quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he.
Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had er ook zo 1 bij me, 4 uur met een zware rugzak staan en klagen![]()
ik was zo'n loekie die vrolijk zonder tas zijn bandje haalde om 16:00quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch niet zo'n Loekie die z'n tas de hele tijd op z'n rug hield he.
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus man, die kon je toch gewoon voor je zetten en elke 5 minuten ff een halve meter naar voren tillen
Ja, ik had 20 halve liters mee, maar nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. Volgend jaar meer (sterke)drank mee naar lowlands.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzak![]()
Een vriend van mij werd gecontroleerd, maar hij kreeg zo 20 halve liters mee....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef Vulcanus het volgende:
Wat een gelul trouwens over die 12 blikken drank (was de eerste keer lowlands voor mij), er werd geen enkele tas gecontroleerd toen ik naar binnen ging. \
maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef menesis het volgende:
hehe; wij (2pers) hadden 2 karretjes mee: 1 met 48 blikjes en een tent en 1 met een enorme doos vol vreten. Vervolgens wilden ze wel even weten wat er in die grote doos allemaal zat. Die vent dus zoeken en zoeken in die doos. Maar nee, hij kon helemaal niets vindenNog nooit iemand zo raar zien kijken
En ja, ondertussen was de andere kar er al lang doorheen
Ik snap deze ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:41 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Met die ene bij hem had hij het vast niet over de rugzak![]()
Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag iemand bij het fetivalterrein gefouilleerd worden met een Schultenbrau in z'n achterzak...de bewaker merkte het niet eens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kon daar gewoon steeds met een rugzak vol bier doorlopen
quote:
Whahah!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:57 schreef coz het volgende:
[..]
maat,zondags laat..1uur ofzo. kom we nemen een sixpakje mee naar het terrein , zijn al toch 3 dagen niet gefoilleerd
.. nou gok eens![]()
dohhhhh
hij had er 3 in zijn tuk , ik had er al 2 snel overgegoten in zo'n beker .. loop met 3e blikje in de hand langs die gast .. hij zouhm .. (die blik , prachtig) ik zo ..ja relax dude ik sta al met twee plastic bekers , ff wachten op het schuim enzo .. hij zo ..:?
ohkee dan .. heb je drugs bij je .. ik zo Jaaa
![]()
.. [hij weer
] (maar blijk serieus helaas net mijn pakje shag verloren te hebben met 2gram wiet
(had nog 1g bij de tent)) dus alles overhoop gehaald ..conclusie veel gepruts , allerlei zooi op die tafel dikke rij achter me die kerel
![]()
![]()
en die maat was al 2 minuten daarvoor doorgelopen
.. hij zegt uiteindelijk maar met zo'n blik
weet je wat ..loop maar door
maat eindje verder wachten .. wij lachen .. ikdat heb ik ff mooi voor ons geregeld hè
![]()
pssscht![]()
[sub]alleen die wiet kwijtraken was wel kut..maar was maat ook al overkomen dus konden we ook wel weer om lachen , hij had toch wel wat op zak![]()
sorry ..voor de wazig geschreven "had je bij moeten zijn" post
Dat je niet zelf die rugzak bleef sjouwen maar iemand bij je had die hem stug 4 uur lang op hield en achteraf aan t klagen was over zere rug ed.quote:
afsluiter lowlandsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef menesis het volgende:
nu we toch met dit soort grappige verhalen bezig zijn:
mogelijk oorzaakquote:uitsmijter
gewoon ff ontopictitelquote:
M'n iPodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef Varr het volgende:
Ik neem volgend jaar mee
meer drank
knakworstjes/vlees
wegwerp bbq
gaspitje
pannetje
Dat vind ik ook zo wat, ben je verdomme op een festival, ga je draagbaar muziek meenemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]200 Optredens en dan een iPod meenemen?
LoL, ik ga naar Rock am Ring maar had ook dit topic weer opgezochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Elvislives het volgende:
Ik ga naar Pinkpop en trek me uw aller adviezen van harte aan! (kut TVP)
Zelfde geldt voor mij! Was vorig jaar (lowlands) blij dat ik mijn tent nog op kon zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Svensational het volgende:
Iig niet teveel bier drinken als je in de rij staat.
Ik heb nog nooit van m'n leven zó nodig moeten pissen. En dat dan ook nog 2 uur ophouden
!
Vorig jaar was ik er in een uurtje of 2 wel doorheen. In 2001 in een half uur. In 2003 in 5 uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef Spec87 het volgende:
Hoe lang is de rij in de praktijk? 1u uur of meer richting 6u?
Caravans worden geregistreerd. Dus als je hem laat staan krijg je de bon voor de verwijderkosten gratis en voor niets thuisgestuurdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon lekker op de camping gaan staan met een gare caravan van een paar honderd euro. iets verder van het terrein, wel lekker niet uren lang met die kutzooi lopen sjouwen. en op het eind van het feest gewoon lekker met een auto zonder caravan vertrekken.
Je hebt misschien geen meisje mee....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef Roellio het volgende:
Luchtbed (dit jaar vergeet ik 'm niet want ik heb geen meisje om bij in te trekken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |