiligheidsspelden meeneemt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |