idd, dramaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:41 schreef DivineJester het volgende:
Zoveel tijd om te jureren en dan nog zo matig![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef SCH het volgende:
http://d.yimg.com/eur.yim(...)807/04/223071241.jpg
Blatter: "Zei ze nou 'dag papa' tegen me?"
Jury beinvloedingquote:
TOP fotoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Foto staat er net 2 uur en alweer 9 inzendingen
Als je de jurering maar niet vergeetquote:
jury rond 19uquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef DivineJester het volgende:
Jury?
Ik denk, ik begin maar vast op tijd met roepen, anders zitten we straks weer te wachten...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
Rumille en Gordon zijn terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
ik moet nog treinen zo, dus ik weet niet of ik 18u haalquote:
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt
Ohquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik moet nog treinen zo, dus ik weet niet of ik 18u haal
[..]
Mag nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joesse, hoe is het afgelopen met de Vierdaagse als ik vragen mag?
goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joesse, hoe is het afgelopen met de Vierdaagse als ik vragen mag?
volgens mij weet ik de poedel al welquote:
Ja, van het ene perron naar het anderequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Beschouw het volgende:
Moet nog treinen... Joesse kan toch ook lopen?
Knapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Joesse het volgende:
[..]
goedheb 'm uitgelopen, maar ik had aan 't einde meer blaren dan voeten
de zolen van m'n schoenen zijn bijna door, maar ja 't was het wel waard
Lopend ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Knap
Niks voor mij, ben enkel naar de feesten geweest.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Beschouw het volgende:
Nog maar eens even spammen:
[ afbeelding ]
Nieuwe start is gemaakt: [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #11 Nieuwe start
Zou het leuk vinden als je (weer) meedoet.
Vind het ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo moeilijk is het niet. Zou leuk zijn als je meedoet.
Misschien scoor je wel bijzonder goed en straf je de zogenaamde kenners af.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vind het ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk![]()
Maar om als laatste noob voetbal loser te eindigen is ff niet goed voor m'n imago
Weet niet of je daadwerkelijk ook een olifantenhuid hebt ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien scoor je wel bijzonder goed en straf je de zogenaamde kenners af.
Wrom gaf je me een poedel ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:14 schreef BonJovi het volgende:
Ja, Nick vroeg naar je, maar ik zei "laat hem maar ff slapen"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
Ik was in slaap gevallen, iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |