abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29982422
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he .

Ik had er ook zo 1 bij me, 4 uur met een zware rugzak staan en klagen
pi_29982507
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

Ik had er ook zo 1 bij me, 4 uur met een zware rugzak staan en klagen
Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:40:20 #253
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_29983063
Idioot!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:44:56 #254
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29983169
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he .
ik was zo'n loekie die vrolijk zonder tas zijn bandje haalde om 16:00 en een schaduw plek had ... om te wachten tot 17:30 terrein open
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29983321
een tandenstoker
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:58:36 #256
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_29983420
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. Volgend jaar meer (sterke)drank mee naar lowlands.
Wanna see a joke, check a look-a-like
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:21:20 #257
90061 coz
pi_29983746
om vervolgens wel genaaid te worden ..dat heet tactiek

A Campingflight to Lowlands Paradise 2005 - Afterparty #3
pi_29984770
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef Svensational het volgende:

[..]

Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillen
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzak
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_29987548
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. Volgend jaar meer (sterke)drank mee naar lowlands.
Ja, ik had 20 halve liters mee, maar nergens last van gehad. .
pi_29987584
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:

[..]

vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:49:17 #261
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29987920
Mijn afgeladen koelbox (Ja de hengsel brak dus hij zat best vol) daar keek ook niemand naar om
pi_29988167
hehe; wij (2pers) hadden 2 karretjes mee: 1 met 48 blikjes en een tent en 1 met een enorme doos vol vreten. Vervolgens wilden ze wel even weten wat er in die grote doos allemaal zat. Die vent dus zoeken en zoeken in die doos. Maar nee, hij kon helemaal niets vinden Nog nooit iemand zo raar zien kijken
En ja, ondertussen was de andere kar er al lang doorheen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:01:38 #263
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29988281
Gewoon de volgende keer een grote lege doos meenemen dus
pi_29990740
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. \
Een vriend van mij werd gecontroleerd, maar hij kreeg zo 20 halve liters mee....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:33:52 #265
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29991490
Bij ons werd ook niemand gecontroleert, en het zou ook onmogelijk zijn want we hadden zo'n steekkar, waar zo'n 5 tassen opstonden en wat tenten, dus dan moet je alles uit elkaar gaan halen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:37:10 #266
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_29991597
Ik nam mee,
de camper van me ouders gevuld met al het lekkers wat ik me maar kan wensen.

VERUKKELIJK!!! (mocht iemand die uitspraak gehoord hebben op het terein of 1 der campings, dan was ik het)
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:38:26 #267
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_29991634
zijn er trouwens meer mensen hier die op camping 6 (die oor campers) zaten?
mijn camperticket is namelijk niet gecontroleerd en van de mensen die ik daar gevraagd heb, was er niemand gecontroleerd. Vinnik beetje genaaid, koop je een kaar voor 25 euri en vraagt dr niemand naar...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:57:50 #268
90061 coz
pi_29992225
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef menesis het volgende:
hehe; wij (2pers) hadden 2 karretjes mee: 1 met 48 blikjes en een tent en 1 met een enorme doos vol vreten. Vervolgens wilden ze wel even weten wat er in die grote doos allemaal zat. Die vent dus zoeken en zoeken in die doos. Maar nee, hij kon helemaal niets vinden Nog nooit iemand zo raar zien kijken
En ja, ondertussen was de andere kar er al lang doorheen
maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerd
.. nou gok eens dohhhhh

hij had er 3 in zijn tuk , ik had er al 2 snel overgegoten in zo'n beker .. loop met 3e blikje in de hand langs die gast .. hij zo uhm .. (die blik , prachtig) ik zo ..ja relax dude ik sta al met twee plastic bekers , ff wachten op het schuim enzo .. hij zo ..:? ohkee dan .. heb je drugs bij je .. ik zo Jaaa .. [hij weer ] (maar blijk serieus helaas net mijn pakje shag verloren te hebben met 2gram wiet (had nog 1g bij de tent)) dus alles overhoop gehaald ..conclusie veel gepruts , allerlei zooi op die tafel dikke rij achter me die kerel en die maat was al 2 minuten daarvoor doorgelopen .. hij zegt uiteindelijk maar met zo'n blik weet je wat ..loop maar door

maat eindje verder wachten .. wij lachen .. ik dat heb ik ff mooi voor ons geregeld hè
pssscht

[sub]alleen die wiet kwijtraken was wel kut..maar was maat ook al overkomen dus konden we ook wel weer om lachen , hij had toch wel wat op zak

sorry ..voor de wazig geschreven "had je bij moeten zijn" post
pi_29992472
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:

[..]

Ik snap deze ook niet
pi_29992718
Ik zag iemand bij het fetivalterrein gefouilleerd worden met een Schultenbrau in z'n achterzak...de bewaker merkte het niet eens .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29993235
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag iemand bij het fetivalterrein gefouilleerd worden met een Schultenbrau in z'n achterzak...de bewaker merkte het niet eens .
Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:40:34 #272
90061 coz
pi_29993786
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopen
pi_29993844
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef coz het volgende:
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
[..]

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29994024
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:57 schreef coz het volgende:

[..]

maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerd
.. nou gok eens dohhhhh

hij had er 3 in zijn tuk , ik had er al 2 snel overgegoten in zo'n beker .. loop met 3e blikje in de hand langs die gast .. hij zo uhm .. (die blik , prachtig) ik zo ..ja relax dude ik sta al met twee plastic bekers , ff wachten op het schuim enzo .. hij zo ..:? ohkee dan .. heb je drugs bij je .. ik zo Jaaa .. [hij weer ] (maar blijk serieus helaas net mijn pakje shag verloren te hebben met 2gram wiet (had nog 1g bij de tent)) dus alles overhoop gehaald ..conclusie veel gepruts , allerlei zooi op die tafel dikke rij achter me die kerel en die maat was al 2 minuten daarvoor doorgelopen .. hij zegt uiteindelijk maar met zo'n blik weet je wat ..loop maar door

maat eindje verder wachten .. wij lachen .. ik dat heb ik ff mooi voor ons geregeld hè
pssscht

[sub]alleen die wiet kwijtraken was wel kut..maar was maat ook al overkomen dus konden we ook wel weer om lachen , hij had toch wel wat op zak

sorry ..voor de wazig geschreven "had je bij moeten zijn" post
Whahah! Een vriend van ons kwam opeens aanlopen met een vrij grote zak wiet die die ergens had gevonden! goed spul hoor!

edit: ow w8, was wel wat meer dan 2 gram btw, was dus niet de jouwe
pi_29994253
nu we toch met dit soort grappige verhalen bezig zijn:
Een andere maat van me heeft het voormekaar gekregen om 4 (vier!) uitsmijters gratis te krijgen! Zijn taktiek: eerst wachten tot ene anabel* achter de kassa stond, dan dus vragen om een uitsmijter, dan vragen of het ook zonder ham kan, dan toch maar weer met ham, dan vragen of het vuur niet te hard staat (ondertussen is onze annabel al vrij gestresst en gek aan het worden), dan eventueel nog wat vragen en voilá ze vergeet standaard om de muntjes te vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')