quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
"Is deze onzin in Sepptember al afgelopen?"
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Men luistert tegenwoordig liever naar een bal dan naar Blatter, gezien de linkermicrofoon.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
" Na mijn persconferentie laat ik haar een echte bal voelen "
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef DivineJester het volgende:
[ afbeelding ]
Assistente laat Madame Tussaud model van Blatter's hoofd zien
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter: 'Ik hou wel van een vrouw met ballen.'
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:43 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze dame achter mij draagt een creatie van 100% Sepp Blatter-goud"
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter: "Zei ze nou 'dag papa' tegen me?"
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat ze nauw naar mij te kijken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter: ''Ja, ik wil sambal bij''
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter: Ik doe niet aan slavernij
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"En ook China draagt haar steentje bij"
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:12 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter lijkt net als SCH in slaap te vallen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:14 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter:"Zo ik had gister een lekkere Thaise, zooo ze was echt goed nat man"
quote:-SCH-
-Blatter: "Zei ze nou 'dag papa' tegen me?"-
quote:-Gordon_Shumway-
-Men luistert tegenwoordig liever naar een bal dan naar Blatter, gezien de linkermicrofoon.-
quote:-DivineJester-
-Assistente laat Madame Tussaud model van Blatter's hoofd zien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Blatter:"Zo ik had gister een lekkere Thaise, zooo ze was echt goed nat man"-
sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:03 schreef BonJovi het volgende:
en ik had joesse nr1 gegeven geeft hij me poedel
Jij hebT er well Verstand van. ChaPeau.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef Blawh het volgende:
Vond nr. 3 de sterkste overigens.
JTVCPquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebT er well Verstand van. ChaPeau.
Ben ik het volledig mee eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Winnaar vond ik niet heel erg terecht eerlijk gezegd. #2 en #3 waren beter.
Verder puike jury.
Ja, laten we zeggen 23.00 uur.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
tijd voor een tussenstandje? of heb ik er een gemist?
Ik dacht van wel. En je krijgt een punt voor de uitslag omdat je een ronde 'mist'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef Breach het volgende:
Mag ik als inmiddels redelijk ervaren deelnemer nog een vraag over de puntentelling stellen? Vast wel denk ik. Krijg je als je een podiumplek behaald (zeg de eerste plaats) 1 punt voor het deelnemen en daarna nog 5 voor je podiumplek (totaal dus 6). Of krijg je gewoon eenmalig 5 punten?
Dus je krijgt 6 punten voor een overwinning? Dat laatste was me al wel duidelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. En je krijgt een punt voor de uitslag omdat je een ronde 'mist'.
Ja, maar ik begin nu ook een beetje te twijfelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus je krijgt 6 punten voor een overwinning? Dat laatste was me al wel duidelijk
Bij mij zijn de twijfels ook gerezen omdat ik zie dat Bonjovi na 3 deelnames met 2 overwinningen en 1 poedel 12 punten heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin nu ook een beetje te twijfelen
Tuurlijk, en dan is het dus 6 punten terwijl je aantal deelnames niet stijgt. Wijsheid komt met de jaren blijkt dus maar weer eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:30 schreef Beschouw het volgende:
Winnaar ontvangt 5 punten, mag de volgende keer niet meedoen maar krijgt wel een punt voor het jureren.
Als de winnaar de volgende ronde om een of andere reden niet jureert, krijgt degene die dan jury doet 1 punt (maar ook een punt als hij meegedaan heeft). Zo was het volgens mij.
Dat van dat jureerpunt is pas sinds vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:30 schreef Beschouw het volgende:
Winnaar ontvangt 5 punten, mag de volgende keer niet meedoen maar krijgt wel een punt voor het jureren.
Als de winnaar de volgende ronde om een of andere reden niet jureert, krijgt degene die dan jury doet 1 punt (maar ook een punt als hij meegedaan heeft). Zo was het volgens mij.
Volgens mij al vanaf het begin dat we punten tellen. Zoek het anders even op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van dat jureerpunt is pas sinds vorig jaar toch?
Volgens mij is het halverwege 2007 ingevoerd ongeveer. Het is ietwat onduidelijk soms, maar het is een grotere stimulans om te jureren en je behoudt een iets groter gat me de nummer twee, want dat was anders maar 1 puntje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van dat jureerpunt is pas sinds vorig jaar toch?
Nou ja, het is weer duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |