h'lo ?quote:
ik ken ook iemand die zn moeder meeneemt, alleen zn moeder, die komt bij hem en zn vrienden staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Furious het volgende:
M'n schoonouders.
FFquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef ProsecuterTRS het volgende:
zou mooi zijn als iemand van llands het las en denkt, fuck dat moeten we nog plaatsen een shop.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef Camoth het volgende:
-asperine
-zakdoekjes
-neusspray
-condooms
etc etc![]()
?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:12 schreef ProsecuterTRS het volgende:
-drugs(koop het daar wel @
shop die daar vast wel is)
dan weet je meer dan wijquote:shop die daar vast wel is
in je broekzak? Verder zou ik zo min mogelijk dure spullen meenemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef Varr het volgende:
Vraagje, waar kun je je dure spullen laten as in mobiel, zonnebril etc?
Ik vergeet nóóit wat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uhm... nee, die was ik vergeten. Dus![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, een matje zou JIJ bijvoorbeeld nooooooit vergeten...![]()
Maandagmorgen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gewoon veel bier, veel wiet en veel schone kleding overgehouden![]()
60 kilo? Moest jij de Alpha meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
ik ben vertgeten dat een tent van 60 kilo (zonder overdrijven) een beetje zwaar is als je in de ri9j moet wachten :S
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
60 kilo? Moest jij de Alpha meenemen ofzo?
was dat die Tiel tent of die grote legertent die was ingestort op camping 3?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
ik ben vertgeten dat een tent van 60 kilo (zonder overdrijven) een beetje zwaar is als je in de ri9j moet wachten :S
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |