OV kan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef -Sum- het volgende:
wat is het handigst om mee te nemen als identiteitsbewijs? mn idkaart is net verlopendus nou moet ik kiezen tussen OV, rijbewijs of paspoort maar van alles ben ik bang dat ik het kwijt raak :S ik heb nog wel een oude OV maar dat mag zeker niet?
Ik neem toch aan dat ze daar ook gewoon EHBO hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef Yildiz het volgende:
Nou, ik neem zelfs een handig hansaplast- EHBO kit mee.
Beetje geleerd van me reis, toen nam ik het ook mee, en dat was meer dan handig.
Kan ik mn EHBO cursus nog ergens voor gebruiken, en het is wel zo handig met het 1 of ander.
Ik heb altijd zoiets dat als ik dat ding niet meeneem als ik n paar dagen wegga, dat k een lullig wondje oploop wat aan het eind onstoken is.
T ding is maar 20 bij 15 bij 4 cm groot ofzo, maar t zijn net die "tools" die handig zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Zieke trommelaar
En die derde?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef coz het volgende:
3x t-shirt (1 aan, 1 mee)
Was de hamburgers voor donderdagavond nog vergeten te vermeldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem je een braadpan en bakboter mee, maar niet iets om ook daadwerkelijk te bakken?
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....quote:
Aan je icoon te zien heb jij dat al gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Altijd een goed idee natuurlijk, maar.....
Er wordt gecontroleerd op wiet en als je meer dan 5 gr. bij je hebt nemen ze alles (dus niet wat je teveel bij je hebt) in beslag en krijg je een boete. Het slaat nergens op dat dit in NL gebeurt, maar het is ons al een keer overkomen en dat is geen leuk begin van je LL.Verdeel die zak dus over 2 personen of stop het ergens waar de zon niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |