zaterdag en zondag nog plek op de campingquote:Ik kan pas vrijdagavond / zaterdag / zondag komen; kan dat nog?
Ja hoor; er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.
heb daar al 2 keer meegemaakt dat ze de oplader neit goed in mijn telefoon hadden gedaan en er dus niks was opgeladenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, je hebt toch nog altijd het oplaadpunt?
zou het dan toch aan die debiele dans liggen die ik een paar dagen geleden uitgevonden heb?quote:
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef lenme het volgende:
ik ga gewoon van de officiele tijd uit beetje naar als je een paar uur voor een dicht hek staat
dan ben ik zo zat als een aap voor ik maar binnen ben ... komt die tent nooit meer te staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Deze dames mogen natuurlijk niet ontbreken met het voorspelde weer
[ afbeelding ]
[..]
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkbiertje erbij en genieten maar met dat zonnetje!
Als je met een groepje bent en van verschillende artiesten houdt die tegelijkertijd optreden is het wel handig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:01 schreef lenme het volgende:
niet berijkbaar zijn is toch niet een hele erge ramp op buitenlandse festivals staat telefoon meestal uit bij mij
als ik graag wat wil zien hop ik daar heen vrienden vind ik wel weer een keer terug op de camping. Vermaken lukt me altijd welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als je met een groepje bent en van verschillende artiesten houdt die tegelijkertijd optreden is het wel handig.Je kunt elkaar dan makkelijk bereiken.
En ach: het weer. Als het donderdag en vrijdag maar droog is met de tent opzetten. RTL Weer is wel erg postief over het weekend!![]()
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
dat is juist de fun! Wij schuiven lekker om 11 uur in de ochtend aan voor het hek op de dijkbiertje erbij en genieten maar met dat zonnetje!
quote:Nobody Beats The Drum geeft lowlandskaartje weg!
Werken is kut en bier drinken is leuk,
En om jullie te stimuleren om meer bier te drinken en op te houden met werken, hebben we een lowlands kaartje gehosseld, die we weggeven aan degene die het origineelste filmpje maakt van zichzelf of een vriend(in) die ontslag neemt.
In scene gezette acties zien we door de vingers!
Oftewel: Quit Your Job bitches!
Zet dit filmpje even snel in elkaar gooi m op youtube!
De maker van het vetste filmpje mag naar lowlands, woehoe!
Voor meer info, lees dit stukje nog een keer,
Of luister morgenochtend naar Giel op 3fm, daar leggen we het nog een keertje uit.
succes!
jaaa daar zjn ze weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Deze dames mogen natuurlijk niet ontbreken met het voorspelde weer
[ afbeelding ]
[..]
Camping 5quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef Leonos het volgende:
Welke camping op donderdag is het minst snel vol?
Ik ben er wel vroeg, 4 dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Wokker het volgende:
[..]
Camping 5die gaat pas laat open !
Ongeveer vrijdag ochtendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Wokker het volgende:
[..]
Camping 5die gaat pas laat open !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |