2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Longmen het volgende:
Nog even het handige camping plaatje van Breuls:
[ afbeelding ]
Ik stond bij het tweede paadje, bij de 6 ongeveer, ook prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.
wordt de kans dat iemand over je tent staat te pissen wel mee vergroot is mijn ervaring op andere festivalsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2 jaar terug stond ik iets boven de 5 tegen de hekken aan die pakweg een klein metertje voor de bomen staan. Mooie plek wel. Dit jaar hopelijk ook die camping, alleen even zien waar er dan nog ruimte is. Maar we zijn maar met 3 tentjes waarschijnlijk, dus dat moet nog wel ergens gaan lukken.
alcohol consumptie stijgt niveau daalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef MadGuy het volgende:
Tegen de hekken lijkt mij ook geen handige plek nee. Aan de andere kant: wat voor josti moet je eigenlijk wel niet zijn om over iemands tent te gaan pissen?
Ik miste de 24 uurs tent op het plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Longmen het volgende:
Nog even het handige camping plaatje van Breuls:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef lenme het volgende:
[..]
alcohol consumptie stijgt niveau daalt.![]()
en tada mensen gaan ineens rare dingen doen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik miste de 24 uurs tent op het plaatje![]()
[ afbeelding ]
Dat kwam ook vooral doordat een ander het wat te bont had gemaakt de avond ervoor, en daar kan hij niet tegen, als andere mensen kotsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...
Een dronken josti?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef MadGuy het volgende:
Tegen de hekken lijkt mij ook geen handige plek nee. Aan de andere kant: wat voor josti moet je eigenlijk wel niet zijn om over iemands tent te gaan pissen?
een tent is idd geen dixie. Maar als je zat genoeg bent denk je effe bij het hek pissen en richten is dan vaak wel een uitdaging voor veel mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen zó lam kunnen zijn. Goed, ongelukje kan, zoals het eerder aangehaalde omeletje recyclen, maar moedwillig tegen tentzeil oppissen...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Deze dames mogen natuurlijk niet ontbreken met het voorspelde weer
[ afbeelding ]
Richten? Zorgen dan je met je leuter de goede kant op staat, meer is het eigenlijk niet. En om nou zoveel te zuipen dat je achterstevoren gaat staan, per ongeluk, dat gaat mij zelfs te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef lenme het volgende:
[..]
een tent is idd geen dixie. Maar als je zat genoeg bent denk je effe bij het hek pissen en richten is dan vaak wel een uitdaging voor veel mensen
tegenwind ? hebben ze er ook meteen een paar gele benen bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Richten? Zorgen dan je met je leuter de goede kant op staat, meer is het eigenlijk niet. En om nou zoveel te zuipen dat je achterstevoren gaat staan, per ongeluk, dat gaat mij zelfs te ver.
Dat is nog vervelender dan vrijdagochtend pas heen kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef lienelien het volgende:
Ik moet zondag al redelijk vroeg naar huis
omdat ik véél te vroeg op stage moet zijn maandagochtendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is nog vervelender dan vrijdagochtend pas heen kunnen.
Hoe laat moet je weg, en waarom moet je eerder weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |