Mja...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:17 schreef Nikmans het volgende:
Eerste punt op de agenda: mensen die 'met gimmicks' typen zoals onderstrepingen, bold, schuin en in spoilers.
Of het worden er meer zoals nu al het geval is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja...
het is irritant, maar als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
1136, de 'grondlegger' (quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja...
het is irritant, maar als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
Het gaat om KLB tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Wat T_T zegt. Hier alleen op- en aanmerkingen over/op de moderatie in KLB graag.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het gaat om KLB toch
Topic gemaakt in FB
Dat dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Wat T_T zegt. Hier alleen op- en aanmerkingen over/op de moderatie in KLB graag.
*zucht* 'Gimmicks' in KLBquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:07 schreef slindenau het volgende:
Dan wil ik graag uitleg waarom de moderatie in KLB hier niet tegen optreed?
We zitten toch in KLB, of mis ik ietsquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
[b]Jezus man, slindenau. Wat ben jij toch ook zeikerd zeg. Stap naar het bestuur ofzo[/b
Sollyquote:Deepart toch
Probeer het voortaan in een ander subforum met zulke topics
Geen dank.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Automobilisten die fietser van rechts geen voorrang verlenen.
TT aanpassen aub: verlenen ipv verleent.
Done. Tevens van fietser, fietserS gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Automobilisten die fietser van rechts geen voorrang verlenen.
TT aanpassen aub: verlenen ipv verleent.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Done. Tevens van fietser, fietserS gemaakt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, bedankt, ik kreeg die S er niet meer op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oei dat weet ik niet, vraag het aan een FA?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
"Ohwja, hahaha, ik flap altijd alles er zo uit"
Kan ik gebanned worden?
Denk om je hart.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Robsterr het volgende:
Conjo's, gooi godverdomme niet al mn topiques dicht. Ik ben zo'n beetje de enige hier die de kwaliteit van de klaagbaak probeert hoog te houden.
Zeer triest. Ga echt werk zoeken ofzo, modjes. Vieze krakers met jullie vunzige dreadlocks.
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Robsterr het volgende:
Conjo's, gooi godverdomme niet al mn topiques dicht. Ik ben zo'n beetje de enige hier die de kwaliteit van de klaagbaak probeert hoog te houden.
Zeer triest. Ga echt werk zoeken ofzo, modjes. Vieze krakers met jullie vunzige dreadlocks.
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.
Alsje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.
Conjo, met wie denk jij te kunnen sollen .quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag anders even of je met Wilders Travel een enkeltje curacao kan krijgen. Graties und voor niks.
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef mooiboi89 het volgende:
Even een vraagje, waarom worden mijn posts verwijdert in een topic dat toch al verkankerd is, communistisch bewind hierzo bah!
Het betreft het SBS topic.
Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste baggeraar kerel
Swa, zit niet te fokken met mn bradda.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.
Communist! En moet ik dat opvatten als complimentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat zelfs in een verkankerd topic je posts offtopic zijn. An sich een hele prestatie.
Wat heeft de heer/mevrouw Juicyhil nu weer misdaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij weg willen blijven uit dit topic? Dank je.
Krijg de pestkanker dan maar, swazilanderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Communist! En moet ik dat opvatten als compliment?
En Robbster, opkankeren man, ik ben je chocoprins niet![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste baggeraar kerel
Verhaal enigzins kleur geven hoort erbij voor het vermaak, en anders is het ook geen klacht waard.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:22 schreef Knekwurst het volgende:
klacht was trouwens serieus waargebeurd, met wat verdraaing hier en daar maargoed, ik ben kankerdronken2~!1 eins lol ! ;:dDEE!
NSB'er, kankerlul. Ga je moeder pesten ofzo kutkind.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef slindenau het volgende:
[KLB Bagger FC #328] Tetten posten, KANKERLUL!
Dit soort linkjes mogen vast niet.
Debielquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef slindenau het volgende:
[KLB Bagger FC #328] Tetten posten, KANKERLUL!
Dit soort linkjes mogen vast niet.
Als je om je medemens geeft log dan maar uit, we willen je hier niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
Tuurlijk, ik vind het wel geil (en kan er ook tegen).
Maar ik denk ook aan mijn medemens jewaidz.
Sukkeltje
Ban aansmeren mag toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
Buiten dat komt die ban er heus wel, dit helpt alleen maar.
Zucht, je begrijpt het verschil tussen het trauma dat je krijgt van verbale poep en visuele poep zeker nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je om je medemens geeft log dan maar uit, we willen je hier niet.
Omdat ie je haat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef r2dGeert het volgende:
Hee juup, waarom gooi je mijn lemming topic dicht met een melding dat die foto uit een fotoboek komt? Die foto heb ik gewoon uit het originele topic en die is ook nog open...
Dat snap ik wel, maar sluit dan _al_ mijn topics met die redenquote:
Jij geeft het zelf al aan, "lemming".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef r2dGeert het volgende:
Hee juup, waarom gooi je mijn lemming topic dicht met een melding dat die foto uit een fotoboek komt? Die foto heb ik gewoon uit het originele topic en die is ook nog open...
O. Dan laat ik maar aannemen dat jullie door de vele lemmings het bos niet meer zien en ik gewoon pech heb dat mijne eruit gepikt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij geeft het zelf al aan, "lemming".
Goeie lemmings zetten ze meestal direct op slot, baggerlemmings laten ze openquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
O. Dan laat ik maar aannemen dat jullie door de vele lemmings het bos niet meer zien en ik gewoon pech heb dat mijne eruit gepikt is.
Nee Hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goeie lemmings zetten ze meestal direct op slot, baggerlemmings laten ze open
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:
Bagger lemming
Ben jij die blonde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi, iemand even mijn foto verwijderen uit dit topic gaarne: Mensen die zeggen dat
Uit FOK! Policyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar goed! Foto moet foetsie!
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken
Dat heb je al minstens iets van 3 keer gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
MouzurX, dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben!![]()
Nee, ik heb je wel al minstens iets van 3 keer de tering in gescholdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat heb je al minstens iets van 3 keer gezegd
De SC heeft meer dan 300 delen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
= weer in het land. Maar ook zo weer een paar dagen van de pc i.v.m. vakantie in eigen land met skatjuh.
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Welkom terug. En veel plezier op je nieuwe vakantiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
= weer in het land. Maar ook zo weer een paar dagen van de pc i.v.m. vakantie in eigen land met skatjuh.
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Welkom terug, er is niks gebeurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Ah, die kutusert is weer terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nog wat gebeurd hier ?
Groetjes -xxx-
Jij probeert me ook overal onderuit te halen hequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand deze topics sluiten? Er lopen nu 3 SC's tegelijk
[KLB Bagger SC#341 waar valkire.rar wordt gepost
[KLB Bagger-SC#341] Tostestoron alom!
En van dit topic het nummertje veranderen naar 341?
KLB [KLB-bagger #340]: je weet zelluf:
Stelletje amateur SCers
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand deze topics sluiten? Er lopen nu 3 SC's tegelijk
[KLB Bagger SC#341 waar valkire.rar wordt gepost
[KLB Bagger-SC#341] Tostestoron alom!
En van dit topic het nummertje veranderen naar 341?
KLB [KLB-bagger #341]: je weet zelluf:
Stelletje amateur SCers
Nr 7 was een terechte klachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
Beste Juup©,
Ten eerste wil ik je feliciteren met het slotje, bravo!
Ik wil iemand die normaal zo'n geweldige en revolutionaire visie ten toon spreidt natuurlijk niet voor het hoofd stoten, maar ''Hou het netjes bij 1 klacht of zo.'' komt op mij niet over als een daadkrachtige visie, en dat verbaast mij, jouw reputatie kennende!
Ik hoop dat je beseft dat elke klacht in mijn topic in een apart topic niet had misstaan, maar de sociale jongen in mij dacht bij zichzelf: ''Neen! Ik denk niet dat Juup© dat kan waarderen, dus ik vat alles gewoon samen in één topic, lekker overzichtelijk!''
Ik begrijp dat het in het begin moeilijk is als iemand met een volledig nieuw en verfrissend topicconcept komt aanzetten, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het zult omarmen als je er langer over nadenkt!
Groetjes,
Chriz2k.
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
Beste Juup©,
Ten eerste wil ik je feliciteren met het slotje, bravo!
Ik wil iemand die normaal zo'n geweldige en revolutionaire visie ten toon spreidt natuurlijk niet voor het hoofd stoten, maar ''Hou het netjes bij 1 klacht of zo.'' komt op mij niet over als een daadkrachtige visie, en dat verbaast mij, jouw reputatie kennende!
Ik hoop dat je beseft dat elke klacht in mijn topic in een apart topic niet had misstaan, maar de sociale jongen in mij dacht bij zichzelf: ''Neen! Ik denk niet dat Juup© dat kan waarderen, dus ik vat alles gewoon samen in één topic, lekker overzichtelijk!''
Ik begrijp dat het in het begin moeilijk is als iemand met een volledig nieuw en verfrissend topicconcept komt aanzetten, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het zult omarmen als je er langer over nadenkt!
Groetjes,
Chriz2k.
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Thanks!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik krijg zelden PM's van users als reactie op mijn posts en/of topics, maar ik heb er naar aanleiding van dit slotje al 5 ontvangen, dat zegt wel iets.
Het was juist een orgie van inhoudelijkheid geworden, een klaagwalhalla samengebracht in één enkel topic.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond het ook een fantastisch topique, ik wou er in posten, druk ik op reageren, staat er al een slotje op!
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Laten we dat maar wel doen, want ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laten we maar niet over onvoorstelbare dingen beginnen.
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Nee want mijn topiques gaan namelijk ook aldoor op slot
Oeh, mag ik het zeggen!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien moet je eens na gaan denken wat daar de reden van is.
Jij snapt er echt helemaal niets van, hè!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Juup©, reageer eens.
En waarom blijft dit topic wel gewoon open?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand met jouw belevingswereld hier mod mag blijven.
Lang leve Juup!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak is geen Onzin en in principe een serieus forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk, wat dom van me.
Het is mij ook een raadsel waarom Juup zich niet gewoon een echte man toont en een reactie geeft, hij zal het er wel op gooien dat ik aan het trollen ben, wat deze keer duidelijk niet het geval is.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat geen hond een dergelijke OP gaat lezen. Doen ze dit wel, dan geeft het toch alleen maar baggerreacties. Plus da de helft makkelijk in een dagboek kan/hoort/moet/sex.
Groetjes.
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan deze reactie?
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Bron?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn er al meerdere geweest, en ze waren allemaal kut.
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die reactie is makkelijk te begrijpen, alleen hij is nergens op gebaseerd.
Ik heb nog nooit een topic gezien met deze opzet, dus je kunt onmogelijk voorspellen hoe zoiets gaat verlopen.
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Reactie is gebaseerd op het doorgaans algemene verloop van topics met meerdere "sub" klachten in Klaagbaak. Een dusdanige hoeveelheid "sub" klachten in een OP kunnen (en nagenoeg altijd ZULLEN) er voor zorgen dat het topic een puinhoop wordt omdat er veel reacties door elkaar gaan lopen, en die onoverzichtelijkheid is simpelweg niet gewenst.
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof ik links van kuttopics bij ga houden.
Neem het nou maar van me aan dat er al meerdere van zulke topics zijn geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
Zolang de reacties maar inhoudelijk zijn.
[..]
Zeg dan gewoon niks.
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met onoverzichtelijkheid?
[..]
In jouw belevingswereld ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ga ik dus niet op inSpreekt voor zichzelf lijkt mij.
En jij verwacht inhoudelijke reacties bij zo'n topic? Een aantal klachten waren misschien wel terecht, maar er zaten ook een aantal onzin klachten tussen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
Is er een evaluatie van KLB SC?
Ik zal het eens in "de groep" gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef ondeugend het volgende:
Lol juup, ik had hem al gesloten, nu staat ie dicht in ONZ
Lekker laten staan, lijkt me
En geen paint.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ontslagen in vakantie!!!!
Kloon
Kuttopic
Geen Nederlands
Etc.
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeksquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt maar ben wel benieuwd of het mag blijven en wat de FA's/Modjes ervan vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het goed. Hou het baggeren en slowchatten etc. binnen de SC reeks dan zijn wij allemaal vriendjes. Wil niet zeggen dat ALLES toegestaan is, de policy geldt ook in de SC reeks
Ha-ha.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Nikmans het volgende:
Maar talpa is echt kut hoor
Ok maar zeg eerlijk maar 1 topic was echt vervelend de rest waren toch geen rare topics??quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Kap sowieso maar eens met het openen van topics.
Die van mij was tenminste compleet toen ik hem een paar seconden later opende. Ananas kan nog geen topicje makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
[KLB Bagger SC #350] Post hier een plaatje van je eten
was eerder.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Sackboy het volgende:
Deze
[KLB Bagger SC#350] WAS HAST DU GEFRESSEN?!
mag dicht, want deze
was eerderstoerder.
Daar doen wij niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
Persoon met de LaPo opent de nieuwe. Zo lastig is dat toch niet. Mijn god.
De helft weet niet eens hoe het moet, laat gewoon degene die het eerst was open. En als ik er één open laat die sowieso maar open dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Stem dan af wie de nieuwe opent, want dit is echt waardeloos iedere keer.
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De helft weet niet eens hoe het moet, laat gewoon degene die het eerst was open. En als ik er één open laat die sowieso maar open dan.
Stop met cursive typen faggot... je bent niet speciaal ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.
Geen aandacht gunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stop met cursive typen faggot... je bent niet speciaal ofzo
30 seconde later was ie wel heel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jouw topic was nog niet eens compleet man. Maak hem de volgende keer eerst af voordat je die troep het internet opslingert.
Kan jij gewoon je bemoeierige NSB hoofd dichthouden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan die schuine mongool even ge-edit worden?
Het lukt je niet eens normaal in een slowchat topic te postenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan jij gewoon je bemoeierige NSB hoofd dichthouden?![]()
Heel Nederland is te vinden op Hyvesquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.
Staan allemaal persoonlijke hyves enzo
Oké mevrouw.!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heel Nederland is te vinden op Hyves![]()
Zodra iemand kwade bedoelingen heeft, grijpen we in.
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heel Nederland is te vinden op Hyves![]()
Zodra iemand kwade bedoelingen heeft, grijpen we in.
Ja? Dat een openbaar profiel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11.
Gaat uw gang
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, die van dat meisje ook..
http://aapje-c.hyves.nl/
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en mijn naam noemen, die NIET publiekelijk is enzo
En mensen haar nu pmen enzo, kankerkachelhoeren
ja so, doe gewoon niet zo dufquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
Maar dat van haar stond ook gewoon op Sugababes
[KLB Bagger-SC #749] Zonder TT, jeweetz11. staat er nu vol mee, yoehei!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat weg
Hij bedoelt, die haar pmen op Hyvesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef maar een link naar de post met namen, dan haal ik dat weg
Plaats dan ook geen links die een ander niets aangaan. Jij kunt nu eenmaal verwachten dat er misbruik van gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en mijn naam noemen, die NIET publiekelijk is enzo
En mensen haar nu pmen enzo, kankerkachelhoeren
En die foto kwam van een Hyve?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb geen een link geplaatst. Alleen een foto
Van een sugababes van hetzelfde meisje.quote:
Neequote:
Tja, als je op safe wilt spelen moet je nooit een foto plaatsen, maar zorg er anders voor dat er niet direct naar SB of Hyves o.i.d. gelinkt wordt en plaats de foto op Tinyic o.i.d..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van een sugababes van hetzelfde meisje.
Diezelfde foto stond ook op haar Hyves
Die foto niet hoor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van een sugababes van hetzelfde meisje.
Diezelfde foto stond ook op haar Hyves
Ja, we zien je wel weer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben er even niet en het loopt weer helemaal uit de hand. Ik ben gewoon een controlerende factor in KLB SC.
Doe er dan eens iets aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben er even niet en het loopt weer helemaal uit de hand. Ik ben gewoon een controlerende factor in KLB SC.
Wist ik veel dat dat konquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, als je op safe wilt spelen moet je nooit een foto plaatsen, maar zorg er anders voor dat er niet direct naar SB of Hyves o.i.d. gelinkt wordt en plaats de foto op Tinyic o.i.d..
Gevalletje van billen branden blaren zitten.
Sugababes is een profielensite voor breezers zeg maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap al die profielen niet. Voel me oud![]()
Sugerbabes![]()
Alleen Hyves volg ik een beetje en zelfs dat gebruik ik niet
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
Goed, ik ga wel ff ruimen. Volgende die rommel post over een user met een schoonmoeder op Hyves, die schop ik voor z'n zak. Consequenties zijn dan voor jezelf
Flikker zelf even op, je mag terugkomen als je weer normaal kan typen, afgesprokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon dat hele topic weg. Veel boeiends zal er niet in staan.
Goh, de policy op FOK! verandert met de dag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Topic is weg. En ik ben serieus. De volgende die rommel post over mede-users gaat wieberen.
Ditoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap al die profielen niet. Voel me oud![]()
Sugerbabes![]()
Alleen Hyves volg ik een beetje en zelfs dat gebruik ik niet
En rommel over jezelf postenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Topic is weg. En ik ben serieus. De volgende die rommel post over mede-users gaat wieberen.
Je kijkt maar.quote:
Ik zet het even in de OP als regelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Da's niet nodig, dus haal dat er aub maar uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet het even in de OP als regelen nu opzouten met jullie SC geklaag hier.
Heel simpel (en dit is het laatste dat ik er over duidelijk maak):quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
Jamaar, ik kan niet leven zonder bagger, dus ik wil wel graag van te voren, zwart wit op papier (internet mag ook) hebben staan wat ik wel en niet mag.
okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's niet nodig, dus haal dat er aub maar uit.
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opentquote:Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat
Ik wist dat deze vraag ging komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opent
Hey, jullie zijn consequent of jullie zijn het nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen![]()
Wat denk je zelf?
Ik zou die regel selectief gaan toepassen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen![]()
Wat denk je zelf?
Dan laten we 1136 in het vervolg de SC openen. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je de TS bent mag je niet meebaggeren of zelfs slowchatten als je een KLB SC deel opent
En dat terwijl ik nooit op 1 sta met het aantal postsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan laten we 1136 in het vervolg de SC openen. Lekker rustig.
Ja die deed me juist overtuigen dat ie dicht moest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:07 schreef Armageddon het volgende:
hé ondeugend! Halve tamme! Waarom gooi je m'n topic dicht? Ik heb godverdomme net een paint gemaakt.
Wat dacht jij van gebagger met plaatjes? Spreek de users er maar op aan die toch plaatjes gaan posten ondanks dat ik aangegeven had dat niet te willen.quote:
Dat is toch niet zijn probleem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat dacht jij van gebagger met plaatjes? Spreek de users er maar op aan die toch plaatjes gaan posten ondanks dat ik aangegeven had dat niet te willen.
Wauw, deze post lijst ik inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil eventjes iets zeggen wat niet met de MODS te maken heeft voor een keer:
WAT EEN VRESELIJKE SLECHTE KANKER TOPICS VANDAAG!![]()
![]()
De userts worden zelfsch mij te voorspelbaar
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:15 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
He toch.
Open er een topic over.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toch niet zijn probleem?
Jij bent mod, dus jij moet die reacties gewoon verwijderen!
Of doe het in ONZ zelf.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Juup© het volgende:
Opruimslotje
Ze had toch geen foto'squote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou en het gaat hier om een kwestie van naakt foto's sf niet... dat is belangrijk
Je zou moeten worden opgenomen in een gesloten inrichting. That's why.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef deepart het volgende:
Te pas en te onpas likken..
Waarom is die gesloten? Is een serieuze klacht hoor!
LoLLLLIE!!!
bossie op me balluhh
Joh en dan? Dat levert spanningen mennnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je zou moeten worden opgenomen in een gesloten inrichting. That's why.
Dat was gewoon een terecht slotje van Juup!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:13 schreef deepart het volgende:
Frietje in de stad eindigd op een ware jat partij
Echt waar he... Heb ik een keer wat meegemaakt en maak ik er een topic over.. gelijk slotje he.. haterz
Juup... man zie die kwaliteit achter slot er grendel..
Vergane glorie.. op zijn mooist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
Boos is een groot woord, maar heb liever dat jullie de clown uithangen in ONZ.
oh dat topic over de "has beens " , ga dar svp mee naar OUD waar jullie thuishorenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom met het Oldbies topic naar KLB. Dan kunnen jullie je vast voorbereiden.
Nog beter, het archiefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat topic over de "has beens " , ga dar svp mee naar OUD waar jullie thuishoren
Beter.. anders donder je er zelf naartoe?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat topic over de "has beens " , ga dar svp mee naar OUD waar jullie thuishoren
Nee. Das Limburgs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
Dat je die kut ij als ij moet typen en niet als een y.
d3_b0sw@cht0rquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef afcajos het volgende:
Haha boswachter chat teveel met breezahs
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef postmortum het volgende:
laat bossie met rust stelletje patatvreters
Hahahahaha! Nog zo'n achterlijke LImbo!! Hahahahahahaha!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef postmortum het volgende:
laat bossie met rust stelletje patatvreters
zeg ik geloof niet dat ik met de pispot had gerammeld , ga eens gauw terug waar je vandaan kwamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahahaha! Nog zo'n achterlijke LImbo!! Hahahahahahaha!
Hahahahaha! Ik kom niet meer bij hier!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik geloof niet dat ik met de pispot had gerammeld , ga eens gauw terug waar je vandaan kwam
het was een grap uit Armageddons tijd anders snapte die hem nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Is inderdaad een matige grap PM, je stelt me teleur![]()
Het bewijs dat de Limburgers een stel achterlijke mongolen zijn, bedankt!quote:
Met genoegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het bewijs dat de Limburgers een stel achterlijke mongolen zijn, bedankt!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Wordt die JVDS kloon nog gebanned? Ik dacht dat julli ehet baggervrij wilde hebben.
Weetje wat dit feedback topic is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Kan er ff een ban worden gezet op het constant posten van plaatjes zoals "bazentopic"
Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Meld ze maar in een Topic Report als je ze tegenkomt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
het is weer een zooitje in KLB.
Hou die Onur pics ff in de SC en niet in elk topic, zo is de lol er ook snel vanaf.
En JVDS?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Meld ze maar in een Topic Report als je ze tegenkomt.
Nah, de modjes willen toch niet zo graag een baggervrij KLBquote:
De ergste staan in het banmeldtopic. Degenen die denken er nog mee door te moeten gaan staan er zometeen bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef jordeeeh het volgende:
Was er trouwens niet besloten dat al die oneliner plaatjes een ban zouden opleveren?
Ah okequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De ergste staan in het banmeldtopic. Degenen die denken er nog mee door te moeten gaan staan er zometeen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het erg als ik moet lachen om die baas?Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Agree.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar niet in alle topics.
Maar nog niet helemaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:21 schreef behangplakker het volgende:
Topic bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |