Het is er schandalig duur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:33 schreef mordradead het volgende:
Zijn de prijzen voor eten daar enzo net als in de horecadan weet ik hoe veel geld ik ongeveeer mee moet nemen
quote:
en 60e gehaald .. er zijn maar twee shops in de buurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Wat neemt gij alleen mee? Misschien vergeet ik nog iets
[lijst]
edit - ik vergeet de wiet![]()
Die gassen zijn alleen maar positief, maakt het leven op deze planeet een stuk korter dus aangenamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:00 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben een rasnederlanderEn in Nederland hoort het max 23 graden te zijn, alleen iedereen moet zo nodig heel veel gassen in de lucht achter laten zodat het klimaat opwarmt en het warmer wordt
mééémoriesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:52 schreef maniack28 het volgende:
Ja, das ook weer waarIk hou alleen niet van warm vies weer
Max 23 graden voor mij
In dat geval raad ik iedereen aan om behalve de grote hoeveelheid bier ook een fles water mee te nemen. Lowlands beginnen met koppijn (dankzij gebrek aan vocht) is niet cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:47 schreef maniack28 het volgende:
yep... ik ben alleen bang dat het donderdag in de rij nog wel eens benauwd kan gaan worden....
beetje zonde alleen voor al het andere leven (koraalriffen bijv.)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef Arid het volgende:
[..]
Die gassen zijn alleen maar positief, maakt het leven op deze planeet een stuk korter dus aangenamer![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:17 schreef mordradead het volgende:
Ik ben geen rasnederlander, bij 20 graden houd ik mooi mijn lange broek aan
Zoiets, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef coz het volgende:
* coz gaan we ook een fok! meet doen btw ?
Pinpas meenemen, muntjes kun je ook pinnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:33 schreef mordradead het volgende:
Zijn de prijzen voor eten daar enzo net als in de horecadan weet ik hoe veel geld ik ongeveeer mee moet nemen
Als je mij lief aankijkt vast welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
Kun je kokend water krijgen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Als je mij lief aankijkt vast wel
Ah, handvest..noemt 'ie dat zo tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:40 schreef Logician het volgende:
Vrijdag 19 augustus 14.45-15.30 uur
Ruud Lubbers: Red de wereld - een nieuw Handvest voor de Aarde
Op zich wel, maar ik ga vooral voor de Pixies en de debatten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:
Wil je niks nieuws zien, Logician?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL degene die ik hier boven helemaal heb uitgelicht
tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zoiets, bedoel je?
Lowlands-meet #2!
Het zou toch kunnen dat ze gewoon zo'n fan is van de Juliet-tent en na 8 uur pas hoeft te werken?quote:
ook mijn favorietenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:. Bij het bier? Ik ga naar Ockels en Lubbers
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |