duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik draag alleen sokken in mijn bergschoenen, in mijn gympen altijd blote voeten![]()
ghehehe. dus tóch!quote:
Misschien korte broek? Het is het hele weekend boven de 20 graden overdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef DrMarten het volgende:
- Slaapzak van m'n ouders waarvan ik hoop dat ie warm genoeg is (m'n eigen is stuk)
- Slaapmatje (indien nodig, is nog even afwachten)
- Tandenborstel + tandpasta
- Zeep, shampoo, deo dat soort dingen
- medicijnen
- 2x lange broek
- 2x trui / longsleeve
- paar t-shirts
- misschien korte broek, hangt van de weersverwachting af
- wegwerppocho
- handdoeken (2 denk ik)
- Bergschoenen, gympen
Volgens mij ben ik er dan wel aardig.
Even afwachten wat er allemaal nodig is en wat we krijgen van de EP-organisatie.
Ik heb kisten, werkt ook primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:48 schreef Roellio het volgende:
Ik kan op m'n bergschoenen van Hoek v. Holland naar Newcastle lopen zonder natte voeten!
Het staat wel wat lomp, maar who cares!
Met het weer van de laatste tijd baseer ik mij op de laatste weersverwachting voordat ik weg ga, daar pas ik mijn bagage op aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien korte broek? Het is het hele weekend boven de 20 graden overdag![]()
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 16
Dat is ook geen slecht idee... maar dat neemt niet weg dat het best zeker is dat het 20 graden of warmer wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met het weer van de laatste tijd baseer ik mij op de laatste weersverwachting voordat ik weg ga, daar pas ik mijn bagage op aan
Sorry, je wordt er niet high of stoned of wat dan ook van, als je geen zin hebt om te schijten het hele weekend, dan kan ik wel wat voor je betekenenquote:
Windstopper idd ook niet vergeten. Handig als hoofdkussen en noodzakelijk wanneer de slaapzak niet warm genoeg blijkt te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:39 schreef Logician het volgende:
Oeh was ik helemaal mijn 100% haglöfs windstopper vergeten
[afbeelding]
das wel handigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, je wordt er niet high of stoned of wat dan ook van, als je geen zin hebt om te schijten het hele weekend, dan kan ik wel wat voor je betekenen
En geen matjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef Logician het volgende:
hoor net dat DRM en ik in een slaapzaal met douches etc slapen, geen goretex slaapzak nodig dus
Op pinkpop kan ik gewoon niet lekker chill zitten.... op lowlands gaat dat al beter...krantje en een jointje erbij, en poepen maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:02 schreef maniack28 het volgende:
Ach man....eerst kijken of er wc papier is
, zitten, scheiten, vegen en klaar.... wat is daar moeilijk aan?
en in de tent waar ik graag wou staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En gratis eten en drinken, en backstage-toegang
what more do you need??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef Roellie80 het volgende:
regenpak, drugs en een tent
Ga dan maar niet naar Belgische festivalsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:04 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Op pinkpop kan ik gewoon niet lekker chill zitten.... op lowlands gaat dat al beter...krantje en een jointje erbij, en poepen maarop pinkpop ben ik alleen maar bezig om niet over mn nek te gaan van die verschrikkelijke lucht in die plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |